Bastardova noda o tom co videl a dostalo sa mu pod ruku :)

Každý ma nejaký ten príbeh so svojou Tatrou a záleží len na ňom, či sa o neho podelí...
Užívateľov profilový obrázok
PETR 613
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 632
Dátum registrácie: 18 Okt 2006, 17:29
Tatry, ktoré vlastním: T 613-3 88´
kancelář ČNR ČSSR
http://www.skodaclub.wbs.cz/
Bydlisko: OSTRAVA , CZECHOSLOVAKIA
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa PETR 613 » 25 Máj 2007, 06:27

Doslova satanský warťas :twisted:

Užívateľov profilový obrázok
čadík
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 357
Dátum registrácie: 17 Júl 2006, 09:33
Tatry, ktoré vlastním: mám černočernou T613
hledám barevnou T613VB
Bydlisko: matka měst
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa čadík » 25 Máj 2007, 11:14

Ambiciózní tajemníček napísal:Ale já nevlastním pouze atypická vozidla. Mám přece taky T613 8)
Jen trnu, kolik majitelů zde opěvovaných nekonfekčních a netypických vozidel T613 si tímto svým hrdým prohlášením zase poštval... :lol:
Ambiciózní tajemníček napísal:Vedlejším efektem této debaty mohla být taky informace, kolik (a zda vůbec) je kdo ochoten za to zaplatit.
Jak již z dosavadních příspěvků vyplývá, nikdo není ochoten nic platit (ani když jde o Tatru), slabší povahy by možná ustoupili až k pytlíku kafe, ale jen v případě, že by jim doma nějaký ze socialistických zásob zbyl... 8)
*radek** napísal:...instalací "protekční" RZ...

Ono taky pro každého bude ta "protekční" znamenat něco jiného a někteří dokonce odmítají přidělované značky, které jim připadají "protekční" (viz Štěpán:"... 007 a to sem nechtěl."). Vyjmeme-li všechny kombinace možných "protekčních" značek, mnoho nám jich pak nezbude - nejsou nakonec tyto "nenápadné" protekčnější?

No, mně osobně stačí, když si je (od všech mnou používaných vozů) zapamatuju a hlavně je pak umím přiřadit ke správnému vozidlu i pomocí mimotechnických pomůcek např. BA613AB k Peugeotu 607 :lol: .

Axel
Diskutujúci
Príspevky: 27
Dátum registrácie: 06 Mar 2007, 20:44
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Axel » 25 Máj 2007, 13:05

Ani som netusil, aku vasnivu debatu jednym prispevkom spustim.... :lol:
Podme sa ale radsej venovat krase vzduchom chladenych ako vzajomnemu osocovaniu kvoli (ne)potrebe sa na ceste odlisit nielen znackou, ale aj znackou.... ;-)

Užívateľov profilový obrázok
D.A.
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1859
Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 09:35
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: CZ

Príspevok od užívateľa D.A. » 25 Máj 2007, 13:07

Tak ještě s něčím se vám svěřím. Ačkoliv jsem - až na tuto poslední záležitost - nikdy pro kombinaci znaků nelobboval a bral, co přišlo pod ruku, všiml jsem si, že téměř na všech autech, která jsem za život použil (včetně cizích - služebních, dokonce i z půjčoven) se z těžko vysvětlitelných důvodů OPAKUJÍ stále stejné číselné kombinace, navíc vztah nacházím i mezi r.č., čísly popisnými, čísly dveří kanceláří, telefonními klapkami. Některá dvoj- troj- i vícečíslí se na mne prostě lepí. Dokonce se sobě rovnaly ciferné součty mnohých poznávacích značek.

Užívateľov profilový obrázok
D.A.
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1859
Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 09:35
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: CZ

Príspevok od užívateľa D.A. » 25 Máj 2007, 13:10

A co je to ta NODA? Něco mezi nohou a nudou? Nikde jsem to slovo neslyšel, slovník cizích slov nezná-nereaguje, odkazy jsem našel jenom mezi zkratkami:
The National Orientation Directors Association (NODA) was chartered in 1976

Užívateľov profilový obrázok
el bastardo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 116
Dátum registrácie: 18 Apr 2005, 15:07
Tatry, ktoré vlastním: tatra 613/3 r.v.77 - predaná
SAAB 9-3 2,0 LPT r.v. 2000 - aktualny povoz
Bydlisko: Hálova 2 ,BA
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa el bastardo » 25 Máj 2007, 13:53

D.A. napísal:A co je to ta NODA? Něco mezi nohou a nudou? Nikde jsem to slovo neslyšel, slovník cizích slov nezná-nereaguje, odkazy jsem našel jenom mezi zkratkami:
The National Orientation Directors Association (NODA) was chartered in 1976
noda je určitý príspevkovy celok...

Užívateľov profilový obrázok
el bastardo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 116
Dátum registrácie: 18 Apr 2005, 15:07
Tatry, ktoré vlastním: tatra 613/3 r.v.77 - predaná
SAAB 9-3 2,0 LPT r.v. 2000 - aktualny povoz
Bydlisko: Hálova 2 ,BA
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa el bastardo » 25 Máj 2007, 13:59

CX-ko spinká...

