Strana 7 z 10

Napísané: 25 Apr 2007, 11:31
od užívateľa Ambiciózní tajemníček
No a jsme zpět u tématu. Za chvíli se někdo zeptá, jestli ta beta na obrázku je původně hlučná smradlavá Tatra Beta CL 1.3 přestavěná na bateriový elektromobil až na VŠB nebo je to dobastlená původně Škoda Beta EL.

Napísané: 25 Apr 2007, 12:32
od užívateľa Sedo

Napísané: 25 Apr 2007, 22:33
od užívateľa Zdicho
Kua, to je výběr Šedo, dík:)

Napísané: 25 Apr 2007, 22:41
od užívateľa Sedo
Co beres jednu?

Napísané: 25 Apr 2007, 23:43
od užívateľa Zdicho
Hledám spíše nějakou levnější, ale pokud by to nebylo daleko, tak bych se zajel inspirovat:)

Napísané: 26 Apr 2007, 10:04
od užívateľa PETR 613
Kdo to má na zahrádce :twisted:

Napísané: 26 Apr 2007, 10:30
od užívateľa Zdicho
Nechápu souvislost s Betou.

Napísané: 26 Apr 2007, 10:45
od užívateľa PETR 613
Žádná :) jen že se psalo o elektromobilu :wink:

Napísané: 26 Apr 2007, 11:08
od užívateľa čadík
Zdicho napísal:Nechápu souvislost s Betou.
S tou souvislostí máš Zdicho pravdu: tenhle "benzínový" (ale zkrácený!) Favorit by měl mít pod kapotou elektromotor, zatímco "elektrická" Beta měla zhusta nějaký benzinový Hyunday :lol:

Napísané: 26 Apr 2007, 11:17
od užívateľa Sedo
Neni ta beta vlastne hanba, ked si predstavime, ze ake vozy pred tym Tatra vyrabala. Asi to bol pokus o udrzanie sa a zarobok.

Napísané: 26 Apr 2007, 12:42
od užívateľa Luboš
Tatra i Škodovka (plzeňská, samozřejmě) měla v té době stejného vlastníka, tak není tak těžké vytušit, kdo na tom měl zájem a když si, Šedo, vezmeš, co se v tom Příboru dělá dneska... :?

Napísané: 26 Apr 2007, 18:58
od užívateľa Zdicho
čadík napísal:
Zdicho napísal:Nechápu souvislost s Betou.
S tou souvislostí máš Zdicho pravdu: tenhle "benzínový" (ale zkrácený!) Favorit by měl mít pod kapotou elektromotor, zatímco "elektrická" Beta měla zhusta nějaký benzinový Hyunday :lol:
No dobře, no :oops:

Napísané: 26 Apr 2007, 20:30
od užívateľa radek
No Sedo, ber to tak, že BETA/Accent 1.3 byla po více než 50 letech monotonní produkce nepraktických sedanů první opět různorodě prakticky použitelné, lehce potřebám zákazníků uzpůsobitelné, servisně nenáročné vozidlo, s adekvátní motorizací, slušnými jízdními výkony, poměrně zajímavou konstrukcí a hlavně s ohledem na užitné vlastnosti i přijatelnou cenou, podobně jako za dob dávno zašlých, za produkce malých vzduchem chlazených tater. Je smutné, že ta "pauza" trvala půl století. Takže hanbou bych to v žádném případě nenazýval, a už vůbec ne v rámci tvrzení "vzhledem k tomu, aké vozy pred tým vyrábali" :!: . O nedostatcích, podivnostech a jiných věcech se i u BETY dá polemizovat hodiny a hodiny, ale to skoro u každého auta, ale nic to nezmění na tom, co jsem výše napsal.......

