zase m95tka
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
Etienne:
ešte som nevidel zelenú M´95 s inou farbou nárazníkov a iných plastov - predpokladám, že aj tvoje auto bolo pôvodne jednofarebné. Dvojfarebnú M´95 som videl iba v tej striebristo-modrej farbe - tuším u Zdicha, kde boli nárazníky výrazne iné, ako karoséria. Mne sa to ale moc nepáčilo.
Ešte myslím, že rovnaké auto má aj Rami.
ešte som nevidel zelenú M´95 s inou farbou nárazníkov a iných plastov - predpokladám, že aj tvoje auto bolo pôvodne jednofarebné. Dvojfarebnú M´95 som videl iba v tej striebristo-modrej farbe - tuším u Zdicha, kde boli nárazníky výrazne iné, ako karoséria. Mne sa to ale moc nepáčilo.
Ešte myslím, že rovnaké auto má aj Rami.
Naposledy upravil/-a ondrej v 25 Aug 2004, 12:23, upravené celkom 1 krát.
- Eda
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 989
- Dátum registrácie: 30 Máj 2004, 00:41
- Tatry, ktoré vlastním: T613 Elektronic ´93
- Bydlisko: Moravská Ostrava
- Kontaktovať užívateľa:
Barva
Ministr Zielenec mel vzdycky svoje auta nejaké nestandartni, treba T700 se sibrem bez zadniho spojleru....., podivejte se tady na ty americke zrcatka z elektronika....
Na zelenou M95 patri: Breaker Green K9590 a na nárazníky a plasty kolem dveri: half-matt K 9590 matt.
Na zelenou M95 patri: Breaker Green K9590 a na nárazníky a plasty kolem dveri: half-matt K 9590 matt.
Eda má samozřejmě s barvou K9590, ovšem s několika vyjímkami. Na Slovensku to byl m95 z Magnezitky, který měl klasický tmavý malachit, jaký známe i z T613-4, v Čechách pak m95 z MŽP (Smaragdová L9599) a právě Luciánův m95 z MSp v barvě N9309 (modrozelená metalíza ze Saaba). To, co má na autě Lucián nyní je právě opět původní N9309, nemůžete to srovnávat s jinými T613, tuto barvu továrna jinde nepoužila. Ondrejova fotka s líbivou tmavě zelenou barvou na Luciánově m95 z průjezdní kontroly u muzea Fojtství z Beskyd 2001 je hrubě zkreslující, tehdy byla na autě v podstatě stejná barva jako je nyní, ovšem hodně záleží na světelných podmínkách, jak se jeví. Při jasném slunečním svitu je zelená, při zatažené obloze a dešti tmavě zelená a v podvečer bývá modrozelená. Tedy shrnuto a podrtženo, barva karoserie na Luciánově m95 je tak původní, jak to jen šlo.
Zdichova a Ramiho kombinace stříbrné s barevnými nárazníky je také původní, já však nejsem příliš pro tmavý pás na světlém autě, protože ten auto spíš opticky zkrátí a zvýší.
Pokud jde o plasty, které mají na jeho voze světlejší barvu, tady budete muset vinit mne, protože asi já jsem Luciánovi vnuknul myšlenku na světlejší pás přes celý vůz (tedy zde se nabízí nárazníky a "plasty" na dveřích), který by auto opticky snížil a prodloužil a trochu oživil tu jednolitou velikou plochu.
Rovněž já stojím za výběrem barvy na "plasty". Jenže znáte to: vybírejte barvu podle vzorníku. Původně jsem vybral jen o chlup světlejší odstín (opět z kolekce Saab), ale asi by to nebylo poznat a tudíž by to nemělo smysl. Zvolili jsme tedy ještě další, o něco světlejší odstín zelené metalízy. Ta je teď na autě. Opět velmi záleží na světelných podmínkách, jak se to jeví. Někdy není rozhraní mezi těmi dvěma odstíny téměř patrné, z jiného úhlu a při jiném světle je to zase lepší. Můžu vám říct, že jsme po nastříkání a montáži na auto sami byli zklamaní, jak málo jsou ty dvě zelené odlišné.
Zdichova a Ramiho kombinace stříbrné s barevnými nárazníky je také původní, já však nejsem příliš pro tmavý pás na světlém autě, protože ten auto spíš opticky zkrátí a zvýší.
Pokud jde o plasty, které mají na jeho voze světlejší barvu, tady budete muset vinit mne, protože asi já jsem Luciánovi vnuknul myšlenku na světlejší pás přes celý vůz (tedy zde se nabízí nárazníky a "plasty" na dveřích), který by auto opticky snížil a prodloužil a trochu oživil tu jednolitou velikou plochu.
Rovněž já stojím za výběrem barvy na "plasty". Jenže znáte to: vybírejte barvu podle vzorníku. Původně jsem vybral jen o chlup světlejší odstín (opět z kolekce Saab), ale asi by to nebylo poznat a tudíž by to nemělo smysl. Zvolili jsme tedy ještě další, o něco světlejší odstín zelené metalízy. Ta je teď na autě. Opět velmi záleží na světelných podmínkách, jak se to jeví. Někdy není rozhraní mezi těmi dvěma odstíny téměř patrné, z jiného úhlu a při jiném světle je to zase lepší. Můžu vám říct, že jsme po nastříkání a montáži na auto sami byli zklamaní, jak málo jsou ty dvě zelené odlišné.
- Eda
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 989
- Dátum registrácie: 30 Máj 2004, 00:41
- Tatry, ktoré vlastním: T613 Elektronic ´93
- Bydlisko: Moravská Ostrava
- Kontaktovať užívateľa:
Jo Risan ma pravdu. Jedna M95 co ma takovy starsi pan nekde z magnezitových závodu mela tmavy lybijkovský malachit. Pri sve dedukci jsem vychazel z predpokladu, ze to co je na 95kach bylo pozdeji na 700kach. Myslim ale, ze to co ma Ettiene, je prave ta vyse zminena barva. Ale z ceho to je? Kdo vi.
Mozna by to mohlo byt na vozove karte v archivu ne? Ettiene: udelej stribrnou s cerne perletovou kombinaci plastu, me se to libi nejvic a je predse podstatne co se libi me ne?
Mozna by to mohlo byt na vozove karte v archivu ne? Ettiene: udelej stribrnou s cerne perletovou kombinaci plastu, me se to libi nejvic a je predse podstatne co se libi me ne?
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 34 neregistrovaných