Letošní zimu nebudou medvědi spát
- Brtník
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 54
- Dátum registrácie: 10 Feb 2005, 22:46
- Tatry, ktoré vlastním: T-613 BS. To je dílo :-D :-D
- Bydlisko: Křivoklátské hvozdy
- Kontaktovať užívateľa:
V rychlosti:
Volant - Š 120.
Myslím, že při troše pečlivosti při práci se do zadního čela vejde i klima.
Těsnění pod kapotama - dám ti klidně to moje,páč je nahovno,jako většina věcí od Dvořáčka,neboť je vysoký.
Většina věcí od Dvořáčka - už jsem to tu někde psal - brzdový trubky na longa,který byly krátký i na trojku....grrrrr
Volant - Š 120.
Myslím, že při troše pečlivosti při práci se do zadního čela vejde i klima.
Těsnění pod kapotama - dám ti klidně to moje,páč je nahovno,jako většina věcí od Dvořáčka,neboť je vysoký.
Většina věcí od Dvořáčka - už jsem to tu někde psal - brzdový trubky na longa,který byly krátký i na trojku....grrrrr
Tak s kufrovým těsněním (á la Š120) to už není žádná sranda. Spokojit se se dvěma kusy (tudíž i 2 spoji), nebyl by zatím problém pořídit 2 přístřihy na škůdku za 2x128,- Kč (mají okolo 4 m). Ale poněvadž já chtěl originál, po včerejším celodenním objíždění včetně návštěvy GuZu jsem měl jenom kontakt na Gumex Břeclav s poněkud horší cenou 65,- Kč/m. Nakonec jsem víceméně náhodně uspěl až těsně před šestou večer ve Zlíně (měli metráž!) po 45,- korunkách za metr. Tak zase bude na pár let klid. Ale proč se to xsakru na 613 tak rozsýpá, když škodovkáři to prý skoro nekupují??? To poslední se roztrhlo tam, kde bych to nejméně čekal - symetricky uprostřed na torpédu, v délce asi 20 cm se separovala "bublina". Rohy OK, spoj OK... Nechápu. Auto má necelých 18 roků a jestli jem to už někdy měnil, si z hlavy nevzpomínám. Zato spolehlivě vím, že už jsem to podstoupil na všech ostatních T.
Á propos - z čeho _přesně_ pochází těsnící profil na ploutvičkách v předních podbězích? Rozměrově (na 3 z 88.) odpovídá kufru Favorit, ale nemá žádný břit a liší se i uchycením na plech...?
Á propos - z čeho _přesně_ pochází těsnící profil na ploutvičkách v předních podbězích? Rozměrově (na 3 z 88.) odpovídá kufru Favorit, ale nemá žádný břit a liší se i uchycením na plech...?
Tak pokud jde o těsnění kufru, prozkoumal jsem to a zjistil jsem následující:
- na T613 mám těsnění kufru s větším profilem kedru než je na Š120, ale kedr je proveden z mikroporézní pryže, takže je mnohem měkčí než ten malý Š120 z klasické pryže. Ale Favorit to není, ten je ještě větší. Kdo to tam dal a kdy, netuším, ale nijak mi to nevadí.
- u Dvořáčka jsem koupil v metráži těsnění kufru, které je úplně stejné jako na Š120 (malé tvrdé). Nevím, jestli jsem dostal z jiného klubka než třeba Brtník. Nepoužil jsem je paradoxně na T613, v mé aplikaci by skoro bylo i lepší to větší. Cena byla asi na úrovni Gumexu.
Brtníku, volant ze Š120 má kryt příčky z T613?
- na T613 mám těsnění kufru s větším profilem kedru než je na Š120, ale kedr je proveden z mikroporézní pryže, takže je mnohem měkčí než ten malý Š120 z klasické pryže. Ale Favorit to není, ten je ještě větší. Kdo to tam dal a kdy, netuším, ale nijak mi to nevadí.
- u Dvořáčka jsem koupil v metráži těsnění kufru, které je úplně stejné jako na Š120 (malé tvrdé). Nevím, jestli jsem dostal z jiného klubka než třeba Brtník. Nepoužil jsem je paradoxně na T613, v mé aplikaci by skoro bylo i lepší to větší. Cena byla asi na úrovni Gumexu.
Brtníku, volant ze Š120 má kryt příčky z T613?
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 59 neregistrovaných