Klady a zápory provozu LPG

Každý ma nejaký ten príbeh so svojou Tatrou a záleží len na ňom, či sa o neho podelí...
Užívateľov profilový obrázok
Stevo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1180
Dátum registrácie: 10 Feb 2004, 09:41
Tatry, ktoré vlastním: taka bordova
Bydlisko: Garáž
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Stevo » 26 Dec 2004, 21:58

Radek: Ved posli ;-) Peknych aut sa vsade vela zmesti ci ako to bolo...

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 27 Dec 2004, 08:01

Že by jsi to Stevo zase nepochopil :o ? Chtěl jsi poznat člověka, co finance ušetřené provozem na LPG vrazí zpět do auta, ne?

Užívateľov profilový obrázok
Stevo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1180
Dátum registrácie: 10 Feb 2004, 09:41
Tatry, ktoré vlastním: taka bordova
Bydlisko: Garáž
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Stevo » 27 Dec 2004, 18:19

radek: Ja som to praveze pochopil. Ty si mi chcel poslat fotku cloveka ktory usetrene lowa mina na udrzbu, tak cakam :P Ale poprosim s autom, aby som ta mal kam priradit ;-)

Sedo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1429
Dátum registrácie: 02 Júl 2004, 16:11

Príspevok od užívateľa Sedo » 27 Dec 2004, 18:45

Ja som mal LPG v zigulaku a to fachcilo jedna radost, proste bolo to dobre, len to slabsie tahalo, co nebolo tak dobre :(

Užívateľov profilový obrázok
carlos
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 577
Dátum registrácie: 14 Okt 2004, 17:35
Tatry, ktoré vlastním: nechcem uviesť, akú Tatru mám
Kontaktovať užívateľa:

???

Príspevok od užívateľa carlos » 27 Dec 2004, 18:50

v tom s tými bielymi diskami?

Užívateľov profilový obrázok
Stevo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1180
Dátum registrácie: 10 Feb 2004, 09:41
Tatry, ktoré vlastním: taka bordova
Bydlisko: Garáž
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Stevo » 27 Dec 2004, 19:03

Sedo: No vidis, preto ti zhnil :twisted:

Užívateľov profilový obrázok
mato
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 843
Dátum registrácie: 26 Máj 2004, 21:41
Tatry, ktoré vlastním: T613-3
Bydlisko: Petrzalka
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa mato » 27 Dec 2004, 20:56

zigul zhnije aj bez plynu, jedneho sme nedavno mali.

Užívateľov profilový obrázok
tomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2325
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomas » 27 Dec 2004, 20:57

vsak co by si nechcel od od rusov, ktori tie plecy lisuju uz hrdzave :lol:

Užívateľov profilový obrázok
Stevo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1180
Dátum registrácie: 10 Feb 2004, 09:41
Tatry, ktoré vlastním: taka bordova
Bydlisko: Garáž
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Stevo » 27 Dec 2004, 21:20

Teda sorry, ale zigulak pri spravnej udrzbe prezije 613ku bez najvacsich problemov.

Užívateľov profilový obrázok
tomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2325
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomas » 27 Dec 2004, 21:29

Stevo, ano, mas pravdu, prezije :wink:

Palo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1006
Dátum registrácie: 16 Dec 2004, 17:46
Tatry, ktoré vlastním: ---
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Palo » 27 Dec 2004, 22:19

:roll:

Sedo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1429
Dátum registrácie: 02 Júl 2004, 16:11

Príspevok od užívateľa Sedo » 28 Dec 2004, 17:10

Carlos: Hej ten s bielymi diskami.
Teraz ma este jeden zapor napada, pokial by ste chceli LPG zlegalizovat v Tatre, neviem, ci individualne schvalovanie nestoji nejakych 20000,-. Takze toto moze byt jeden z najvacsich problemov.

Take ze favorit, zigulak a pod. je schvalene, ale ked si xes dat napr. do Imprezi LPG, tak musis ist cestou individualneho schvalovania.