Napísané: 26 Apr 2007, 23:20
od užívateľa Zdicho
radek napísal:No Sedo, ber to tak, že BETA/Accent 1.3 byla po více než 50 letech monotonní produkce nepraktických sedanů první opět různorodě prakticky použitelné, lehce potřebám zákazníků uzpůsobitelné, servisně nenáročné vozidlo, s adekvátní motorizací, slušnými jízdními výkony, poměrně zajímavou konstrukcí a hlavně s ohledem na užitné vlastnosti i přijatelnou cenou, podobně jako za dob dávno zašlých, za produkce malých vzduchem chlazených tater. Je smutné, že ta "pauza" trvala půl století. Takže hanbou bych to v žádném případě nenazýval, a už vůbec ne v rámci tvrzení "vzhledem k tomu, aké vozy pred tým vyrábali" :!: . O nedostatcích, podivnostech a jiných věcech se i u BETY dá polemizovat hodiny a hodiny, ale to skoro u každého auta, ale nic to nezmění na tom, co jsem výše napsal.......
Pssst :!: Neříkej jim to, aby mi je všechny nevybrali:D

Napísané: 27 Apr 2007, 09:09
od užívateľa D.A.
:shock: Ale není to proti Manifestu? Kupovat to jen proto, že to je "taky skoro Tatra"? Proč ne raději něco praktického s podobnými parametry (Palio, starý Caddy, Inca, Combo)? Aby se s tím dalo vyjet od Turecka po Protugalsko a třeba Argentinu a v servise na to nezírali jako na UFO?

Napísané: 27 Apr 2007, 10:06
od užívateľa Zdicho
Myslím, že Hyundai mi spraví všude, ne? Jinak až tak daleko opravdu nejezdím;)

Napísané: 27 Apr 2007, 11:01
od užívateľa Sedo
Tak si porovnaj Tatru 613 a Tatru Beta. Aj ked su obe tieto automobily urcene na uplne ine vyuzitie (jedno je limuzina, druhe na prepravu tovaru).
Ja som sa len snazil dotknut toho, ze akosik mi tam usiel zmysel akejsi "tradicie" celej automobilky. Ale zrejme porovnavam neporovnatelne, pretoze jedno vznikalo za komančov a druhe uz za "noveho" rezimu.
Skor ma zaujima otazka toho, ako je pre vas ako "klenotnikov" ("zberatelov") Tatra Beta zaujimava.

Napísané: 27 Apr 2007, 11:28
od užívateľa radek
Sedo, smysl pro "tradici" (pěkný pojem, takové nenásilné a libozvučné označení toho, co se v kombinátě posledních pár desítek let dělo :-D)dovedl tu fabriku tam, kde teď je.

D.A., není to proti Manifestu a jak spávně podotkl Zdicho, korejce opraví, pokud bude třeba, opravdu téměř kdekoli, z na něj běžně dostupných dílů. Kupovat to ne z důvodu "že je to taky skoro tatra" - i když nevyrovnané povahy si to můžou myslet, v tom se jim nebrání), ale že je to zajímavě technicky řešené, praktické, použitelné a nenáročné vozítko, alternativní právě k těm nejrůznějším koncernovým pick-upům......

Napísané: 27 Apr 2007, 12:28
od užívateľa Radinko
radek napísal:Sedo, smysl pro "tradici" (pěkný pojem, takové nenásilné a libozvučné označení toho, co se v kombinátě posledních pár desítek let dělo :-D)dovedl tu fabriku tam,kde teď je......
Automobilka Tatra (osobné vozy) si bohužiaľ vlastnú tradíciu sama značne zdevalvovala. Prečo a ako, to už na viacerých miestach fóra načrtol Radek a ja mu dávam za pravdu.
Tradícia je však nesmierne dôležitá. Ja tradíciu nechápem ako kŕčovité lipnutie na všetkom pôvodnom, bez ohľadu na vývoj a nové potreby človeka a aj celej spoločnosti. Je to predovšetkým úcta k práci predchádzajúcich generácií a základ identity každej spoločnosti (podniku). Tradícia je pevný základ pre tvorbu nového, ktoré má v danom prostredí vznikať a hlavne USPIEŤ.
Manažéri (ak sa tak dajú vôbec nazvať, výstižnejšie označenie je asi "hrobári") v Tatre celému svetu ukázali, ako to dopadne, ak sa táto súvislosť nepochopí.

Napísané: 27 Apr 2007, 13:03
od užívateľa D.A.
Radku, to už je samozřejmě důvod.
"Zajímavé technické řešení" jsem pod maskou zoufalého slepence rumunského střihu nečekal.