Test znovuzrodeneho motora T-613

Každý ma nejaký ten príbeh so svojou Tatrou a záleží len na ňom, či sa o neho podelí...
Užívateľov profilový obrázok
arcibalt
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 121
Dátum registrácie: 01 Okt 2006, 16:01
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: SK: RK, DK
Kontaktovať užívateľa:

Test znovuzrodeneho motora T-613

Príspevok od užívateľa arcibalt » 21 Nov 2008, 22:34

Priatelia, zučastnili sme sa testu znovuzrodeneho motora našho priateľa Paliho. Pripajame par foto a nejake video prebudeneho motora..Palimu gratulujeme k dobrej práci a pajeme veľa uspechov..V lete sa hadam ukaže aj na nejakom Tatra meetingu..
http://www.youtube.com/results?search_q ... type=&aq=f
http://www.youtube.com/watch?v=mm8eQurOrDk

Martin+Juro
Prílohy
IMG_0007.jpg
IMG_0005.jpg
IMG_0002.jpg
IMG_0001.jpg

Miloš Bukáček

Re: Test znovuzrodeneho motora T-613

Príspevok od užívateľa Miloš Bukáček » 22 Nov 2008, 02:03

A kdy jste se zadneho meetingu nezucastnili, co by se stalo?

Užívateľov profilový obrázok
arcibalt
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 121
Dátum registrácie: 01 Okt 2006, 16:01
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: SK: RK, DK
Kontaktovať užívateľa:

Re: Test znovuzrodeneho motora T-613

Príspevok od užívateľa arcibalt » 22 Nov 2008, 08:08

To Milos: No asi nic..Ale my sa radi stretneme s ludmi ktory maju rovnake hobby.Prospieva to zdraviu :D

etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Re: Test znovuzrodeneho motora T-613

Príspevok od užívateľa etienne » 22 Nov 2008, 10:52

Arcibalt: Pracu " v motore" si neposlal, tu nemozem hodnotit, ale podla toho ako vyzera zvonku ste si museli dat extremne zalezat, motor vyzera uzasne. Mozno *trosku* vela pochromovaneho, ale na druhej strane pod tou kapotou medzi tymi tmavymi risankami sa bude vyborne vynimat.

Užívateľov profilový obrázok
arcibalt
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 121
Dátum registrácie: 01 Okt 2006, 16:01
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: SK: RK, DK
Kontaktovať užívateľa:

Re: Test znovuzrodeneho motora T-613

Príspevok od užívateľa arcibalt » 24 Nov 2008, 19:59

To Etienne:Creva motora boli uplne v poriadku a tak sa majiteľ sustredil na kontrolu a hlavne na vycistenie celeho motora, komplet pretesnenie motora, repas karb., zostelovanie a na upravu vzhladu chromovanim vacsiny odnimatelnych casti. Splnil si tak svoju predstavu ako ma poriadne vycancany motor v T-613 vyzerat.

Užívateľov profilový obrázok
stastnytatrovak
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 295
Dátum registrácie: 07 Jún 2005, 22:34
Tatry, ktoré vlastním: Prechodne bez auta...
Bydlisko: Soenderborg, Dansko
Kontaktovať užívateľa:

Re: Test znovuzrodeneho motora T-613

Príspevok od užívateľa stastnytatrovak » 26 Nov 2008, 13:44

Velmi krasne, gratulujem :) Klobuk dole...

Užívateľov profilový obrázok
michal heky
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 719
Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
Tatry, ktoré vlastním: T613-3
Bydlisko: Praha, Kobylisy
Kontaktovať užívateľa:

Re: Test znovuzrodeneho motora T-613

Príspevok od užívateľa michal heky » 26 Nov 2008, 14:54

Já bych to bral naopak, nechal bych motor zvenku klidně vošklivej, jen když by byl nový uvnitř:-)

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Re: Test znovuzrodeneho motora T-613

Príspevok od užívateľa Luboš » 26 Nov 2008, 22:10

Já volím zlatou střední cestu - ani vošklivej ani extrémně přechomovanej, ale jako z výroby.

Užívateľov profilový obrázok
juro 613 NM
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 92
Dátum registrácie: 26 Nov 2008, 17:34
Tatry, ktoré vlastním: TATRA 613-4 r.v. 1992 stav auta riešim
613-3 zachranný systém slovakia
613-3
Bydlisko: pri NMnV
Kontaktovať užívateľa:

Re: Test znovuzrodeneho motora T-613

Príspevok od užívateľa juro 613 NM » 26 Nov 2008, 22:35

Nieco podobne z motorom prevadzam aj ja,ale...
lestenie je pre mna silne kafe,tak na motor pouzivam farbu v spreji urcenu vysoke teploty a na chromovanie som dal zatial len plechy z rozvodov
Inak sa mi to celkom paci !!!

