Strana 1 z 7

Miláášek...

Napísané: 30 Jan 2007, 23:18
od užívateľa ICEMAN T613-4 1992
Tak jsem si dnes dovezl domů nový přírustek... mého Milááška :-) TATRA 613... :-) :-)

Jedná se o původně TATRA 613-3 OTS EX (Původní VIN: TMT613003MP011142) r.v. 1991 na které byla po dopravní nehodě (dle slov původního majitele) vyměněna karoserie (vč. interiéru a příslušenství) na model TATRA 613-4 r.v 1992 (nový VIN: TMT613004NP011369). Motor zůstal původní 613E1/I (v.č. 10862).
Výbava: klima, el. okna (nefunkční :-) ), střešní okno, tažné zařízení (Brázdil) a mnohé další... včetně LPG směšovače BRC :-) (jestli ho v autě nechám ještě nevim, ale teď tam je :-) )

Fotku jsem pořídil před chvílí po tmě, takže lepší dodám až zítra :-) za světla...

Napísané: 31 Jan 2007, 00:16
od užívateľa kovoo
po tme vyzerá dobre 8)

Napísané: 31 Jan 2007, 01:00
od užívateľa ladis
šak aby né, dyť je z Prahe ;-)

Napísané: 31 Jan 2007, 01:06
od užívateľa ICEMAN T613-4 1992
ladis napísal:šak aby né, dyť je z Prahe ;-)
A jaj - tak to už abych fofrem vrátil ty pražské značky... a namontoval něco "normálního" :-)

Napísané: 31 Jan 2007, 01:09
od užívateľa Roman Maďar
To Iceman, poslal som ti SS

Napísané: 31 Jan 2007, 09:05
od užívateľa ICEMAN T613-4 1992
Roman Maďar napísal:To Iceman, poslal som ti SS
Ale nic nedorazilo (?) :shock: :?

Napísané: 31 Jan 2007, 09:55
od užívateľa Ambiciózní tajemníček
T613-3 OTS-EX č. 11142 má mít podle fabrických záznamů motor 10621. Motor 10862 je ze zelené čtverky 11369 (T613-4 OTS-PK), která původně jezdila u ČSD. Takže by neměl být typu 613E1/I, ale 613-4.

Nechápu přesně proč byla vyměněna karosérie, když to byla původně celá čtverka a co tedy zbylo z původní trojky, když ani VIN ne. Jo, kdyby šlo třeba o číslo jen o jedno větší (11370), tak to už náhradní čtverková karoserie byla.

Tím chci říct, že by bylo zajímavé po té historii ještě krapet zapátrat.

Napísané: 31 Jan 2007, 14:18
od užívateľa ICEMAN T613-4 1992
Ambiciózní tajemníček napísal:T613-3 OTS-EX č. 11142 má mít podle fabrických záznamů motor 10621. Motor 10862 je ze zelené čtverky 11369 (T613-4 OTS-PK), která původně jezdila u ČSD. Takže by neměl být typu 613E1/I, ale 613-4.

Nechápu přesně proč byla vyměněna karosérie, když to byla původně celá čtverka a co tedy zbylo z původní trojky, když ani VIN ne. Jo, kdyby šlo třeba o číslo jen o jedno větší (11370), tak to už náhradní čtverková karoserie byla.

Tím chci říct, že by bylo zajímavé po té historii ještě krapet zapátrat.
Tak to je opravdu zajímavá informace za kterou moc děkuji.
Že by se jednalo o nějakou kombinaci auta a dokladů?
Večer se schválně doma podívám na to číslo motoru, protože v TP i posledních zápisech z emisí a TK už je vyškrtnuté jako neevidované.

Vím že mi nikdo asi neodpoví ale nedá mi to abych se nezeptal :-) Co za stupeň výbavy je to OTS-PK? Už jsem slyšel o OTS-EX, OTS-EU a OTS-ES ale o OTS-PK ani slovo... :?:

Napísané: 31 Jan 2007, 14:24
od užívateľa radek
Vím, je to ode mne podlé, ale nemůžu si pomoct :wink:

PK = Přidaná Klimatizace

sorry....

Napísané: 31 Jan 2007, 15:01
od užívateľa Ambiciózní tajemníček
Co se omlouváš, tak nějak to je. PK byly čtverky s klimou.

Napísané: 31 Jan 2007, 15:05
od užívateľa Ambiciózní tajemníček
ICEMAN T613-4 1992 napísal:Že by se jednalo o nějakou kombinaci auta a dokladů?
No tak jak to tedy je? Na obrázku je čtverka v tmavém malachitu, což by na 11369 sedělo. A v papírech je trojka? Přece 11369 měla svoje čtverkové doklady. Kde jsou?

