Karoserie T700

Každý ma nejaký ten príbeh so svojou Tatrou a záleží len na ňom, či sa o neho podelí...
Užívateľov profilový obrázok
Roman Maďar
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2189
Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Bernolákovo
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Roman Maďar » 15 Jan 2007, 20:48

No tak ostane aspoň tá grilovačka :lol: :lol: :lol:

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 15 Jan 2007, 20:48

Zajímavé théma, jen si Sportwayi dovolím zamyšlení, proč vůbec investovat moře peněz a času (ať již vlastního nebo některé firmy/em) do stavby auta nejen koncepčně zastaralého 35 let, navíc bez jakékoli historické "ceny"? I když se ta stavba náhodou po X měsících až letech povede, kdykoli se to auto někde objeví, každý bude vědět, že je to jen pokus o T700, že to má papíry z nějaké jiné shnilé 613 (nejlépe karburační, že), zkrátka že je to prostě bastard vzniklý navíc.... Stavět to pro tužbu "být králem doma na vsi"? Nebo to stavět pro doplnění osobní sbírky vozů 613? Do té stodoly je pak ale jednoznačně výhodnější koupit a strčit pravou T700, s historickou hodnotou a pověstnou moravskou korozí, prostě originál, ta časem na ceně třeba i získá. Stavět to pro denní používání? Jak dlouho by to asi v denním provozu vydrželo a jak dlouho by to v denním provozu dokázalo uživatele iritovat nepřítomností dnes i v autech nejnižších tříd přítomnými systémy a výbavou, zejména pokud by souběžně s touto "stavbou" užíval i nějaké současné auto?

etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa etienne » 15 Jan 2007, 21:15

Radek: Ono by sa z toho dalo podla mna spravit aj auto konkurencieschopne terajsim modelom... tak za 5 milionov tam narves aj esp, aj abs, aj airbagy, aj vylepseny palubny pacitac, bixenonove otacave svetlomety atd atd atd... :D Ale ako si sam povedal. NACO.

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 15 Jan 2007, 21:20

Otáčivé světlomety oželím, ale nechat tam karosérii z roku 1969?! :o

etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa etienne » 15 Jan 2007, 21:21

No prave o tom to tu myslim je, clovek chce zobrat prave takuto karoseriu... Nech ma kazdy to, co chce :-)

Užívateľov profilový obrázok
MarekK
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1912
Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
Bydlisko: Olomouc
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa MarekK » 15 Jan 2007, 21:24

...no, kto by už ozaj nechcel jazdit ani na konfekcii a ani na neeuropskej konfekcii http://autosoft.cz/soubory_autosoft/det ... azaru=true
tak by jazda takou t700 bola ozaj zážitok, a bola by na zodranie,ved by nemala žiadnu histo(e)rickú cenu...

Užívateľov profilový obrázok
Erik
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 807
Dátum registrácie: 25 Nov 2004, 22:24
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Erik » 15 Jan 2007, 21:28

Tak kebyze si mam vybrat, tak by som sa vykaslal na nejaku zastaralu Tatrovku a zobral by som ten Dodge len taky fukot! :wink: To musi mat TROSKU vacsi tah ako Tatra :D

etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa etienne » 15 Jan 2007, 21:29

Ja si myslim ze su ovela krajsie, starsie americke auta ktore by sa hodili viac ako taketo hypermoderne nieco.

Užívateľov profilový obrázok
Eda
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 989
Dátum registrácie: 30 Máj 2004, 00:41
Tatry, ktoré vlastním: T613 Elektronic ´93
Bydlisko: Moravská Ostrava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Eda » 16 Jan 2007, 00:26

Radku, ty čtveráku, takové zajímavé metafory a ještě k tomu psané v 19:48 to je skoro agitace :?: :shock:

Užívateľov profilový obrázok
čadík
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 357
Dátum registrácie: 17 Júl 2006, 09:33
Tatry, ktoré vlastním: mám černočernou T613
hledám barevnou T613VB
Bydlisko: matka měst
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa čadík » 16 Jan 2007, 18:48

radek napísal:Zajímavé théma, jen si Sportwayi dovolím zamyšlení, proč vůbec investovat moře peněz a času (ať již vlastního nebo některé firmy/em) do stavby auta nejen koncepčně zastaralého 35 let, navíc bez jakékoli historické "ceny"... ... Stavět to pro denní používání? Jak dlouho by to asi v denním provozu vydrželo a jak dlouho by to v denním provozu dokázalo uživatele iritovat nepřítomností dnes i v autech nejnižších tříd přítomnými systémy a výbavou, zejména pokud by souběžně s touto "stavbou" užíval i nějaké současné auto?
Tak mě napadá, že právě proto, že současné auto prošpikované elektronikou může iritovat nejen staršího profesionálního řidiče staré školy, který nemůže zapomenout na "adrenalinové" užívání např. tak geniálního vozu jako Praga V3S (vzpomínám, jak její startování na vojně se jednoduše provádělo po odklínování kol roztlačením jednou osobou na lehce svažitém výjezdu, po pěti kilometrech pomalé jízdy - aby se eventuelně dalo zastavit na ruční brzdu - se konečně nafoukal vzduchojem a vůz bylo možno rozjet na závratnou rychlost až 60 km/h s vědomím, že by už teoreticky mělo jít ubrzdit...) no a něco pohodlnějšího ale stejně technicky ortodoxního pro denní ježdění v jakékoliv slotě by tak uvítal, aby si nemusel "ničit" některý historicky cenný veterán ze stodoly...