Užívateľov profilový obrázok
Roman Maďar
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2189
Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Bernolákovo
Kontaktovať užívateľa:

Re: Test znovuzrodeneho motora T-613

Príspevok od užívateľa Roman Maďar » 26 Nov 2008, 23:52

leštenie je v pohode trvá to cca 2 týždne :D a je to pekne špinavá robota, ale výsledok stojí za to

Užívateľov profilový obrázok
juro 613 NM
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 92
Dátum registrácie: 26 Nov 2008, 17:34
Tatry, ktoré vlastním: TATRA 613-4 r.v. 1992 stav auta riešim
613-3 zachranný systém slovakia
613-3
Bydlisko: pri NMnV
Kontaktovať užívateľa:

Re: Test znovuzrodeneho motora T-613

Príspevok od užívateľa juro 613 NM » 27 Nov 2008, 16:22

Roman: Problem je v tom,ze pri mojej praci by to trvalo min. 2mesiace a nie kazdy ma na to nerv :) ,takze zostavam len pri odmontovatelny dieloch (tych mensich),ale priznavam vysledok stoji za to !

ladis
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1113
Dátum registrácie: 02 Aug 2006, 18:00
Kontaktovať užívateľa:

Re: Test znovuzrodeneho motora T-613

Príspevok od užívateľa ladis » 27 Nov 2008, 17:21

Ano, barvou ve spreji to stojí za to (co?) tak první rok. Pak je to takové olezlé. Roman ví, co píše.

Užívateľov profilový obrázok
Lucián
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 219
Dátum registrácie: 17 Sep 2004, 19:55
Tatry, ktoré vlastním: T2-603 1972
T613-4MiLong M'95 1995
Bydlisko: Brno
Kontaktovať užívateľa:

Re: Test znovuzrodeneho motora T-613

Príspevok od užívateľa Lucián » 27 Nov 2008, 18:28

Po nějakých zkušenostech bych už také nikdy barvu nepoužil. Měl jsem to na víkách ventilů na T603 a zezačátku krása, ale pak to byl po čase docela humus. Teď je mám leštěné a už to nějaký rok drží pěkné.

Užívateľov profilový obrázok
juro 613 NM
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 92
Dátum registrácie: 26 Nov 2008, 17:34
Tatry, ktoré vlastním: TATRA 613-4 r.v. 1992 stav auta riešim
613-3 zachranný systém slovakia
613-3
Bydlisko: pri NMnV
Kontaktovať užívateľa:

Re: Test znovuzrodeneho motora T-613

Príspevok od užívateľa juro 613 NM » 27 Nov 2008, 21:36

No tak neviem,ja osobne s tym problem nemam a mozem povedat,ze to vobec nestratilo na kvalite ,samozrejme nemal som na mysli spravit z motora farebny cirkus :!: Doteraz preferujem len ciernu a striebornu. :D

Užívateľov profilový obrázok
juro 613 NM
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 92
Dátum registrácie: 26 Nov 2008, 17:34
Tatry, ktoré vlastním: TATRA 613-4 r.v. 1992 stav auta riešim
613-3 zachranný systém slovakia
613-3
Bydlisko: pri NMnV
Kontaktovať užívateľa:

Re: Test znovuzrodeneho motora T-613

Príspevok od užívateľa juro 613 NM » 27 Nov 2008, 21:40

juro 613 NM napísal:No tak neviem,ja osobne s tym problem nemam a mozem povedat,ze to vobec nestratilo na kvalite ,samozrejme nemal som na mysli spravit z motora farebny cirkus :!: Doteraz preferujem len ciernu a striebornu. :D
.....a tie vicka by farbou?.....to by som tiez nerobil.....daju sa v pohode udrzat leskle

Neregistrovaný

Re: Test znovuzrodeneho motora T-613

Príspevok od užívateľa Neregistrovaný » 27 Nov 2008, 21:54

Nikoliv, origo provedení je černý nátěr povrchově korodovaných plechů s odlupujícím efektem od novoty. Kde jste proboha přišli na to leštění a chromování? To byste rovnou mohli začít zmenšovat spáry karoserie, opravovat lícování palubky, pořádně podsvěcovat přístroje...
Tvoříte šestsettřináctky, jaké svět neviděl :twisted: .

Užívateľov profilový obrázok
Jerry
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1603
Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957
Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
Kontaktovať užívateľa:

Re: Test znovuzrodeneho motora T-613

Príspevok od užívateľa Jerry » 27 Nov 2008, 21:59

Tak já si dělam 613 tak, aby vyhovovala mě. To že jí mam z výroby slícovanou, je malý + ale na zbytku si ještě máknu, chci to mít pro sebe a ne proto, abych byl otrokem, kerej se pod tím pouze válí. :wink: A veškerý úpravy co dělám, nijak originalitě/původnosti neuškodily...

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný