Úžasná jazda

Každý ma nejaký ten príbeh so svojou Tatrou a záleží len na ňom, či sa o neho podelí...
Užívateľov profilový obrázok
Mojžo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 4098
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
Bydlisko: mám
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Mojžo » 16 Sep 2004, 22:20

áno, za pár šupov presunie z bodu A do bodu B.
tož... všetko

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 16 Sep 2004, 22:25

Tomas: Však ono to nic jiného než posunovadlo není a nikdo rozumný to za nic jiného nepovažuje. Těch zlepšení snad bylo i víc. Dají se sehnat slušné kusy i před tímto rokem, ale 136L to většinou není, se 135LS, které se dělaly ve Vrchlabí je to už lepší...

Užívateľov profilový obrázok
tomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2325
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomas » 16 Sep 2004, 22:32

Lubos, suhlasim. Ono keby neboli na to diely take lacne, urcite by nestali u nas okolo 50k hnilica a slusne okolo 80k a vyssie. Toto ale naozaj nemusim. Az felda je dobry favorit. A to ta 1.6 alebo 1.9D, ktore maju aspon torzny stabilizator. Lebo inak to na ceste robi vsetko len nesedi.
No take posunovadlo po meste s LPG by som aj prial. Ale nie hnilicu za 50k ...

Užívateľov profilový obrázok
Mojžo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 4098
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
Bydlisko: mám
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Mojžo » 16 Sep 2004, 22:33

prehnité Fávo víc jede, je odľahčené o podlahu a tak

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 16 Sep 2004, 22:35

No plynu bych se vyhnul, viděl jsi někdy jak to má malý kufr? Ani 1,3 není špatná, ale jen ve verzi MPI 50kW...

Bohužel tyhle škodovky si dlouho držely cenu, jak ty favority tak i ty feldy ještě před dvěma lety nešly pod 100 000 Kč ani ve šrotovém stavu...

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 16 Sep 2004, 22:37

Matěji, Favorit to nemá zapotřebí, oproti feldě váží míň, jen to nesmí mít ten supermoderní motor s nejmodernějším jednobodovým vstřikováním a nepřekonatelným výkonem 40 kW...

Užívateľov profilový obrázok
tomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2325
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomas » 16 Sep 2004, 22:40

Lubos, no do mesta to s malym kufrom koli LPG urcite staci ... A ten supermoderny motor s jednobod. vstrekom moze byt, koli spotrebe, ale to je asi tak vsetko co dokaze. Az to MPI je "dobre", ale je iba vo felde...

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 16 Sep 2004, 22:44

No mě by to ani do města nestačilo...

Nevím jak to vychází se spotřebou (žádný zázrak to nebude), ale pro mne je to až příliš líné, nevěřil bych co těch 15 koníků navíc s tím autem udělá...

Užívateľov profilový obrázok
tomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2325
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomas » 16 Sep 2004, 22:47

No tych 15koni navyse by som privital aj ja na T613 :wink: Ale ako posunovadlo po meste uplne staci, aj ked budem na ceste diskriminovany :?

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 16 Sep 2004, 22:49

U tatry by to nebylo skoro znát...

Užívateľov profilový obrázok
tomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2325
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomas » 16 Sep 2004, 22:53

Tak potom treba este 2ks sportovych vzduchovy filtrov a nejake tie sviecky, co nam urobi dalsich 5-10k a uz to bude nejakych 20-25k :wink: vacky z Mi a NOS a ...
POWER nam tu chyba :lol:

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 16 Sep 2004, 22:55

Ten filtr to zdá se moc nebrzdí (nový!) a mi má nějaké zázračné vačky...? A svíček bych chtěl kolik? Jako ostatní 16 nebo rovnou 4 na válec? :lol:

Užívateľov profilový obrázok
tomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2325
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomas » 16 Sep 2004, 22:57

No sak ked je ti tych 15k navyse malo, treba popracovat. Este musis zohnat turbo z Belazu :wink:

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 16 Sep 2004, 23:04

No málo to není, ale jestli to chceš vyhnat těmi svíčkami, tak nevím. Fabrika připouštěla vynechání jiskry v 5 % případech, pokud by ta četnost zdvojením počtu svíček snížila na polovinu, tak laickým výpočtem získáš sotva 3-4 kobyly...

Ovšem turbo z Belazu rulez... :P Kdo ví, jestli to Powerovi už duchá...

Užívateľov profilový obrázok
tomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2325
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomas » 16 Sep 2004, 23:11

Lubos, bola to sranda, vsak tam mas aj tak tyristor. No ale Brisk udava u LGS zvysenie vykonu o 4 az 8%. Vzduchove filtre realne asi tie 3%. No 15k to asi nebude, ale tych 10k hadam hej. Ale ci to stoji za tie peniaze ...

Ja som tiez zvedavy, ci to ducha powerovi, ale najskor to zaparkoval niekde do krovia, lebo sa akosi neozyva :lol:

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 16 Sep 2004, 23:16

Brisk říká 4-8 %, Tatra 0 % Kdo má pravdu? Tyristor tam samozřejmě je, co taky jiného...

Užívateľov profilový obrázok
tomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2325
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomas » 16 Sep 2004, 23:19

Nuz, treba zmerat na brzde. Boh vie ako je to v skutocnosti ... Kazdopadne by som prijal aj tych skromnych 15k

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 16 Sep 2004, 23:23

No kdyby jenom blbá svíce každému přidala 13 koní, tak si tam nikdo jinou nedá...

Užívateľov profilový obrázok
Stevo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1180
Dátum registrácie: 10 Feb 2004, 09:41
Tatry, ktoré vlastním: taka bordova
Bydlisko: Garáž
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Stevo » 17 Sep 2004, 08:25

:lol: Takymto sposobom sa na skodovkach nahanaju kone. Brisk LGS +5 koni, KN filter plus 10 koni, sportovy ramus vyfuk tiez plus 10 koni, super100 benal plus dalise tri kone....a uz maju z 50 koni skoro 80 :shock:
Ani Brisk LGS, ani Denso Iridium vam nepridaju ani kobylu, takisto ako vam neprida sportovy filter (ani tri). Zmerane na asi 4 uplne odlisnych motoroch. Plus-minus 1-2% spadaju pod chybu merania, a pri takychto hodnotach sa o zvyseni vykonu hovorit nemoze. Ale o vyhodenych peniazoch ano... :wink:

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 17 Sep 2004, 08:53

Števo, napísal si mi to z duše!!

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 47 neregistrovaných