História jednej Tatry...

Každý ma nejaký ten príbeh so svojou Tatrou a záleží len na ňom, či sa o neho podelí...
Užívateľov profilový obrázok
MarekK
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1912
Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
Bydlisko: Olomouc
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa MarekK » 20 Mar 2006, 22:45

....doprdele... v lete som cez gánovce išiel...nie raz....doriti :wink:

Užívateľov profilový obrázok
Erik
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 807
Dátum registrácie: 25 Nov 2004, 22:24
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Erik » 20 Mar 2006, 22:55

A preco tatru postihol takyto osud? Aka je jej historia?

Užívateľov profilový obrázok
Eda
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 989
Dátum registrácie: 30 Máj 2004, 00:41
Tatry, ktoré vlastním: T613 Elektronic ´93
Bydlisko: Moravská Ostrava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Eda » 20 Mar 2006, 23:03

Plynové vzpěry místo pružin, motorový svazek v "punčoše"...... hmmm to bude minimálně rok 1994. Dobrý kauf za ty prachy. Vela zabavy s Mičkem :-D

Miroslav Mitrík
Diskutujúci
Príspevky: 35
Dátum registrácie: 10 Okt 2005, 13:25
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Gelnica
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Miroslav Mitrík » 20 Mar 2006, 23:11

Chlapi, Tatru vlastnil isty mlady clovek, co mal problemy so zakonom a teraz sedi v chladku a este dlho bude... Takze jeho otec ju predal

Užívateľov profilový obrázok
Erik
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 807
Dátum registrácie: 25 Nov 2004, 22:24
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Erik » 20 Mar 2006, 23:23

Sa ani necudujem ked si mohol dovolit take auto :D . Musi byt ozaj v dobrom stave. A tie nabehane kilometre su podla mna tiez skutocne....

Miroslav Mitrík
Diskutujúci
Príspevky: 35
Dátum registrácie: 10 Okt 2005, 13:25
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Gelnica
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Miroslav Mitrík » 20 Mar 2006, 23:31

To si myslim aj ja, lebo motor ma neskutočny tah, ide ako pila, no sm furt v soku z neho, ze co to vystraja, akurat sa mi nepaci ta prevodovka- jednotka je k sebe a dozadu, spatecka sa potiahne paka hore a dopredu ako jednotka na normalnej stvorstupnovej prevodovke...

Užívateľov profilový obrázok
kovoo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 316
Dátum registrácie: 30 Dec 2005, 18:37
Bydlisko: TT
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa kovoo » 20 Mar 2006, 23:41

..niekto to má ale štastenu :roll: .....
ale gratulujem k dobrému úlovku 8)
a tá prevodovka to je síla zvyku to si zvykneš veľmo rýchlo to my ver :lol:

Miroslav Mitrík
Diskutujúci
Príspevky: 35
Dátum registrácie: 10 Okt 2005, 13:25
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Gelnica
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Miroslav Mitrík » 20 Mar 2006, 23:46

Osobne si myslim, ze tej smoly, co sa na nas nalepila bolo uz dost... Noo a bracho sa s Tatrovkou chysta zajtra na diagnostiku motora, no uvidime, co to povie, kolko to ma najazdene a tak... A na tu prevodovku sa da v pohode zvyknut, no ked potom sadnem do ocovej skodovice, tak mam z toho šuvix v hlave :roll:

Užívateľov profilový obrázok
kovoo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 316
Dátum registrácie: 30 Dec 2005, 18:37
Bydlisko: TT
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa kovoo » 20 Mar 2006, 23:56

jednoduchá rada 8) no proste nepresadaj už do ničoho iného :lol: :!:

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Príspevok od užívateľa miloš » 21 Mar 2006, 00:10

Moje 613-1 to je taky šůviks v hlavě.Jede jak 170 koní zapřažených paralelně....A ani si nemusím zvykat na 5Q.... Blahopřeji ke sqělému úlovku!!!!!!!!!!! :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:

Ambiciózní tajemníček

Re: Mitríkovci majú i-čko:)

Príspevok od užívateľa Ambiciózní tajemníček » 21 Mar 2006, 09:41

Miroslav Mitrík napísal:Číslo karosérie je pravdepodobne 11592, je vyrazené na prednej kapote, no blatníky a dvere majú 11620. Tak teraz neviem, čo je pravda. Číslo motora je: 613-4KAT-i08341.
No, 11592 není podle Kopřivnických záznamů nic, 11620 je stříbrná čtverka vývojového oddělení, na které se asi zkoušely úpravy na "M".

