Strana 3 z 19

Napísané: 29 Jan 2007, 19:11
od užívateľa vasa26
ještě jeden veterán :wink:

Napísané: 29 Jan 2007, 19:40
od užívateľa Luboš
To mi prozraďte, jak jen může jezdit trojka v Véčkových značkách? :shock:

Napísané: 29 Jan 2007, 20:02
od užívateľa vasa26
Luboš napísal:To mi prozraďte, jak jen může jezdit trojka v Véčkových značkách? :shock:
to je co? :shock:

T700

Napísané: 29 Jan 2007, 20:48
od užívateľa Hynek
Ambiciózní tajemníček napísal:
Hynek napísal:Jinak ten název motoru v knize je opsaný z velkého techničáku...
Opsaný věřím, ale špatně. Proto jsem psal "spletli kolonku". T613-4T700 je typ vozidla, typ motoru je jen T613-4i. Žádný speciální motor pro T700 se nedělal.
Ten techničák není původní, viděl jsem ho, tohle tam bylo u motoru napsané... Hasiči tam byli první majitel, asi to byl druhopis...

Napísané: 29 Jan 2007, 20:51
od užívateľa Erik
Ta trojka ma asi chromkovy technicak... :lol: Sranda mat takeho mladeho veterana...

Napísané: 29 Jan 2007, 21:00
od užívateľa vasa26
korupce neni :lol: :lol: :lol: :lol:

Re: T700 ČD

Napísané: 29 Jan 2007, 21:41
od užívateľa čadík
Hynek napísal:To není prospekt, to je scan naší knihy o hasičské technice...
Hynku děkuju za upřesnění hasičských T613, ale nezachytil jsem z jaké knihy je citováno/scanováno (něco nově vydaného?, ev. prosím odkaz, možno přímo na: cadik613@volny.cz)

Vracím se k původní témě, abych nezapřel všechny sloužící Tatry - PČR má samozřejmě ve své výbavě Tatry do dnešních dnů. Nenápadné civilní T815 i její nápadné verze pomalované: s těma se naštěstí nepotkáváme často, ledová sprcha nebývá vždy příjemná 8) . Jinak "nenápadnou", ale zajímavou policejní soupravou v devadesátých letech disponoval jízdní oddíl PČR...

Napísané: 29 Jan 2007, 21:58
od užívateľa radek
Ano, to auto má chromkový technický průkaz. Pracuje se na tom....

Napísané: 30 Jan 2007, 09:33
od užívateľa Ambiciózní tajemníček
Doplním Radka, protože mám strach, že všichni nejsou v obraze. Auto s chromkovým technickým průkazem, které ale má fyzicky plastové nárazníky nemůže dostat veteránské značky a nemůže dostat ani průkaz historického vozidla s normálními značkami. Je to proto, protože se netestují papíry (i když ty musí také sedět), ale především vlastní auto. Tohle zjevně nesplňuje podmínky (a nemůže existovat žádné ale) - maska, blikače, světla nárazník se takto do roku 1982 nevyráběly. Vozidlo na snímku tedy nemá legálně značky, ať je v techničáku napsané a na podběhu vyražené co chce. Někdo má průser.

Napísané: 30 Jan 2007, 11:46
od užívateľa D.A.
Někdo je konkrétní osoba, kterou jsme viděli např. v Lednici, pokud nebylo auto od té doby prodáno.

Napísané: 30 Jan 2007, 11:52
od užívateľa miloš
Ambiciózní tajemníček napísal: Tohle zjevně nesplňuje podmínky (a nemůže existovat žádné ale) - maska, blikače, světla nárazník se takto do roku 1982 nevyráběly. Vozidlo na snímku tedy nemá legálně značky, ať je v techničáku napsané a na podběhu vyražené co chce. Někdo má průser.
Jedno "Ale" existuje,zmíněné věci se už vyráběly,ale k vozu speciáál,ale ten vypadá taky úplně jinak a navíc v roce 83(hranice se letos zvedala)žádný speciáál nevypadal takhle,že.... Každopádně je to podvod a dokonce jeden zdejší častý přispěvatel(sice neregistrovaný,ale známý) zde nabízel papíry na 613 z roku 75 a sliboval,že potenciálnímu kupci testaci na jeho klump udělá.

Napísané: 30 Jan 2007, 12:00
od užívateľa miloš
michal olejko
Anonymný
IP: 62.177.124.46





Zaslal: Po, 10 Júl 2006 17:11 Predmet:

--------------------------------------------------------------------------------

díky Ti,ale já mám jedny r.v.75 ČSNB na Příkopech 1 Praha,cca asi vin 120 vyrobený auto, nechceš??? za 12 tis/Kč? Kčemu na testaci potřebné doklady??? sme si nerozuměli , myslím tím starší doklady.... dondi však Ti votestuju nějakej ten krutovergl..

