Klady a zápory provozu LPG
Carlos: Hej ten s bielymi diskami.
Teraz ma este jeden zapor napada, pokial by ste chceli LPG zlegalizovat v Tatre, neviem, ci individualne schvalovanie nestoji nejakych 20000,-. Takze toto moze byt jeden z najvacsich problemov.
Take ze favorit, zigulak a pod. je schvalene, ale ked si xes dat napr. do Imprezi LPG, tak musis ist cestou individualneho schvalovania.
Teraz ma este jeden zapor napada, pokial by ste chceli LPG zlegalizovat v Tatre, neviem, ci individualne schvalovanie nestoji nejakych 20000,-. Takze toto moze byt jeden z najvacsich problemov.
Take ze favorit, zigulak a pod. je schvalene, ale ked si xes dat napr. do Imprezi LPG, tak musis ist cestou individualneho schvalovania.
...už sa mi to nechcelo ďalej a preto som skončil na prvej strane ale môžem ti zodpovedne povedať že ak máš motor v poriadku a nejazdíš ako ja čiže Žilina Blava 60 min tak si to tam kľudne daj mal som to aj ja a nabehal som tišíce kilometrov, má to aj môj kamarát a to isté dokonca som to mal tak zoštelované že mi to na LPG aj štartovalo!!!
Samozrejme že poznám aj takých, ktorým sa motor do... ale oni boli idioti a pokazili by to aj bez plynu a potom sa na plyn vyhovárali. Môžem ti zodpovedne povedať že toho viem až moc o chladení Tatrováckych hláv a majú tí ľudia pravdu čo píšu že sa prehrievajú aj bez plynu ale ako hovorím treba vedieť na Tatre jazdiť lebo ten štýl je úplne odlišný od iných áut a hlavne treba mať správne nastavený motor lebo to v prvom rade prispieva k prehrievaviu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ak by si sa ale prehrievania bál čo je na mieste, tak aj s tým ti viem poradiť lebo som navrhoval Turbo na Tatru a prehrievanie hláv boj jediný a zároveň najväčší problém. ale podarilo sa mi to vyriešiť. V tvojom prípade by až o také veľké úpravy nešlo.
Potom mám aj vylepšené ohrievanie plynu aby v zime nezamrzal ale je to len návrh, každopádne verím že funkčný. Mám aj iné zlepšováky okolo LPG!!!!!!!!
Samozrejme že poznám aj takých, ktorým sa motor do... ale oni boli idioti a pokazili by to aj bez plynu a potom sa na plyn vyhovárali. Môžem ti zodpovedne povedať že toho viem až moc o chladení Tatrováckych hláv a majú tí ľudia pravdu čo píšu že sa prehrievajú aj bez plynu ale ako hovorím treba vedieť na Tatre jazdiť lebo ten štýl je úplne odlišný od iných áut a hlavne treba mať správne nastavený motor lebo to v prvom rade prispieva k prehrievaviu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ak by si sa ale prehrievania bál čo je na mieste, tak aj s tým ti viem poradiť lebo som navrhoval Turbo na Tatru a prehrievanie hláv boj jediný a zároveň najväčší problém. ale podarilo sa mi to vyriešiť. V tvojom prípade by až o také veľké úpravy nešlo.
Potom mám aj vylepšené ohrievanie plynu aby v zime nezamrzal ale je to len návrh, každopádne verím že funkčný. Mám aj iné zlepšováky okolo LPG!!!!!!!!
Vidím že Mojzo je môj človek, ale len tak medzi rečou ten údaj na ťahometri je na treťom prevodovom stupni ? Lebo mne s kamarátom sa to po jednej úprave podarilo mimochodom na dvojke kolo 170!
Ale teraz k veci tých úprav je mnoho a to by som tu písal do zajtra ja som zo Žiliny a keď pôjdem ja alebo ty okolo tak môžeme hodiť reč a ide aj o to že sú to dosť odborné keci a niektorí s ledvá dokončenou ZŠ akích je tu dosť(tým nemyslím teba) by mohli mať neodborné pripomienky ako sa to často stáva!!!!!!!!! Moje č.t.: 0915346415
Ale teraz k veci tých úprav je mnoho a to by som tu písal do zajtra ja som zo Žiliny a keď pôjdem ja alebo ty okolo tak môžeme hodiť reč a ide aj o to že sú to dosť odborné keci a niektorí s ledvá dokončenou ZŠ akích je tu dosť(tým nemyslím teba) by mohli mať neodborné pripomienky ako sa to často stáva!!!!!!!!! Moje č.t.: 0915346415
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 50 neregistrovaných