Bastardova noda o tom co videl a dostalo sa mu pod ruku :)
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Tak to já mám z dneška taky zajímavý tatrazážitek. Vyjímečně jsem jel na INVEX autobusem, byl to nějaký nový irisbus/ikarus/renault/karosa nebo něco na ten způsob a představte si, že to má na zadních stranách sedaček nalepený snad stejný koberec, jako mají T613-3/4 na podlaze a který by se mi docela hodil. Jen co budu mít možnost, tak to zkusím porovnat a kdyby to opravdu odpovídalo, tak už jen zbývá vyhledat výrobce u nás nebo v Číně a tatra by byla zase o něco krásnější.
Ja som dneska celý deň jazdil po meste s Tatrou. Kua tá trojka má tam dole ten vetráčik (tu mriežku) a z nej ma tak bolí koleno jak sviňa. Ona fúka priamo na moje kolienko a potom ma v ňom boli. Uz som skusal to zapchat a davam si na koleno stary uterak. Ale kua dneska jak som s ňou jazdil ma to zase pobolieva. Ja Vám nevím.
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
- el bastardo
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 116
- Dátum registrácie: 18 Apr 2005, 15:07
- Tatry, ktoré vlastním: tatra 613/3 r.v.77 - predaná
SAAB 9-3 2,0 LPT r.v. 2000 - aktualny povoz - Bydlisko: Hálova 2 ,BA
- Kontaktovať užívateľa:
este k tomu mojmu zazitku
ma trocha sklamalo ze sa nikto nechytil .... ked sa "nasla" 600-fka..sak tak moc ich zase nebolo... vie niekto nieco viac ?
Kua ludi, dnes som zasa jazdil a kukam na to, ze odkial to vanie. A kukam, ze vsak tie mriezky od toho vetraciku su smerom nahor. No vsak ale to som tam dal este pred pol rokom handru. Tak badam dalej a ejha tie gulate vetraciky na bokoch - uz som ich davno zapchaval. Tak som sa na to pozrel riadne, a ta izolacna paska cim som ich zapchaval uz bola na niektorych miestach odlepena. Tak som ich znova zapchal. Tak uvidim, co teraz moje kolienko na to.
Inak fuka tam aj od rychlostnej paky, ta guma pod tym je derava, uz som to aj lepil - je to lepsie, ale nie 100%, ale zrejme pretahuje systemom - dvere - guma pod rychlostnou pakou.
Kua a co so šíbra mi teče: a minule na hlavu, to bolo ešte dobre a raz sviňa šíbrová sa mi trafil priamo do OKA!
Inak fuka tam aj od rychlostnej paky, ta guma pod tym je derava, uz som to aj lepil - je to lepsie, ale nie 100%, ale zrejme pretahuje systemom - dvere - guma pod rychlostnou pakou.
Kua a co so šíbra mi teče: a minule na hlavu, to bolo ešte dobre a raz sviňa šíbrová sa mi trafil priamo do OKA!
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Mřížka má asi 4 výdechy dolů a jeden nahoru nebo obráceně? No určitě se dá otočit, stačí jen povolit čtyři skrútky...
Ta gumová manžeta se dá koupit nová (http://www.aeroservice.cz nebo i jinde) a pokud máš aspoň trochu přiléhající rámy, asi by to foukání výrazně omezily nové pirelky, bezproblémů k dostání v metráži i na Slovensku.
Ta gumová manžeta se dá koupit nová (http://www.aeroservice.cz nebo i jinde) a pokud máš aspoň trochu přiléhající rámy, asi by to foukání výrazně omezily nové pirelky, bezproblémů k dostání v metráži i na Slovensku.
- tomas
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2325
- Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
- Kontaktovať užívateľa:
Sedo a co ta diera v podbehu? Ja by som si tipol, ze pokial ti fuka z prahu vzduch bez zapnuteho ventilatora, tak je to prave tou dierou
Inak, tie otvory na cerstvy vzduch v palubke sa daju aj zavriet
A co sa tyka plieskov, ako by si to chcel mat, aby ti vykurovalo koberec, alebo aby to fukalo do priestoru? Ja to mam tiez tak namontovane ...
Inak, tie otvory na cerstvy vzduch v palubke sa daju aj zavriet
A co sa tyka plieskov, ako by si to chcel mat, aby ti vykurovalo koberec, alebo aby to fukalo do priestoru? Ja to mam tiez tak namontovane ...
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Starší auta s jednoklapkovým ovládáním mají jednu konstrukční nectnost, jakmile pustíte přední bufík (nebo jen posunete páčku do první polohy), tak vám přes rozvod vnitřního bufíku proudí studený vzduch až do prahů a těmi mřížkami samozřejmě dál dovnitř. Nemyslím, že je to tak strašné, ale dále to může podpořit děravá podlaha, děravý práh, uhnilé rozvody v prazích a co já vím ještě...
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 60 neregistrovaných