Číslo motoru 08341 by vůbec nemělo patřit "i-Katu", taková čísla motorů šla v roce 1987. Takže je to buď nějaký bastlprototyp nebo jste číslo nepřečetli správně. Vůz 11620 by měl mít motor 11001.
Miroslav Mitrík napísal:Motor sme po založení štartéra, káblov, poistiek a baterky natočili na duhý raz!!! A to na starý 2-ročný benzín. Neskôr, keď sa nám ho podarilo s kamošovou Tatrou vytiahnut zo zeme sme na ňom v pohode odisli domov :lol: A zážitok z jazdy sa nedá opísať, to človek musí zažiť!! Neskutočná sila oproti karbesu.
Tak to jste měli nejspíš štěstí na mimořádně nepovedené karburátorové motory, protože v drtivé většině případů je subjektivní zážitek z jízdy v Mi daleko horší než z dobrého karburátoru.
Miroslav Mitrík napísal:To si myslim aj ja, lebo motor ma neskutočny tah, ide ako pila, no sm furt v soku z neho, ze co to vystraja, akurat sa mi nepaci ta prevodovka- jednotka je k sebe a dozadu, spatecka sa potiahne paka hore a dopredu ako jednotka na normalnej stvorstupnovej prevodovke...
Tahá se nahoru páka nebo jen kroužek? Jestli celá páka, tak to je snad dobastlené řazení od 4 kvaltu k 5-ti rychlostní převodovce? Páka je zahnutá nebo rovná? Scéma řazení "zpátečka dopředu a jednička dozadu" není tak neobvyklé, jak se může stopětkářům zdát. Podobné schéma řazení má třeba LIAZ, Karosa, Avia a nikoho to nešokuje, tisíce lidí s tím jezdí tisíce kilometrů.
Miroslav Mitrík napísal:Noo a bracho sa s Tatrovkou chysta zajtra na diagnostiku motora, no uvidime, co to povie, kolko to ma najazdene a tak...
Naivitu stranou - řídicí jednotka si v žádném případě nepamatuje najeté kilometry. V podstatě si nepamatuje vůbec nic.

Užívateľov profilový obrázok
Zdicho
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1174
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 00:22
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Čórtův hrad
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Zdicho » 21 Mar 2006, 11:02

Kua, super úlovek stary:). Nakonec to ještě bude 4,36i:D

Užívateľov profilový obrázok
hammer
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 60
Dátum registrácie: 03 Okt 2005, 21:38
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Teplička nad Váhom
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa hammer » 21 Mar 2006, 12:57

[quote="enrique"]Ja sa prikláňam ku Koušákovi a na ľade v sedemdesiatke aj so zimnými gumami to je nemožné lebo ten ľahký predok pri takej rýchlosti nevytvorí dostatočnú oporu pre taký ťažký zadok, teda auto nebude reagovať alebo keď bude tak až pri takom natočení kolies že už to nestihneš vrátiť na druhú stranu. A korekcie majú byť plynulé, bez trhaní a bez veľkých výchyliek volantu a to mi nikto nevyhovorí lebo už som takých šmykov dostal dosť a niektoré aj zle dopadli.

Chlapi ja sa veľmi nerád zapajam do takýchto debát ale po prečítaní tohto príspevku mi to nedalo. Nechcem sa nikoho osobne dotknúť ani jeho schopností riadiť auto len ma zaráža jedna vec a síce " ľahký predok ". Neviem kto ako dlho jazdí na tatre ale všetko možné len ľahký predok to auto nemá. A v tom je ten problém. Treba si uvedomiť, že rozloženie hmotnosti nie je ako pri Škode 120 tá má skutočne ľahký predok. Niekde už neviem presne kde to bolo som čital, že Tatra má rozloženie hmotnosti okolo 45/55% je to pomer predná/zadná náprava. ( dúfam že som to vzhľadom na časový odstup napísal dobre nechcel by som zavádzať ) Tiež tam bolo písané o charakteristike ako o nedotáčavo-pretáčavej. Takže ide asi o to že vzhľadom k hmotnosti má svoju zotrvačnosť aj čo sa týka smeru a na jej prekonanie je potrebná určitá priľnavosť pneumatík k povrchu vozovky a to hlavne na ľade a tak podobne, a tá nie je priamo úmerná hmotnosti a toto si treba uvedomiť !

:wink:

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 63 neregistrovaných