Tvar karosérie T700 dodnes mezi auty nepůsobí až tak historickým dojmem, aby uživatel exteriérem příliš vybočoval z řady soudobých aut, tyto mimikry by však skrývaly mohutný volant, řízení bez posilovače, brzdy bez ABS, EPS a všelijakých omezujících asistentů, robusní vypínače, kliky a páky, jakoby rumpálem stahovatelná okna, silný motor k jehož seřízení stačí šroubovák a pilník místo notebooku... a jako bonus pohodlná TV křesla a zdvojené nezávislé topení - co si přát více! 8)

Užívateľov profilový obrázok
MarekK
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1912
Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
Bydlisko: Olomouc
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa MarekK » 16 Jan 2007, 19:12

"...co si přát více?" spolahlivost a blbovzdornost? :wink:
postavit si auto z karosérii na T700 je jedna z mála možností ako si relatívne technicky a administratívne jednoducho postavit VLASTNÉ auto , to by musela byt tá motivácia stavitela/konštruktéra/manažera, a nejaaké radkové kecy by ho vobec nezaujímali...

Sportway
Diskutujúci
Príspevky: 11
Dátum registrácie: 30 Dec 2006, 01:05
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Sportway » 16 Jan 2007, 20:08

Zdravím,

díky za komentáře. Byli docela objevné, některé víc, některé míň.

Myšlenkou bylo zjistit, zda se vyplatí nebo zda může být lepší postavit "novou" T700, dokud existují ještě díly. Nejde o to, zda je motor koncepčně zastaralý,zda má takové či onaké vývojové chyby. A taky nejde o to nacpat do toho současnou elektroniku a podobné pitomosti, odpovídající třebas i soudobým vozům nižší třídy. A ani není zamýšleno vůz používat na denní ježdění. Na to mám svůj dobře vybavený vůz.
Je to jen úvaha, zda se to dá zvládnout, zda jde ještě postavit nový vůz. Ano, nebude mít žádnou historii atp, ale třeba může mít status dobře provedené "repliky", možná lépe zpracované než je originál.

Takže teoreticky postavení vozu je možné, ale vypadá to, že při současných cenách dílů, potřebných na stavbu nové T700, ať již vyrobených na koleně nebo koupených "v krámu", se dostaneme na cenu mnohem vyšší, než je pořízení nějaké starší T700, jejich cena je pokud se nepletu kolem 500tis.

Ale je zajímavé vědět, že po 8 letech po ukončení výroby osobních vozů je ještě možno dát do kupy jeden kousek T700 :D

Užívateľov profilový obrázok
michal heky
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 719
Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
Tatry, ktoré vlastním: T613-3
Bydlisko: Praha, Kobylisy
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa michal heky » 16 Jan 2007, 22:14

Sportway napísal: Ale je zajímavé vědět, že po 8 letech po ukončení výroby osobních vozů je ještě možno dát do kupy jeden kousek T700 :D
Z toho je vidět, jaký je o T700 zájem :wink:

tomcat1
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 52
Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 20:11
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Ba-oklolie
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomcat1 » 16 Jan 2007, 23:48

Nedavno poskaladali zo skladovych zasob siedmy kus Bugatti 41 Royal Coupe de Ville. Po skoro 80-tich rokoch! Ma to cenu okolo 600 milionov.

Ambiciózní tajemníček

Príspevok od užívateľa Ambiciózní tajemníček » 17 Jan 2007, 10:12

michal heky napísal:
Sportway napísal: Ale je zajímavé vědět, že po 8 letech po ukončení výroby osobních vozů je ještě možno dát do kupy jeden kousek T700 :D
Z toho je vidět, jaký je o T700 zájem :wink:
Pravdu díš, Michale, zájem je hlavně hubou a klávesnicí (v případě fóra) u lidí, kteří se rádi dívají na obrázky. Tedy ve virtuální realitě. V té skutečné realitě je na trhu vždy několik T700 připravených na prodej, Krnepo vyhlíží kupce z otevřených vrat a oni nikde. Těmi řečmi se ovšem vytváří dojem všeobecně velmi ceněného vozu, u kterého je obnovení výroby už na spadnutí a pořadníky sahají až do dalšího desetiletí.

Užívateľov profilový obrázok
Marco 613
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 330
Dátum registrácie: 16 Nov 2006, 21:41
Tatry, ktoré vlastním: Zatím žádnou, do které by se dalo sednout.
Bydlisko: Štatl
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Marco 613 » 17 Jan 2007, 13:32

Ještě k tomu Chargeru:tohle už podle mně není ono. Plast,elektronika...ne ne. Nejvíc je mi sympatickej Charger model 1969 R/T,to má aspoň něco do sebe :lol:

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 17 Jan 2007, 13:54

hm, že by som sa trocha prehrabol v skladových zásobách a poskladal zo dve "šestotrinástky" - čo ale potom s nimi, veď to nebude originál....

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 17 Jan 2007, 14:16

Ondreji, 613 jsou mraky, co se raději pustit něčeho zajímavějšího? :D

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 17 Jan 2007, 14:43

Radku, máš pravdu, tak to teda nechám tak, aj tak mi chýba zelené čelné sklo...

Užívateľov profilový obrázok
D.A.
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1859
Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 09:35
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: CZ

Príspevok od užívateľa D.A. » 17 Jan 2007, 14:51

V tom případě doporučuji svařit 2 prdele k sobě. Vznikne originální tramvajovité vozidlo se samými plusy:
- může couvat na dvě strany
- dvoumotorové uspořádání přinese obrovskou spolehlivost, lepší provozní vlastnosti
- permanentní náhon 4x4 není k zahození
- interiér poskytne parádní konferenční uspořádání 2 proti 2 (popřípadě 3 proti 3) čelem bez rušivého člena osazenstva - řidiče
- vozidlo bude konstrukčně i provozně jednodušší, odpadají nedostatkové a jinak problematické partie - řízení, přední tlumiče, ale hlavně: není potřeba žádného zeleného čelního skla!

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný