Klady a zápory provozu LPG

Každý ma nejaký ten príbeh so svojou Tatrou a záleží len na ňom, či sa o neho podelí...
Užívateľov profilový obrázok
Mojžo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 4098
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
Bydlisko: mám
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Mojžo » 03 Jan 2005, 21:47

Mazda tají aj to že Luke je môj otec a Reného otec som zasa ja.


To je inovátor... ci pána mňa snáď...

etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa etienne » 03 Jan 2005, 21:49

Tak ten bol dobry :-) :lol:

Užívateľov profilový obrázok
Mojžo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 4098
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
Bydlisko: mám
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Mojžo » 03 Jan 2005, 21:52

Som dobrý? Och, ďakujem synku :)

Užívateľov profilový obrázok
tomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2325
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomas » 03 Jan 2005, 22:22

aha, cize ked zoberiem (3x sanie + 3x kompresia + 3x vyfuk)x2 vynasobim to 2, tak kolko ich tam vlasne mame? 36 ventil :twisted:
Naposledy upravil/-a tomas v 03 Jan 2005, 22:25, upravené celkom 1 krát.

Užívateľov profilový obrázok
mato
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 843
Dátum registrácie: 26 Máj 2004, 21:41
Tatry, ktoré vlastním: T613-3
Bydlisko: Petrzalka
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa mato » 03 Jan 2005, 22:25

Tak tu Zilinu - Bratislavu za 60 minut neverim ani nahodou. Vsak to by bola priemerna rychlost cez 200kmh :roll:

Užívateľov profilový obrázok
Stevo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1180
Dátum registrácie: 10 Feb 2004, 09:41
Tatry, ktoré vlastním: taka bordova
Bydlisko: Garáž
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Stevo » 03 Jan 2005, 22:48

Mato: To bude tym ze netocis na dvojke 170km/h :roll:
:D

Sedo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1429
Dátum registrácie: 02 Júl 2004, 16:11

Príspevok od užívateľa Sedo » 03 Jan 2005, 23:01

Ale on ma upraveny motor zo 613-ky (vytuneny), takze moze tak tocit. Ci nie, mylim sa?

Užívateľov profilový obrázok
Stevo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1180
Dátum registrácie: 10 Feb 2004, 09:41
Tatry, ktoré vlastním: taka bordova
Bydlisko: Garáž
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Stevo » 03 Jan 2005, 23:09

Sedo: ano, a ja mam rezervu z lunarneho modulu :-)

Sedo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1429
Dátum registrácie: 02 Júl 2004, 16:11

Príspevok od užívateľa Sedo » 03 Jan 2005, 23:19

A ja mam blatniky zo zeleza :(

Užívateľov profilový obrázok
carlos
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 577
Dátum registrácie: 14 Okt 2004, 17:35
Tatry, ktoré vlastním: nechcem uviesť, akú Tatru mám
Kontaktovať užívateľa:

...

Príspevok od užívateľa carlos » 03 Jan 2005, 23:22

Sedo na zimu dávaj plastové blatniky,aspon ti nezhrdzavejú :D

Sedo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1429
Dátum registrácie: 02 Júl 2004, 16:11

Príspevok od užívateľa Sedo » 03 Jan 2005, 23:29

Kurnik ja dokedy budem lamentovat? Dokedy? Pokym neskapem, co som to ja za cloveka? Ja sa s tou hnusnou hrdzou neviem zmierit. Toto neeee...

Chapman

Príspevok od užívateľa Chapman » 04 Jan 2005, 00:03

603: Dík za papierik,mohol byť aj s cukríkom´,ale čo už... Ten papierik ti mám odložiť?
P.S: René = Bad boy for life!!! Drsnýýýýýý (jak toaleťák)
a múúúúúúúdry jak rádio (vypnuté)

Užívateľov profilový obrázok
Mojžo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 4098
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
Bydlisko: mám
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Mojžo » 04 Jan 2005, 01:59

V pohode vytočíš na dvojke 8500 za minútu... v pohode.

Keby to ten motor aj nááááhodou vydržal, s tým časovaním (aj inými ostatnými ale to je myslím jasné) by mal pri tých otáčkach už tak drobnučké hodnoty krútiaceho momentu a výkonu že ... nie jednoducho nie a basta

Užívateľov profilový obrázok
koušák
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 570
Dátum registrácie: 14 Dec 2004, 04:12
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603, Tatra 613-4, Tatra 148 AD20
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa koušák » 04 Jan 2005, 02:09

René Vlado meno moje. Neparkuješ náhodou na Solinkách so zeleným malachitom, alebo si čierna tatra s veľkými repro bedňami. Ďakujem, že si sa ma zastal a rozprúdil tu živú debatu. teraz budú bratislaváci vytáčať motory o stošesť. máš moje sympatie.

Užívateľov profilový obrázok
tomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2325
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomas » 04 Jan 2005, 08:34

Asi zbytocne udava vyrobca max. otacky 5600 pre karbec a 6000 pri Mi ... Ista rezerva tu samozrejme je, ale to neznamena, ze sa musi za kazdu cenu dosahovat. Je sice pravda, ze ecorra toci 8000, ale to je podstatne prekopany motor uz vo fabrike. Viete kolko vazi taka kluka, ojnice, piesty, ventily, vahadla atd? Len pre info, motor Mi vazi so spojkou a bez oleja 340kg. Viete co to znamena? Ze sa nejedna o sprintera, ale o bezca na dlhe trate. Kazdy mechanicky stroj ma svoje hranice a nemali by sa prekonavat. Co sa moze stat ked sa dostane motor do mechanickej rezonancie snad uz ani nemusim pisat. Minimalne sa rapidne znizuje zivotnost, ak sa nerozsype :P

Tot moj pohlad na vec :wink:

Užívateľov profilový obrázok
tomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2325
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomas » 04 Jan 2005, 09:43

Ty, Chapman, aj ja viem kde parkujes ... chces aj odomna papierik za stierac? :P

Užívateľov profilový obrázok
Mojžo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 4098
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
Bydlisko: mám
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Mojžo » 04 Jan 2005, 15:51

Jasné že tam rezerva je, pretože to sú nie maximálne otáčky aké je vôbec motor schopný vydržať ale maximálne prípustné. Čiže otáčky kde za ne výrobca garantuje že to je fajn.

Krátkodobé vytočenie na 6500 motor nezničí, ak nie je mechanicky v úplne dezolátnom stave, nevidím však vôbec dôvod niečo také robiť. Mne sa podarilo vytočiť Fiat Ritmo asi na 10 000 za minútu a vydržal to. Nutno povedať že ten motor je robený na 7500-8000 za minútu a bol to Abarth 125TC, kedy mi tam nesadla dvojka :oops:

Navyše v týchto otáčkach už sa stráca celá výkonová charakteristika motora.

A prosteže - nie! Nerobí sa to a basta :)

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 59 neregistrovaných