História jednej Tatry...

Každý ma nejaký ten príbeh so svojou Tatrou a záleží len na ňom, či sa o neho podelí...
Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

História jednej Tatry...

Príspevok od užívateľa ondrej » 13 Jan 2005, 15:07

po sviatkoch som dostal CD s týmto textom a so spústou obrázkov, z ktorých niektoré prikladám:


Milí kolegovia Tatrováci,

Voláme sa Marián(26) a Miroslav(20) Mitríkovci. Posielame Vám fotografie našej Tatry 613-3, prerobenej na štvorku. Na nový rok ráno 1.1.2005 Marián o 00:43 zišiel v ľavotočivej zatáčke pri približne 70km/h na zľadovatelej vozovke z cesty. Bol to dosť smutný začiatok nového roka. Samozrejme s 0% alkoholu v krvi. Vyviazol som s ľahkým zranením hlavy-dôsledok nezapnutia si bezpečnostného pásu. Je vidno, že s týmto vozidlom si treba dávať obrovský pozor na mokrej a zľadovatelej vozovke. Nanešťastie som vytrhol pravým predným kolesom betónovú kocku z odvodňovacieho kanála, ktorá ho úplne odtrhla zo závesu. Pri dosť prudkom náraze sa zdeformovala pravá strana karosérie. Takto zničená Tatrovka je vhodná do šrotu. Je smutné, že auto sme s bratom dokončili v septembri 2004 a ani sme si ho poriadne neužili.
Tatra je neskutočné vozidlo s vynikajúcimi jazdnými vlastnosťami. V budúcnosti chcem ostať verný tomuto vozidlu, pretože mi prirástlo k srdcu a nedám naňho dopustiť. Jediné východisko je zohnať dobrú karosériu a postup premeny z trojky na štvorku zopakovať. Pri prvej premene si človek trhá vlasy, lebo je potrebné zohnať Tatru štvorku (zohnal som si skorodovanú z Košíc za 15000Sk), vymeniť komplet elektrickú inštaláciu, prevariť držiaky prístrojovky, vnútorného bufíka atď... Toto prerábanie trvalo celé leto. Moje odporúčanie: ak má človek chuť a dosť silnú vôľu, dokáže to spraviť. Výsledný efekt za to fakt stojí.
-Rok 2001 kúpa trojky z Ministerstva pôdohospodárstva z BA za 38000SK
-Tatra najazdila 461728km – motor zažil svoje
-Ošetrenie podvozku a drobných nedostatkov (korózia a pod.) 5000Sk
-Pri prehnanej jazde na diaľnici došlo k zadretiu 5.válca pri 180km/h.
-Apríl 2002 výlet cez Koprivnicu do Bernolákova.
V Čechách kúpený komplet vrch motora – karburátory, ventily, tesnenia, krúžky, piesty, válce. Spolu v hodnote 25000Kč. GO sa uskutočnila u pána Abraháma. Motor je po technickej stránke v 100% stave, bol vynulovaný tachometer. Jediný problém je, že výfuk začal rachotiť. Nenašiel by sa u Vás nejaký?
-Začiatok leta 2004 GO karosérie s prerobením na štvorku.
-Tatra GL 097 AA nás vyšla na 140000Sk.

Tak to bol stručný životopis našej krásavice. Do budúcna máme v pláne spraviť ešte krajšiu. Dovolím si tvrdiť, že naša Tatra bola okrasou Hnileckej doliny a mala veľa obdivovateľov každej vekovej kategórie. Je to pre nás výzva a určite sa nevzdáme aj keď k nám bol osud dosť krutý. Nezaslúžila si taký koniec. Tachometer sa zastavil na 25060km.

