T 613
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
Re: T 613
No pridaj bratu, tá cena pripadá v úvahu v prípade, že si to majitel väčšinou bude robiť sám a nebude počítať prácu, inak to bude trochu viac, o kvalite možno tiež diskutovať. Videl som za podobnú cenu zrepasované T-čka, ktoré po roku slabej prevádzky / pár sto km/, idú opäť na repas, tentokrát naozajstný. Dnes už totiž nikto nič negarantuje, alebo takmer nikto. napr, T57 po kompl. renovácii, pri ktorej pri odovzdávaní majitelovi , nebolo odporúčané, renovátorom , aby s autom odišiel po vlastnej ose 120km / nakoniec tio naozaj vydržalo asi len 60km a potom odťahovka/.Alebo o kompl. renovácii Milonga , ktorý napriek novému laku za cca 80 000sk, okrem iného, vykazoval diery v zadnom podblatníku až do intetieru, na zdvihák ho nebolo mžné zdvihnúť bez deštrukcie prahov a pri jazde mal spotrebu cca 27l/100km, alebo konečne o T613/2 po " kompl, GO , ktorej po 500km sa rozpadla nápravnica, hoci lak mala perfektný. takže nie je repas , ako repas. kerra mange, na bomby
- Mojžo
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 4098
- Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
- Bydlisko: mám
- Kontaktovať užívateľa:
Re: T 613
Roman Maďar: Uvažoval som že si majiteľ všetko urobí sám a pozháňa diely za rozumné peniaze. No a u nás na východe je predsa len trocha lacnejšie ešte stále.
Ale zhruba súhlasím s Tvojim názorom, áno
Ale zhruba súhlasím s Tvojim názorom, áno
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
Re: T 613
Ja pokojne ano, ale to by som už naozaj nesmel mať nič iné na prácu, tak z nudy alebo ako výzvu by som ju spravil.mám však dosť inej práce, možno v dôchodkuMojžo napísal:To nič nemení na tom že do tohoto šrotu by som sa nepustil, v dnešnej dobe určite nie
Re: T 613
Toho sa prave obavam že tak skonči ta tatra . LEbo tak skončila už nejedna v našom meste .Hanz 260 napísal:A nebo ti může třeba říct že to za žádnou cenu neprodá,že to bude renovovat ale k tomu nikdy nedojde a nakonec skončí ve šrotě.To už jsem párkrát zažil
A až v takom zlom stave nie je len to chce uplne nový lak lebo sa na ňom prejavil zub času.
- Hanz 260
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 85
- Dátum registrácie: 14 Okt 2007, 18:47
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1992)
Tatra 613-3 (1985)vrak a dárce ND. - Bydlisko: Benešovsko (CZ)
- Kontaktovať užívateľa:
Re: T 613
U tatry je problém že na pohled někdy vypadá moc pěkně ale pak musíš vyvařit půl auta.
Re: T 613
Ano to je pravda .Ale ten Long ? vyzerá byt super
Re: T 613
Práve preto ju chcem pretože miesto nato mám a hlavne chuť.Keby to bola 120L tak natoMaxono napísal:Fúú, to je ďalekooo. Ale ak máš chuť, miesto, financie a majiteľ nebude "záhradník", tak sa ju pokus zachrániť.
ani nepozriem , ale keďže je to tatra tak je to o inom. LEn neviem načo sú luďom také autá ktoré stoja len tak vonku roky a roky.
- Maxono
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 688
- Dátum registrácie: 25 Aug 2006, 21:46
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Krušovce, Topoľčany
- Kontaktovať užívateľa:
Re: T 613
Ale to je úplne jednoduché. Ľudia podobného zmýšľania sú podvedome presvedčovaný sami sebou v dokonalosť ich investície v hodnotné staré autá. V skutočnosti sa však, rovnako ako v tebou sledovanom prípade, jedná o rozpadnuté šroty na pokraji opraviteľnosti a nezriedka aj existencie z minimálnou zostatkovou hodnotou. Je na tebe, či zatlačíš na majiteľa aby cenu upravil podľa tvojich (reálnych) predstáv, alebo sa poobzeráš po niečom lepšom.
Re: T 613
Mimo toho auta plánujem ešte niekedy v budúcnosti určite kúpiť 613-ku len problémom je spotreba.
