Miláášek...

Každý ma nejaký ten príbeh so svojou Tatrou a záleží len na ňom, či sa o neho podelí...
ICEMAN T613-4 1992

Miláášek...

Príspevok od užívateľa ICEMAN T613-4 1992 » 30 Jan 2007, 23:18

Tak jsem si dnes dovezl domů nový přírustek... mého Milááška :-) TATRA 613... :-) :-)

Jedná se o původně TATRA 613-3 OTS EX (Původní VIN: TMT613003MP011142) r.v. 1991 na které byla po dopravní nehodě (dle slov původního majitele) vyměněna karoserie (vč. interiéru a příslušenství) na model TATRA 613-4 r.v 1992 (nový VIN: TMT613004NP011369). Motor zůstal původní 613E1/I (v.č. 10862).
Výbava: klima, el. okna (nefunkční :-) ), střešní okno, tažné zařízení (Brázdil) a mnohé další... včetně LPG směšovače BRC :-) (jestli ho v autě nechám ještě nevim, ale teď tam je :-) )

Fotku jsem pořídil před chvílí po tmě, takže lepší dodám až zítra :-) za světla...
Prílohy
P1000339.jpg

Užívateľov profilový obrázok
kovoo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 316
Dátum registrácie: 30 Dec 2005, 18:37
Bydlisko: TT
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa kovoo » 31 Jan 2007, 00:16

po tme vyzerá dobre 8)

ladis
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1113
Dátum registrácie: 02 Aug 2006, 18:00
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ladis » 31 Jan 2007, 01:00

šak aby né, dyť je z Prahe ;-)

ICEMAN T613-4 1992

Príspevok od užívateľa ICEMAN T613-4 1992 » 31 Jan 2007, 01:06

ladis napísal:šak aby né, dyť je z Prahe ;-)
A jaj - tak to už abych fofrem vrátil ty pražské značky... a namontoval něco "normálního" :-)

Užívateľov profilový obrázok
Roman Maďar
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2189
Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Bernolákovo
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Roman Maďar » 31 Jan 2007, 01:09

To Iceman, poslal som ti SS

ICEMAN T613-4 1992

Príspevok od užívateľa ICEMAN T613-4 1992 » 31 Jan 2007, 09:05

Roman Maďar napísal:To Iceman, poslal som ti SS
Ale nic nedorazilo (?) :shock: :?

Ambiciózní tajemníček

Príspevok od užívateľa Ambiciózní tajemníček » 31 Jan 2007, 09:55

T613-3 OTS-EX č. 11142 má mít podle fabrických záznamů motor 10621. Motor 10862 je ze zelené čtverky 11369 (T613-4 OTS-PK), která původně jezdila u ČSD. Takže by neměl být typu 613E1/I, ale 613-4.

Nechápu přesně proč byla vyměněna karosérie, když to byla původně celá čtverka a co tedy zbylo z původní trojky, když ani VIN ne. Jo, kdyby šlo třeba o číslo jen o jedno větší (11370), tak to už náhradní čtverková karoserie byla.

Tím chci říct, že by bylo zajímavé po té historii ještě krapet zapátrat.

ICEMAN T613-4 1992

Príspevok od užívateľa ICEMAN T613-4 1992 » 31 Jan 2007, 14:18

Ambiciózní tajemníček napísal:T613-3 OTS-EX č. 11142 má mít podle fabrických záznamů motor 10621. Motor 10862 je ze zelené čtverky 11369 (T613-4 OTS-PK), která původně jezdila u ČSD. Takže by neměl být typu 613E1/I, ale 613-4.

Nechápu přesně proč byla vyměněna karosérie, když to byla původně celá čtverka a co tedy zbylo z původní trojky, když ani VIN ne. Jo, kdyby šlo třeba o číslo jen o jedno větší (11370), tak to už náhradní čtverková karoserie byla.

Tím chci říct, že by bylo zajímavé po té historii ještě krapet zapátrat.
Tak to je opravdu zajímavá informace za kterou moc děkuji.
Že by se jednalo o nějakou kombinaci auta a dokladů?
Večer se schválně doma podívám na to číslo motoru, protože v TP i posledních zápisech z emisí a TK už je vyškrtnuté jako neevidované.

Vím že mi nikdo asi neodpoví ale nedá mi to abych se nezeptal :-) Co za stupeň výbavy je to OTS-PK? Už jsem slyšel o OTS-EX, OTS-EU a OTS-ES ale o OTS-PK ani slovo... :?:

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 31 Jan 2007, 14:24

Vím, je to ode mne podlé, ale nemůžu si pomoct :wink:

PK = Přidaná Klimatizace

sorry....

Ambiciózní tajemníček

Príspevok od užívateľa Ambiciózní tajemníček » 31 Jan 2007, 15:01

Co se omlouváš, tak nějak to je. PK byly čtverky s klimou.

Ambiciózní tajemníček

Príspevok od užívateľa Ambiciózní tajemníček » 31 Jan 2007, 15:05

ICEMAN T613-4 1992 napísal:Že by se jednalo o nějakou kombinaci auta a dokladů?
No tak jak to tedy je? Na obrázku je čtverka v tmavém malachitu, což by na 11369 sedělo. A v papírech je trojka? Přece 11369 měla svoje čtverkové doklady. Kde jsou?