Tak to bol v krátkosti príbeh života s Tatrou 613
Naša adresa: Tehelná 6/14
056 01 Gelnica
Tel: 0915146139
0903585297

S pozdravom bratia Mitríkovci

V Gelnici dňa 04.01.2005
Prílohy
02 Tatra Jaklovce 010m.jpg
02 Tatra Jaklovce 010m.jpg (76.64 KiB) 11806 zobrazení
01 Tatra servis 012m.jpg
01 Tatra servis 012m.jpg (243.86 KiB) 11806 zobrazení

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 13 Jan 2005, 15:17

text
Prílohy
04 Tatra Gelnica 001m.jpg
04 Tatra Gelnica 001m.jpg (81.59 KiB) 11796 zobrazení
03 Tatra Jaklovce 021m.jpg
03 Tatra Jaklovce 021m.jpg (75.11 KiB) 11795 zobrazení

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 13 Jan 2005, 15:19

text
Prílohy
06 jaklovce 2 016m.jpg
06 jaklovce 2 016m.jpg (55.14 KiB) 11824 zobrazení
05 Cesta do boxu SNV 008m.jpg
05 Cesta do boxu SNV 008m.jpg (67.2 KiB) 11795 zobrazení

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 13 Jan 2005, 15:36

text
Prílohy
09 Marian  Lucia a Jawa 250 049m.jpg
09 Marian Lucia a Jawa 250 049m.jpg (99.13 KiB) 11789 zobrazení
08 Cesta do boxu SNV 033m.jpg
08 Cesta do boxu SNV 033m.jpg (65.59 KiB) 11789 zobrazení
07 Cesta do boxu SNV 016m.jpg
07 Cesta do boxu SNV 016m.jpg (57.6 KiB) 11789 zobrazení

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 13 Jan 2005, 15:38

text
Prílohy
12 Tatra Gelnica 007m.jpg
12 Tatra Gelnica 007m.jpg (103.61 KiB) 11784 zobrazení
11 Marian  Lucia a Jawa 250 076m.jpg
11 Marian Lucia a Jawa 250 076m.jpg (84.2 KiB) 11784 zobrazení
10 Marian  Lucia a Jawa 250 053m.jpg
10 Marian Lucia a Jawa 250 053m.jpg (94.13 KiB) 11784 zobrazení

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 13 Jan 2005, 15:39

koniec
Prílohy
15 Smrť GL 097 AA 040m.jpg
15 Smrť GL 097 AA 040m.jpg (95.93 KiB) 11782 zobrazení
14 Smrť GL 097 AA 019m.jpg
14 Smrť GL 097 AA 019m.jpg (60.39 KiB) 11781 zobrazení
13 Smrť GL 097 AA 011m.jpg
13 Smrť GL 097 AA 011m.jpg (84.24 KiB) 11781 zobrazení

D.A.

Príspevok od užívateľa D.A. » 13 Jan 2005, 15:43

Moc jsem to nepochopil (hlavně sled fotek), ale nevadí. Až svého lowridera náhodou rozsekám, tak taky napíšu Ondrejovi story. Zajímala by mne jedna konkrétní věc - jak byla u toho auta vyřešena obsluha rezervy s namontovaným neortodoxním nárazníkem (pokud vůbec)?

D.A.

Príspevok od užívateľa D.A. » 13 Jan 2005, 15:46

Aha, reagoval jsem jenom na první sérii, mezitím přibyly další fotky. Otázka trvá.

Sedo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1429
Dátum registrácie: 02 Júl 2004, 16:11

Príspevok od užívateľa Sedo » 13 Jan 2005, 16:05

Ty kokso, to je teda skoda. To je najhorsie, clovek sa nadrie a potom bum, vsetko je v kely. No chudaci chalani.
Jedna vec mi nereze, co bola spomenuta v ich clanku: neviem ako si to vysvetlit. V clanku su tieto dve vety:

- Je vidno, že s týmto vozidlom si treba dávať obrovský pozor na mokrej a zľadovatelej vozovke.

- Tatra je neskutočné vozidlo s vynikajúcimi jazdnými vlastnosťami.

Užívateľov profilový obrázok
Thomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 585
Dátum registrácie: 08 Dec 2004, 23:07
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Thomas » 13 Jan 2005, 16:21

Dostali pohlavek od vyšší moci, třeba jim to přinese poučení pro příště

Palo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1006
Dátum registrácie: 16 Dec 2004, 17:46
Tatry, ktoré vlastním: ---
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Palo » 13 Jan 2005, 17:13

Nikoho som nepohlavkoval.