Dá sa nejako znížiť ? NApr. LPG? JE to dobre ked to má taký pohon ?
Dá sa nejako znížiť ? NApr. LPG? JE to dobre ked to má taký pohon ?
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1505
- Dátum registrácie: 26 Jún 2006, 08:26
- Tatry, ktoré vlastním: Šestsettrojky
- Bydlisko: Karwin
- Kontaktovať užívateľa:
Re: T 613
Když si koupíš auto s 8-mi válcovým motorem o objemu 3.5 (nehledě na fakt doby výroby vozu), musíš počítat s větší spotřebou a jistě i s většími provozními náklady, než u 3-válcové Fabie Junior 1.0EDY napísal:Mimo toho auta plánujem ešte niekedy v budúcnosti určite kúpiť 613-ku len problémom je spotreba.
Dá sa nejako znížiť ? NApr. LPG? JE to dobre ked to má taký pohon ?
- Mirek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 554
- Dátum registrácie: 23 Okt 2007, 22:14
- Tatry, ktoré vlastním: T603 M68
T603 M69
T613-3 OTS EX
T613-4M - Bydlisko: střední Čechy
- Kontaktovať užívateľa:
Re: T 613
No jo, VŠB a bakalářský studium na pouhé tři roky, bodejť bys pak dokázal správně spočítat válce u Fabie 1,0jack napísal: 3-válcové Fabie Junior 1.0
Re: T 613
Som si vedomý toho že keď si raz kúpim auto s osemvalcom že to bude mať obrovskú spotrebu a náklady .A preto sa pýtam či je vhodné kúpiť 613-ku s LPG lebo keď to auto budemjack napísal:Když si koupíš auto s 8-mi válcovým motorem o objemu 3.5 (nehledě na fakt doby výroby vozu), musíš počítat s větší spotřebou a jistě i s většími provozními náklady, než u 3-válcové Fabie Junior 1.0EDY napísal:Mimo toho auta plánujem ešte niekedy v budúcnosti určite kúpiť 613-ku len problémom je spotreba.
Dá sa nejako znížiť ? NApr. LPG? JE to dobre ked to má taký pohon ?
mať tak bude používané vždy a nie na sezóny.O kolko je asi drahšia tatra s LPG?
A má v nej LPG nevýhody .Je mi jasné že spotrebu Fobie 1.2 ZŤP nedosiahnem , ale predsa
len by ma potesilo keby to tolko nezralo a náklady sú u mňa samozrejmosť.
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
Re: T 613
Edy, čo myslíš tým obrovskú spotrebu? Palivo? alebo prevádzkové náklady? zdá sa , že nemáš paru o čom píšeš, hm .Obrovskú spotrebu má každé auto, bez ohladu na značku avek vozidla. Chudobní chodia peši ,MHD, alebo na bicykli, ktorý ostatne tiež nemusí byť lacný.spotrebu nemá auto, ale človek, ktorý ho používa. Tatra nezožerie viac paliva, než tam naleješ
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1505
- Dátum registrácie: 26 Jún 2006, 08:26
- Tatry, ktoré vlastním: Šestsettrojky
- Bydlisko: Karwin
- Kontaktovať užívateľa:
Re: T 613
Tak mi na báňský v OV Míro nejsme tak zbrždění jako vy pražáci, inžinýři za 5 let a nééé až za 6.. Nechápu ale Tvou narážku, Fabka Junior se opravdu vyráběla (možná ještě vyrábí) s litrovým motorem.Mirek napísal:No jo, VŠB a bakalářský studium na pouhé tři roky, bodejť bys pak dokázal správně spočítat válce u Fabie 1,0jack napísal: 3-válcové Fabie Junior 1.0
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: T 613
Vyráběla se krátce a byl to čtyřválec - nějak upravený motor z 1000MB nebo 105S. Tříválec je jen Haťapka 1,2.
- D.A.
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1859
- Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 09:35
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: CZ
Re: T 613
A všechno to jsou stejné ksindly. Zrovna dneska mě jedno HTP asi na 5 kilomtrech zdržovalo nemožnými rozjezdy s plně naloženým Warťasem. Pak jsem ani nemusel dámskému osazenstvu příliš vysvětlovat zkratku HTP .
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 81 neregistrovaných