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 31 Jan 2007, 15:12

Jasně, PK je specifikace pro klimu, to ano, ale doslovně....nevím nevím. Sice by mi to mé drsné sousloví celkem ke kombinátnímu myšlení sedělo, ale nejsem si tím slovem "přidaná" zase tak jistý.....

Užívateľov profilový obrázok
D.A.
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1859
Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 09:35
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: CZ

Príspevok od užívateľa D.A. » 31 Jan 2007, 15:46

P= přidaná, přídavná, přimašlená, přibastlená ... není to jedno :?: :idea:

ICEMAN T613-4 1992

Príspevok od užívateľa ICEMAN T613-4 1992 » 31 Jan 2007, 16:59

Ambiciózní tajemníček napísal:
ICEMAN T613-4 1992 napísal:Že by se jednalo o nějakou kombinaci auta a dokladů?
No tak jak to tedy je? Na obrázku je čtverka v tmavém malachitu, což by na 11369 sedělo. A v papírech je trojka? Přece 11369 měla svoje čtverkové doklady. Kde jsou?
Je to voláke divné... :-)

Papíry jsou na NP011369 T613-4 dle VIN viz. OTP ale tovární značka - typ je: TATRA 613-3 OTS EX TMT613003 :shock:

Číslo motoru jsem zatím určil podle protokolu o montáži LPG (viz foto)

Poznám nějak odlišnost motorů 10862 613-4 a 10621 613E1/I ?
Prílohy
montaz_lpg.jpg
otp.jpg

Užívateľov profilový obrázok
Jerry
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1604
Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957
Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Jerry » 31 Jan 2007, 17:47

Motory jdou rozeznat podle větráku, respektive podle jeho spínání (elektroventil pouští olej do hydrospojky) a k motoru je připojeno víc kabelů (greenbox je za krycím plechem pravý kapsy, co je namontovanej tyrystor) E1/I je bez těchto úprav...

ICEMAN T613-4 1992

Príspevok od užívateľa ICEMAN T613-4 1992 » 31 Jan 2007, 21:28

Tak se přece jen jedná o kombinaci karoserie (a VINu) ze zelené čtverky TATRA 613-4 r.v 1992 VIN:TMT613004NP011369 (T613-4 OTS-PK) a motoru č.10621 613E1/I z původního vozu TATRA 613-3 OTS EX (Původní VIN: TMT613003MP011142) r.v. 1991 :cry:

Jen abych pochopil co jsem právě napsal:
Doklady: TATRA 613-3 OTS EX TMT613003MP011142
VIN v dokladech a karoserie: TMT613004NP011369 TATRA 613-4 OTS PK
Motor: 613E1/I č. 10621

Tak kdo má sakra "můj" motor č. 10862 na který byl podle protokolu v tomhle autě namontován LPG směšovač BRC? :? :( :D
Prílohy
P1000349.jpg
P1000347.jpg

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 31 Jan 2007, 22:31

No taky zapátrej, když už Ti zmizel motor, kam že s ním zmizely některé schválené komponenty přestavby na LPG z homologované sady AGC 02.05 (ta je v protokolu) a originální vzduchový filtr, když tam máš místo toho plynový sací trakt "made in" Lambert z Troje. Bo se vlastně můžeš rovnou v Troji zeptat, jestli neví kde je "tvůj" motor.... :wink:

Ruda Reinthaler

Príspevok od užívateľa Ruda Reinthaler » 31 Jan 2007, 22:34

Co napsat Michale 8) hledej šmudlo :shock: v sobotu na valné hromadě založíme detektivní kancelář a vyhlásíme pátrání 8)

ICEMAN T613-4 1992

Príspevok od užívateľa ICEMAN T613-4 1992 » 31 Jan 2007, 23:16

Koukám, že asi budu opravdu muset vyrazit do Tróje kamsi pod most Barikádníků pohovořit s tím, kdo to má celé na svědomí... :-) Co vím, že tam není ten "můj" motor tak jako by mě půlka chyběla :cry:

Rudo na sobotu už se těšim, ale dlouho se nezdržim... vezmu od Jaromíra držák na kanystry na gazíka... prohodim pár slov a zas letim dom... V neděli jedeme na Praděd na týden lyžovat :-)

Užívateľov profilový obrázok
Pedro
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 189
Dátum registrácie: 25 Máj 2005, 06:43
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Střední Čechy
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Pedro » 31 Jan 2007, 23:24

Montáž plynu byla provedena před 5 lety, tak za tu dobu už se mohlo stát cokoli. Zrovna tahle změna mi ale přijde docela logická - měli vrak trojky a celou čtyřku, kterou z nějakého důvodu postavili na ty vrakové papíry. Z trojky zbyl použitelný vpodstatě hlavně motor, tak putoval na paletě spolu s tou čtyřkou. Pak někdy po montáži plynu čtyřkový motor zakukal, tak nebylo nic jednoduššího, než sáhnout do zásob a vrazit tam ten záložní trojkový motor.

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 18 neregistrovaných