D.A.

Príspevok od užívateľa D.A. » 13 Jan 2005, 18:03

Pořád je to základ na ultimativní trike.

etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa etienne » 13 Jan 2005, 18:28

Fakt nepekny zaciatok noveho roka. Ale dufam ze sa im ich plany podaria :-)

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 13 Jan 2005, 19:46

Proč jen si všichni tuňáci myslí, že jejich káry jsou nějaké okrasy...? :roll:

Užívateľov profilový obrázok
DRracer
Správca diskusného systému
Príspevky: 1586
Dátum registrácie: 31 Máj 2004, 22:23
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603 M68
Tatra 130 1:14
Bydlisko: CR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa DRracer » 13 Jan 2005, 19:58

Lubos: tento tuning rozhodne nepatri mezi ty spatne. Pravda, styl predniho narazniku trochu neodpovida zbytku karoserie, ale provedeni je celkem pekne - libi se mi ;) . Skoda, ze Tatrovka skoncila takto.

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 13 Jan 2005, 20:39

Provedení sice vypadá divně a neúčelně a stylem to opravdu neodpovídá zbytku auta, takže dobrý tunnig! :P

Užívateľov profilový obrázok
Mojžo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 4098
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
Bydlisko: mám
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Mojžo » 13 Jan 2005, 22:06

Okrem toho nárazníka fakt pekná Tatra. Je jej škoda

Užívateľov profilový obrázok
koušák
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 570
Dátum registrácie: 14 Dec 2004, 04:12
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603, Tatra 613-4, Tatra 148 AD20
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa koušák » 14 Jan 2005, 00:55

Luboško, tým ich tunningom nič nepokazili, ba naopak predok Tatry to opticky zväčšilo a dodalo mohutnosť. Auto nie je veterán a majiteľ si s ním môže robiť čo chce.
A to že Šedo tu ide slovíčkariť o vetách v článku, tak to ma zarazilo. Ja by som chcel vedieť, čo by kto z vás robil, keby dostal šmyk na zladovatelej vozovke. Mohol by si iba založiť ruky do klina a čakať kde ho to hodí. :twisted:
Tí mladí chalani si zaslúžia uznanie aj napriek ortodoxným názorom niektorých z vás.

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 14 Jan 2005, 02:03

koušák napísal:Luboško, tým ich tunningom nič nepokazili, ba naopak predok Tatry to opticky zväčšilo a dodalo mohutnosť. Auto nie je veterán a majiteľ si s ním môže robiť čo chce.

To bych teda dvakrát netvrdil, používání neschválených a nehomologovaných dílů je v rozporu jak s českými, tak i slovenskými předpisy! A navíc se mi to vůbec nelíbí... :P
koušák napísal: Ja by som chcel vedieť, čo by kto z vás robil, keby dostal šmyk na zladovatelej vozovke. Mohol by si iba založiť ruky do klina a čakať kde ho to hodí.
Vzhledem k tomu, že žiju v odlehlejší oblasti v podhůří, vede sem jen silnice 3. třídy a náchodská správa silnic zásadně nesolí a nesype, tak si toho na zledovatělém povrchu užiju za zimu dost a dost. Smyk se vždycky vyrovnává, od toho je tam ta kulatá věc před řidičem, víš? Když to nezvládám v 70, jedu pomaleji...

Užívateľov profilový obrázok
carlos
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 577
Dátum registrácie: 14 Okt 2004, 17:35
Tatry, ktoré vlastním: nechcem uviesť, akú Tatru mám
Kontaktovať užívateľa:

!

Príspevok od užívateľa carlos » 14 Jan 2005, 02:11

možno mu pri šmyku zavadzala na volante tá rúčka z vysokozdviž.vozíka :D /už len na tom je videť,že to má trochu v hlave pomiešané/mali si s toho ministerstva podohospodárstva radšej kupiť traktor,tam si moholi dat aj tu rúčku na volant

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 19 neregistrovaných