Ejpovice dělali elektroprototypy do Favoritů i výhodnějších Pick upů (jeden z nich zkušebně sloužil na pěší zoně v Praze jako vůz MP). Nevím, zda z důvodu tehdejších tahanic o ochranou známku Škoda s Mladou Boleslaví a souvisejících "možností spolupráce" si Ejpovice postavily lehčí model malé dodávky nazvané Beta. Zprvu měl pro vozidlové zkoušky kromě elektropohonu zamontovány i benzinové agregáty z Favorita. Pak L. Soudek vozidlo použil jako základ zamýšleného "globálního vozidla" automobilové divize Škoda Plzeň, které se mělo vyrábět např. v Bulharsku i Latinské Americe nejen jako malá dodávka (ale i osobní rodinný vůz!), ale nakonec se asi vyrábělo jen jako Tatra Beta s motorizací Huynday v Příboře.Štěpán napísal:...Ale trošku zpátky k tématu Tatra beta elektro byla jen prototyp, nebo se udělalo "několik málo" kusů
Ejpovice mezitím vyráběly větší sérii (50, 100, 200 ??) elektrovozidel pro zákazníka ze Švýcarska. Pochybuji, že by se jednalo o Bety (přestože že se tam údajně též testovaly), domnívám se, že šlo "jen" o dodávku/zástavbu pohonů do menších "městských vozidel" typu Ligier, které se na "pěších" zonách některých jejich měst (např. Zermatt) mohou jen jako elektromobily pohybovat...