Návrat hore
http://www.tatraportal.sk/forum/viewtopic.php?t=1665

Napísané: 30 Jan 2007, 12:45
od užívateľa Ambiciózní tajemníček
miloš bukáček napísal:
Ambiciózní tajemníček napísal: Tohle zjevně nesplňuje podmínky (a nemůže existovat žádné ale) - maska, blikače, světla nárazník se takto do roku 1982 nevyráběly. Vozidlo na snímku tedy nemá legálně značky, ať je v techničáku napsané a na podběhu vyražené co chce. Někdo má průser.
Jedno "Ale" existuje,zmíněné věci se už vyráběly,ale k vozu speciáál,ale ten vypadá taky úplně jinak a navíc v roce 83(hranice se letos zvedala)žádný speciáál nevypadal takhle,že....
Hmm, maska byla úplně jiná, blikače byly oranžové, světla měl Speciál hranatá, a nárazník byl ze tří kusů a ne v celku. Však si rozumíme, ne? Pokud jde o hranici zvedlou na 1983, fotografie onoho vozu s veteránskou RZ snad zjevně nepochází z letošního roku, tedy v době jeho testace platilo 1982.

Napísané: 30 Jan 2007, 12:48
od užívateľa Ambiciózní tajemníček
Pokud jde o nabídku dokladů, kterou jsi tady uvedl, ať se dotyčný hájí sám, ale nevidím nikde nic o tom, že by ty nabízené doklady měly být použity k otestování auta, které jim vzhledově neodpovídá. Pokud by ta hasičská vypadala jako chromka, tedy korespondovala s doklady, testační komise nemá šanci poznat, že auto předtím vypadalo novější.

Chromky x trojky

Napísané: 04 Feb 2007, 21:28
od užívateľa Hynek
Ambiciózní tajemníček napísal: Hmm, maska byla úplně jiná, blikače byly oranžové, světla měl Speciál hranatá, a nárazník byl ze tří kusů a ne v celku. Však si rozumíme, ne? Pokud jde o hranici zvedlou na 1983, fotografie onoho vozu s veteránskou RZ snad zjevně nepochází z letošního roku, tedy v době jeho testace platilo 1982.
Ono to auto může mít dokonce i skutečné papíry na chromku, které k tomu patří, u hasičů se někdy stará ojetá vozidla získaná z různých zdrojů přestavěla při přestavbě na standart T623 na úplně nová z náhradních dílů. Neříkám, že je to případ téhle, ale klidně by mohl. Už jsem se setkal s papírovou chomkou, která vypadá jako T613-3, zkusím se pohrabat v lejstrech, co mám doma, třeba najdu, kde je, pokud ještě je... Ty papíry byly originál k tomu autu, jeden z pamětníků pestavby potvrdil, že to chromka byla.

Napísané: 04 Feb 2007, 21:55
od užívateľa radek
Ano, ale ani skutečné "chromkové" papíry neznamenají, že může exteriér auta vypadat jinak, než je v těch papírech zapsáno. Takže pokud to auto někdo koncem 80tých let legálně přestavěl na "plasťáka", pokud chce mít nyní historické RZ musí být zpětně přestavěno na "chromku", tak jak je v jeho skutečných dokladech napsáno.

Napísané: 05 Feb 2007, 08:07
od užívateľa Štěpán
Moje dvojkotrojka má papíry z roku 1977, ale je tam zapsána výměna karoserie. Takže asi vzali jiné auto a přihlásili na původní papíry. Je v tom snad problém? Samozřejmně že testace na veterána nepřipadá v úvahu.

Napísané: 05 Feb 2007, 09:45
od užívateľa radek
Není v tom žádný problém Štěpáne, dokud se nepokusíš jako jistí "Pepíci" zaútočit na některou testovací komisi mávaje TP z roku 1977 a dožadovat se kladné testace na HV..... :D

Napísané: 05 Feb 2007, 09:56
od užívateľa michal olejko
radku ,ted řeším obdobný problém: t623 r.v. 76 interier čistá 1ka, venek čistí 3ka+ rám orig metalex. Testovat nebo vyhodit? Nabízí se argument upraveno v čase ke speciálním učelům.... jaký je tvůj názor :?:

Napísané: 05 Feb 2007, 10:08
od užívateľa Štěpán
Testovat by to snad mnělo jít až to bude příslušný počet roků od výroby toho auta, tedy od roku 198? asi 8, přesně nevím