Obrázok

ladis
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1113
Dátum registrácie: 02 Aug 2006, 18:00
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ladis » 25 Máj 2007, 14:07

D.A. napísal:...všiml jsem si, že téměř na všech autech, která jsem za život použil (včetně cizích - služebních, dokonce i z půjčoven) se z těžko vysvětlitelných důvodů OPAKUJÍ stále stejné číselné kombinace, navíc vztah nacházím i mezi r.č., čísly popisnými, čísly dveří kanceláří, telefonními klapkami. Některá dvoj- troj- i vícečíslí se na mne prostě lepí. Dokonce se sobě rovnaly ciferné součty mnohých poznávacích značek.
Měl bys zajít do kina, natočili o tom dokonce film.

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 25 Máj 2007, 14:42

el bastardo napísal:CX-ko spinká...

Obrázok
To je dobrý! Z tatry při spánku tak akorát ukapává olej...

jack
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1505
Dátum registrácie: 26 Jún 2006, 08:26
Tatry, ktoré vlastním: Šestsettrojky
Bydlisko: Karwin
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa jack » 25 Máj 2007, 18:56

Luboš napísal:
el bastardo napísal: To je dobrý! Z tatry při spánku tak akorát ukapává olej...
Hele jestli si starostlivej majitel, jistě máš pečlivě přetěsněný jak motor, tak převodvku.. :wink:

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 25 Máj 2007, 19:29

.... a pečlivě ucpané všechny otvory do prostoru spojky, aby se na ní neprášilo, že.... :D

Užívateľov profilový obrázok
Roman Maďar
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2189
Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Bernolákovo
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Roman Maďar » 25 Máj 2007, 21:18

radek napísal:.... a pečlivě ucpané všechny otvory do prostoru spojky, aby se na ní neprášilo, že.... :D
No ked sa práíši na spojku, to je hotová tragedia :twisted:

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 25 Máj 2007, 21:56

Na spojku se nepráší, už někdy v týdnu se mi z galvanovny vrátily ty mřížky... :wink:

Ale dáme si jednu kontrolní otázku: Jakou si myslíte, že má životnost originální papírové těsnění na motoru tatry? :)

jack
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1505
Dátum registrácie: 26 Jún 2006, 08:26
Tatry, ktoré vlastním: Šestsettrojky
Bydlisko: Karwin
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa jack » 26 Máj 2007, 11:43

Luboš napísal: Ale dáme si jednu kontrolní otázku: Jakou si myslíte, že má životnost originální papírové těsnění na motoru tatry? :)
Jestli jsou dobré styčné plochy karterů, tak asi dobrou...ale v dneění době si myslím, že asi každý těsní "červeným silikonem"..
Jak si spokojen s odpovědí na zákeřnou kontrolní otázku..?? :wink: :)

Palo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1006
Dátum registrácie: 16 Dec 2004, 17:46
Tatry, ktoré vlastním: ---
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Palo » 26 Máj 2007, 12:24

Luboš napísal:Ale dáme si jednu kontrolní otázku: Jakou si myslíte, že má životnost originální papírové těsnění na motoru tatry? :)
Velmi dlhú,pokial je použité len 1 krát, ako prvé zlyhávajú guferá.

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 26 Máj 2007, 13:07

Dobrou? No nevím...

Užívateľov profilový obrázok
el bastardo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 116
Dátum registrácie: 18 Apr 2005, 15:07
Tatry, ktoré vlastním: tatra 613/3 r.v.77 - predaná
SAAB 9-3 2,0 LPT r.v. 2000 - aktualny povoz
Bydlisko: Hálova 2 ,BA
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa el bastardo » 10 Jún 2007, 19:52

Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok

Nový nákladný automobil Tatra T810, určený pre Armádu ČR, predstavila 31. mája v Kopřivnici automobilka Tatra. Moderný trojnápravový terénny automobil s trvalým pohonom zadných náprav bol vyvinutý na základe požiadaviek ministerstva obrany. Automobilka dodá českej armáde 556 automobilov za 2,6 miliardy korún.
http://auto.sme.sk/clanok.asp?cl=3335947

Užívateľov profilový obrázok
Maxono
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 688
Dátum registrácie: 25 Aug 2006, 21:46
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Krušovce, Topoľčany
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Maxono » 10 Jún 2007, 22:08

Ale chlapi, nebláznite. Veď toto nieje Tatra. To vás míli len označenie na kapote a miesto výroby. Nemá to ani Tatrovácke výkyvné polnápravy ani vzduchom chladený motor. To je zlepenec Renaultu a niečoho ostatného.

Ambiciózní tajemníček

Príspevok od užívateľa Ambiciózní tajemníček » 11 Jún 2007, 08:25

Maxono napísal:Ale chlapi, nebláznite. Veď toto nieje Tatra. To vás míli len označenie na kapote a miesto výroby. Nemá to ani Tatrovácke výkyvné polnápravy ani vzduchom chladený motor. To je zlepenec Renaultu a niečoho ostatného.
A co Roudnické strojírny a slévárny? Maxono, a co myslíš, proč Tatra a.s. nepoužila u tohoto vozu ty svoje slavné výkyvné polonápravy a slavný vzduchem chlazený motor? Že by sabotáž z nejvyšších míst?

Vláček

Príspevok od užívateľa Vláček » 11 Jún 2007, 08:40

Náhodou ta Renault budka nevypadá nejhůř dokonce mi v zelené malinko připomíná T805. A není první tatrou s jiným než vzduchemchlazeným motorem.

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 31 neregistrovaných