Užívateľov profilový obrázok
tomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2325
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomas » 28 Dec 2004, 17:12

take schvalovanie moze kostovat az 50.000 :P

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 28 Dec 2004, 21:07

Indivuduální přestavba je to vždy, a projít válcovou emisní zkušebnou musí vozidlo pouze tehdy, je-li vybaveno katalyzátorem, a to řízeným. Karburátorové T613 stačí ověření emisí z klasické stanice ME (pochopitelně s oprávněním měřit LPG emise) za tuším 350,- Kč.

René

Príspevok od užívateľa René » 03 Jan 2005, 11:54

...už sa mi to nechcelo ďalej a preto som skončil na prvej strane ale môžem ti zodpovedne povedať že ak máš motor v poriadku a nejazdíš ako ja :lol: čiže Žilina Blava 60 min tak si to tam kľudne daj mal som to aj ja a nabehal som tišíce kilometrov, má to aj môj kamarát a to isté dokonca som to mal tak zoštelované že mi to na LPG aj štartovalo!!!
Samozrejme že poznám aj takých, ktorým sa motor do... ale oni boli idioti a pokazili by to aj bez plynu a potom sa na plyn vyhovárali. Môžem ti zodpovedne povedať že toho viem až moc o chladení Tatrováckych hláv a majú tí ľudia pravdu čo píšu že sa prehrievajú aj bez plynu ale ako hovorím treba vedieť na Tatre jazdiť lebo ten štýl je úplne odlišný od iných áut a hlavne treba mať správne nastavený motor lebo to v prvom rade prispieva k prehrievaviu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ak by si sa ale prehrievania bál čo je na mieste, tak aj s tým ti viem poradiť lebo som navrhoval Turbo na Tatru a prehrievanie hláv boj jediný a zároveň najväčší problém. ale podarilo sa mi to vyriešiť. V tvojom prípade by až o také veľké úpravy nešlo.


Potom mám aj vylepšené ohrievanie plynu aby v zime nezamrzal ale je to len návrh, každopádne verím že funkčný. Mám aj iné zlepšováky okolo LPG!!!!!!!!

Užívateľov profilový obrázok
Mojžo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 4098
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
Bydlisko: mám
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Mojžo » 03 Jan 2005, 11:56

Turbo na Tatru? Podarilo sa ti vyriešiť prehrievanie hláv? Zlepšováky na LPG?

Počúvam

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 03 Jan 2005, 12:05

René napísal:Potom mám aj vylepšené ohrievanie plynu aby v zime nezamrzal ale je to len návrh, každopádne verím že funkčný. Mám aj iné zlepšováky okolo LPG!!!!!!!!
To ohřívání hořícími sirkami asi nebude zrovna nejzodpovědnější, ještě to chce vylepšit... :o

René

Príspevok od užívateľa René » 03 Jan 2005, 12:18

Vidím že Mojzo je môj človek, ale len tak medzi rečou ten údaj na ťahometri je na treťom prevodovom stupni :D ? Lebo mne s kamarátom sa to po jednej úprave podarilo mimochodom na dvojke kolo 170!

Ale teraz k veci tých úprav je mnoho a to by som tu písal do zajtra ja som zo Žiliny a keď pôjdem ja alebo ty okolo tak môžeme hodiť reč a ide aj o to že sú to dosť odborné keci a niektorí s ledvá dokončenou ZŠ akích je tu dosť(tým nemyslím teba) by mohli mať neodborné pripomienky ako sa to často stáva!!!!!!!!! Moje č.t.: 0915346415

Neregistrovaný

Príspevok od užívateľa Neregistrovaný » 03 Jan 2005, 12:47

feel the Power... :shock:

Palo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1006
Dátum registrácie: 16 Dec 2004, 17:46
Tatry, ktoré vlastním: ---
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Palo » 03 Jan 2005, 12:49

René=Power(TKB)
že?

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 50 neregistrovaných