Strana 1 z 1

Zvlastna T613-4

Napísané: 11 Jan 2009, 11:54
od užívateľa etienne
Ahojte,

minule som si bol pozriet taku docela zaujimavu T613. Mozno je zaujimava len pre mna a kazdy mi teraz povie ze je to standardne, ale ja osobne som take auto -zatial- nevidel.

Jednalo sa o kratku stvorku, r.v. 1994 so servom, bez klimy a bez Mi motora. Ja som bol v tom, ze v roku 1994 bola silna majorita aut uz Mi-cka a nie karbce okrem toho ze boli uz vacsinou s klimou...

Nebolo to tak? Kedy sa vyrobil posledny karbec? Ma niekto konkretne cisla ?

Re: Zvlastna T613-4

Napísané: 11 Jan 2009, 12:19
od užívateľa etienne
Este dodam, ze motor nieje prehodeny.

Re: Zvlastna T613-4

Napísané: 11 Jan 2009, 14:29
od užívateľa hrubystyl
ja som onehdaaa videl:rv1994, cm 11075...karby...klima, servo

Re: Zvlastna T613-4

Napísané: 11 Jan 2009, 21:26
od užívateľa Pa3k
Viem ze to sem nepatri ale neviete niekto realne vysvetlit preco maju 613 novsieho datumu c.m nizsie cca o 1000 ako kasne? To sa tie kasne kazili viac ako motory?

Re: Zvlastna T613-4

Napísané: 11 Jan 2009, 21:52
od užívateľa Mojžo
Porucha karosérie je spravidla veľmi nepríjemná.

Moji kamaráti si už neraz pokazili karosériu.

Re: Zvlastna T613-4

Napísané: 11 Jan 2009, 22:20
od užívateľa Luboš
Opotřebovaný motor lze ve většině případů kompletně opravit s použitím původního bloku, resp. zadního víka. S totálně schnilým nebo rozstřeleným skeletem to už tak snadné není. Hold se to za takovou dobu rozešlo asi o takový počet, na tom není nic zvláštního.

Etienne, pokud měla Mkovou kastli, tak je to skutečně jedna z mála, ale ono se těch aut v té době už zase tolik nevyrábělo...

Re: Zvlastna T613-4

Napísané: 11 Jan 2009, 23:22
od užívateľa Pa3k
Mojžo napísal:Porucha karosérie je spravidla veľmi nepríjemná.

Moji kamaráti si už neraz pokazili karosériu.
:D no jasne tatra nieje ovocie ale chapeme sa :D

Re: Zvlastna T613-4

Napísané: 12 Jan 2009, 09:26
od užívateľa Mojžo
Ja napríklad nerozumiem
Ale prikladám fotografiu Tatry 613 s pokazenou karosériou

Re: Zvlastna T613-4

Napísané: 12 Jan 2009, 11:01
od užívateľa Pa3k
Aha tak takto ano predsa len na tak maly pocet vyrobenych tatier je dokopy cca2000 kasni a cca1000 motorov privela

Re: Zvlastna T613-4

Napísané: 12 Jan 2009, 21:40
od užívateľa Luboš
To jsi jich napočítal málo, ještě něco přidej! Většina tatrovek prošla někdy v historii větší opravou, obecně od 90. let už je velký problém majít auto s původní karosérií a motorem.

Re: Zvlastna T613-4

Napísané: 12 Jan 2009, 23:42
od užívateľa Pa3k
No myslel som to asi tak že sa vymenilo aspon podla cisel nejakych 20% mozno aj viac ak myslis a to asi u inych znaciek nebyva az tak vysoke cislo. Alebo hej?

Re: Zvlastna T613-4

Napísané: 13 Jan 2009, 00:08
od užívateľa Tom T613
Mojžo napísal:Ja napríklad nerozumiem
Ale prikladám fotografiu Tatry 613 s pokazenou karosériou
Chudak Tatrička :(

Re: Zvlastna T613-4

Napísané: 13 Jan 2009, 15:02
od užívateľa Mr.Tomash
Mojžo -> vidno že nárazník je kvalitný. zlomil sa ale neohol.