Napísané: 31 Jan 2007, 15:12
od užívateľa radek
Jasně, PK je specifikace pro klimu, to ano, ale doslovně....nevím nevím. Sice by mi to mé drsné sousloví celkem ke kombinátnímu myšlení sedělo, ale nejsem si tím slovem "přidaná" zase tak jistý.....

Napísané: 31 Jan 2007, 15:46
od užívateľa D.A.
P= přidaná, přídavná, přimašlená, přibastlená ... není to jedno :?: :idea:

Napísané: 31 Jan 2007, 16:59
od užívateľa ICEMAN T613-4 1992
Ambiciózní tajemníček napísal:
ICEMAN T613-4 1992 napísal:Že by se jednalo o nějakou kombinaci auta a dokladů?
No tak jak to tedy je? Na obrázku je čtverka v tmavém malachitu, což by na 11369 sedělo. A v papírech je trojka? Přece 11369 měla svoje čtverkové doklady. Kde jsou?
Je to voláke divné... :-)

Papíry jsou na NP011369 T613-4 dle VIN viz. OTP ale tovární značka - typ je: TATRA 613-3 OTS EX TMT613003 :shock:

Číslo motoru jsem zatím určil podle protokolu o montáži LPG (viz foto)

Poznám nějak odlišnost motorů 10862 613-4 a 10621 613E1/I ?

Napísané: 31 Jan 2007, 17:47
od užívateľa Jerry
Motory jdou rozeznat podle větráku, respektive podle jeho spínání (elektroventil pouští olej do hydrospojky) a k motoru je připojeno víc kabelů (greenbox je za krycím plechem pravý kapsy, co je namontovanej tyrystor) E1/I je bez těchto úprav...

Napísané: 31 Jan 2007, 21:28
od užívateľa ICEMAN T613-4 1992
Tak se přece jen jedná o kombinaci karoserie (a VINu) ze zelené čtverky TATRA 613-4 r.v 1992 VIN:TMT613004NP011369 (T613-4 OTS-PK) a motoru č.10621 613E1/I z původního vozu TATRA 613-3 OTS EX (Původní VIN: TMT613003MP011142) r.v. 1991 :cry:

Jen abych pochopil co jsem právě napsal:
Doklady: TATRA 613-3 OTS EX TMT613003MP011142
VIN v dokladech a karoserie: TMT613004NP011369 TATRA 613-4 OTS PK
Motor: 613E1/I č. 10621

Tak kdo má sakra "můj" motor č. 10862 na který byl podle protokolu v tomhle autě namontován LPG směšovač BRC? :? :( :D

Napísané: 31 Jan 2007, 22:31
od užívateľa radek
No taky zapátrej, když už Ti zmizel motor, kam že s ním zmizely některé schválené komponenty přestavby na LPG z homologované sady AGC 02.05 (ta je v protokolu) a originální vzduchový filtr, když tam máš místo toho plynový sací trakt "made in" Lambert z Troje. Bo se vlastně můžeš rovnou v Troji zeptat, jestli neví kde je "tvůj" motor.... :wink:

Napísané: 31 Jan 2007, 22:34
od užívateľa Ruda Reinthaler
Co napsat Michale 8) hledej šmudlo :shock: v sobotu na valné hromadě založíme detektivní kancelář a vyhlásíme pátrání 8)

Napísané: 31 Jan 2007, 23:16
od užívateľa ICEMAN T613-4 1992
Koukám, že asi budu opravdu muset vyrazit do Tróje kamsi pod most Barikádníků pohovořit s tím, kdo to má celé na svědomí... :-) Co vím, že tam není ten "můj" motor tak jako by mě půlka chyběla :cry:

Rudo na sobotu už se těšim, ale dlouho se nezdržim... vezmu od Jaromíra držák na kanystry na gazíka... prohodim pár slov a zas letim dom... V neděli jedeme na Praděd na týden lyžovat :-)

Napísané: 31 Jan 2007, 23:24
od užívateľa Pedro
Montáž plynu byla provedena před 5 lety, tak za tu dobu už se mohlo stát cokoli. Zrovna tahle změna mi ale přijde docela logická - měli vrak trojky a celou čtyřku, kterou z nějakého důvodu postavili na ty vrakové papíry. Z trojky zbyl použitelný vpodstatě hlavně motor, tak putoval na paletě spolu s tou čtyřkou. Pak někdy po montáži plynu čtyřkový motor zakukal, tak nebylo nic jednoduššího, než sáhnout do zásob a vrazit tam ten záložní trojkový motor.