Strana 12 z 16

Napísané: 11 Jún 2007, 09:18
od užívateľa D.A.
CX, to je aristokrat.

Takhle chrápe Fanouš po flámu. Představte si, že se v té škarpě válel celé tři dny!

Napísané: 11 Jún 2007, 09:58
od užívateľa Lucián
http://www.tatra-page.kx.cz/Downloads/2 ... 0/Page.htm

Přijde mi to docela dobře napsané. Jen v současnosti nevím, jakou převodovku do T810 bude Tatra dávat. Co se týče náprav, tak to vypadá, že si je Tatra bude vyrábět sama. Ale pozor jedná se o portálové nápravy, něco jako měla Praga V3S.

Napísané: 11 Jún 2007, 12:34
od užívateľa Luboš
Převodovka by v tom měla být také od Renaultu.

Napísané: 11 Jún 2007, 15:51
od užívateľa Maxono
AT, tomu tvojmu príspevku som príliš nerozumel. Čo majú s Tatrou spoločné Roudnické strojírny? A aká sabotáž?

Vláček, nie nieje. Vodou chladené motory sa dávali aj do T-815 VVN na požiadanie, ako zvláštna výbava. Hlavne na vývoz. Používali sa hlavne americké diesle. Niektoré Tatry boli vybavené automatom Twin Disc, vraj veľmi dobrým. Táto motorizácia (voda + automat či manuál) je dnes dostupná u T 815 LIWA a v tej novej vojenskej Tatrovke.

Napísané: 11 Jún 2007, 16:15
od užívateľa Lucián
Odpovím za AT. Roudnické strojírny mají s Tatrou společné to, že toto vozidlo vyvinuly pro armádu ČR pod označením ROSS R.210 a Tatra po krachu Roudnických strojíren celý projekt odkoupila a vozidlo zmodernizovala. Nejedná se o Renault, z Renaultu je pouze motor, kabina a přední kotoučové brzdy. S tou převodovkou si nejsem jist, protože tam původně měla být Praga 12PS93. Když se podíváte na http://www.tatra.cz a přečtete si ten jejich propagační časopis, tak v několika posledních číslech se o tom vozidle píše. Naposledy tam byl obrázek tuhých portálových náprav a u toho poznámka, že se jedná o nápravy vyrobené přímo v Tatře.

Napísané: 11 Jún 2007, 16:50
od užívateľa Maxono
Viem o jednom ROSSe, ale to bolo 4x4 a malo to kabínu z T-815. Inak bolo všetko iné. Malo sa to používať ako vozidlo na výučbu vodičov skupiny C. Nevedel som že je to podobné.

Napísané: 11 Jún 2007, 21:27
od užívateľa Vláček
Podle toho co je na netu je základem vozu T810 Ross R.210. Co se týče skládačky z níž je vyroben. Původně se mělo jednat o autko s nápravami Praga, převodovkou Praga, motor Renault, budku jsem neidentifikoval (že by R?), zbytek neřeším. Mezitím čas pokročil, Ross skrachoval, a do hry vstoupila Tatra (ještě i s Terexem). Koupila know-how Ross-u i s osvědčením o užití v armádě a začala se snahami o jeho prosazení. Vůz se mírně zmodernizoval, přišla nová budka, hádám motory Renault se taky kapku zlepšily za ty roky.. Mezitím se v Kopřivnici vystřídalo vedení, A nový managment přišel na to, že pro něj bude výhodnější, když zainvestuje do automobilky, a nápravy si udělá sám. No a když už je v ráži tak převodovku použije taky Renault (pokud jsem to správně pochopil tak navýšení zahraničních dodávek je zejména o tyto motorové díly.)
Teď si dovolím ještě malou odbočku ke strategii automobilky Tatra. Nejsem schopen pochoipit proč tohle autko nezačnou nabízet i pro nevojenské sektor? Veď na české stavby by bylo ideální..

Napísané: 11 Jún 2007, 21:46
od užívateľa Zdenek
Jen tak střelím od boku...
1.Schválení pro běžný silniční provoz - army vždy měla a bude mít jisté specifické úpravy (např. fvz, c h p, naviják, apod), které se v civilu buďto nepožívají nebo nejsou povoleny.
2. Cena - pro army je vždy udělána "Speciellní" - t.j. tak nejmíň 1,5 až x-krát vyšší než pro civil :wink: ( A tomu zajisté i odpovídající kvalita, že :wink: :wink: :wink: )
3. konkurence - už tak během výběrového řízení ostatní výrobci řvali, že nebyl udělán konkurs (Já osobně toto však schvaluji - jednalo se o strategickou zakázku)
A tak bych mohl pokračovat dále...
Toť můj názor

Napísané: 20 Jún 2007, 13:34
od užívateľa D.A.
Jeden pozdní obrazový příspěvek - maskovaný T613-fanatik na silnici! Další, kterého jsem ten den odhalil, byl dokonce z Dolních Rakous, ale toho jsem bohužel nestihl vyblejsknout, táhnul se tunelem jako slimák.

Napísané: 25 Jún 2007, 00:15
od užívateľa el bastardo
http://www.carandclassic.co.uk/car/C07144

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
a volant ma na správnej strane .)

Napísané: 25 Jún 2007, 09:11
od užívateľa Ambiciózní tajemníček
No, vypadá, že je tam ve své třídě nejlevnější. Asi v Anglii ti vyvolení, kterým předurčení dovoluje vlastnit tento unikátní vůz, budou pěkné socky.

Napísané: 26 Jún 2007, 21:10
od užívateľa el bastardo
Pokial by ste mali niekto zachovalu 613/4 na predaj ,
rad sa nechám presvedcit na jej kúpu.

Pomienkou su iba Sk znacky.

Poteší minimum korozie ...
ponuky poprosim bud michal.bednarik(zavinac)gmail.com alebo 0903 244 119

Dakujem

Napísané: 27 Jún 2007, 07:52
od užívateľa hammer
Ja som včera na ceste do Kopřivnice stretol takúto. Fotené telefónom ale dá sa.

Napísané: 28 Jún 2007, 08:59
od užívateľa el bastardo
Obrázok

Napísané: 29 Jún 2007, 06:25
od užívateľa Štěpán---
Prosím někoho příslušné řeči znalého o překlad. Děkuji

video ...

Napísané: 02 Júl 2007, 22:41
od užívateľa el bastardo

Monopost T607

Napísané: 03 Júl 2007, 09:03
od užívateľa Lojzkův vnuk
Možná jste to už viděli, já až dnes a srdce se mi rozbušilo, tep 200, ty basy nádhera, neznám hezčí zvuk :D
http://www.youtube.com/watch?v=gcrzFy_6Ra4&NR=1

Napísané: 03 Júl 2007, 13:23
od užívateľa Zdenek
Pěkný, pěkný. A tohle znáte ?
http://www.youtube.com/watch?v=OS-jpEET ... ed&search=
Zajímavá prezenentace T700 pro Anglány...

Napísané: 03 Júl 2007, 19:54
od užívateľa peterzz
Moze byt,krasny zvuk ma aj "seriovka",toto je vsak ine kafe 8)

Napísané: 04 Júl 2007, 19:04
od užívateľa hammer
Takúto si pamätáte ? 8)