Strana 1 z 2

Dotaz ohledně ceny za T613

Napísané: 31 Dec 2006, 15:14
od užívateľa Sportway
Zdravím,

na stránkách pražského prodejce osobních vozů Tatra, firmy Krnepo, nabízí zlatou T613-4 z roku 1993 po kompletní generální opravě. Co mě zaráží, je částka, kterou za ni požadují, tj. 590 000 Kč.

Nevíte, čím je tento kousek tak výjmečný, že za ni chtějí podle mě nepřiměřenou částku? Možná má tato tatra svou unikátní historii, ale to není nikde uvedeno. Ona ta GO určitě něco stojí, ale že by to takhle mohlo navýšit cenu?

Dík za vysvětlení.

Napísané: 31 Dec 2006, 15:54
od užívateľa PETR 613
Takhle to s ní bylo,posuď sám. http://www.tatra-krnepo.cz/zajimavost.php?id=18

Napísané: 31 Dec 2006, 16:03
od užívateľa Tomino
Jasne, urobili na nej vela roboty, ale myslim aj tak ze cena 599 000 je neprimerana...na takej jednej Tatre potom maju slusne zisky(ak to predaju).

Napísané: 31 Dec 2006, 16:12
od užívateľa PETR 613
No hlavně se mi nelibí ten podvozek střiknutý nějakou černou barvou stylem "něco jó a něco né",je to dost vidět na těch fotkach-škoda :? Jinak pěkné auto.

Napísané: 31 Dec 2006, 18:02
od užívateľa Marco 613
To nejsi sám koho to zaráží. Když jsem to viděl poprvé,tak mi málem hráblo. Jediná možnost,proč je to auto tak drahý,je taková,že ta barva je z pravýho zlata :twisted:

Napísané: 31 Dec 2006, 18:42
od užívateľa Luboš
Další možnost je, že na tom chtějí taky něco vydělat (třeba půl mega) a levněji už to opravit nepořídili... :roll:

Osobně si myslím, že za tuto cenu se jí mnoho let určitě nezbaví, ale jistě je to tolik netrápí... :)

Napísané: 31 Dec 2006, 18:58
od užívateľa etienne
Ta cena je urcite prehnana, ale myslim si ze urcite raz prijdu roky, kedy bude mat T613-4 taku cenu :D

Napísané: 31 Dec 2006, 22:15
od užívateľa radek
Mno, je to dobře opravené bourané auto (viz v sekci "zajímavosti" - odkaz "oprava vozidla po nehodě") a co se týká té ceny, pokud se tu opět začne rozebírat, bude z toho několikastránkové vlákno absolutně o ničem. Nebudu tu soudit výši té ceny, nemám k tomu důvod, je čistě věcí prodávajícího, že je taková jaká je.

Nicméně, kdo ze zde diskutujících soudí, že se za cca pětinu té ceny (tedy podle Vás zbytek je zisk?) dá ve značkovém servise 613-4 rozebrat, vytahat po havárii, vyvařit, mechanicky opravit, složit a kompletně nalakovat, měl by se z kosmických výšin vrátit zpět na zem nebo se zdržet stupidních komentářů.....

Napísané: 31 Dec 2006, 23:31
od užívateľa Eda
Protože se mám zdržet stupidního komentáře, tak se zdržuji a předávám slovo.

Napísané: 01 Jan 2007, 01:16
od užívateľa radek
Mno to se předpokládá, že standardní uživatelé T613, jejichž dovednost končí výměnou píchlého kola, prasklé žárovky či seřízením ruční brzdy, se zdrží komentování cen a kvalit opravárenských/renovačních prací, protože je nikdy nedělali a tudíž neví o co jde.... :wink:

Napísané: 01 Jan 2007, 02:25
od užívateľa Marco 613
etienne napísal:Ta cena je urcite prehnana, ale myslim si ze urcite raz prijdu roky, kedy bude mat T613-4 taku cenu :D
Ano,v časech našich pravnoučat! :lol: :lol:

Napísané: 01 Jan 2007, 14:46
od užívateľa Luboš
Radku, budeš se divit, ale od roku 1989 už běžně do ceny kecá i ta mrcha zákazník. To je změna, co? :roll:

Napísané: 01 Jan 2007, 15:09
od užívateľa Roman Rezníček
Tak ten podvozok na fotkách vyzerá fakt dosť nechutne. Ako keby to bolo nastriekané čiernym sprayom systémom "kam to dostrekne - tam to bude" viď zadné nápravnice, pružiny atd. A tá zlatá metalíza ma dostala. Horšia farba na TATRU je snáď už len hráškovo-lentilková metalíza. Ale je to vec vkusu a pripúšťam, že niekomu sa to môže aj páčiť, a ak má toľko bubákov, že ho to netankuje, tak si ju možno aj kúpi za tú cenu a bude šťastný, že má TATRU aká sa tak ľahko niekde nenájde - JA TO URČITE NEBUDEM :lol:

Napísané: 01 Jan 2007, 15:10
od užívateľa Palo
Je pravda že oprava havarovaného auta je drahá záležitosť ale budúci majitel tej 4ky by musel byť blázon aby to zaplatil.Mňa by tento fakt od kúpi odradil.

Napísané: 01 Jan 2007, 16:11
od užívateľa Pelda
No, o té čtverce vím už dlouho, protože web Krnepa sleduju pravidelně. Myslím si, že na té repasi odvedli dobrou práci, až na ten nástřik podvozku. Barvu si myslím, že měli opět aplikovat červenou, která tam původně byla, nevím proč to měnili. Zlatá se mi na tom autě nelíbí, ale to jsou samozřejmě všechno subjektivní dojmy. Přesto, že na tom autě nepochybně odvedli pořádný kus práce, přijde mi ta cena nepřiměřená. Jsem zvědav jestli ji někdo za ten auťák zaplatí. Já bych to teda nedal. Takovou částku bych čekal spíš u nějakého sedmikila ve špatném stavu vyžadujícím větší zásahy.

Napísané: 01 Jan 2007, 16:36
od užívateľa Luboš
Pokud si "nápravy po GO" (už i ten termín je blbost, generální oprava se vztahuje vždy na celé vozidlo, né na nějakou malinkatou dílčí část, to by mohli vědět) představují tak, že ani nic nedemontují, neočistí a jen na to pět minut zdálky stříkají sprejem za 100 Kč, no tak jak bych jen nemohl o kvalitách veškerých odvedených prací nepochybovat? To prostě není možné. Kdo mi zaručí, že totálně odflákli jenom podvozek a ostatní už je kvalitně provedené? :roll:

Napísané: 01 Jan 2007, 17:42
od užívateľa Roman Maďar
V duchu hesla, čo sa leskne , to je nové :lol: Oprava vlastnej T613, nikdy nebude dobrým biznisom, to auto sa len velmi ťažko predá za cenu výrazne prevyšujúcu náklady na jeho opravu.Ak ano, je to jasná špekulácia.A už vôbec sa nemožno živiť tak, že si kúpim starý vrak, dám si ho kvalitne zgenerálkovať a dobre na tom zarobím, jeho cena by totiž musela byť taká zavratná, že by ju nikto nebol ochotný zaplatiť.Ak ano , muselo by to byť velmi ojedinelé auto, naprT600kabrio, alebo T613 coupe Vignale, poprípade T613K

Napísané: 01 Jan 2007, 20:08
od užívateľa Sportway
Díky za přiblížení situace a komentáře k tomuto vozu. Po shlédnutí fotogalerie se záznamem opravy se asi dá říct, že provedli dost práce.
I když zlatá barva není zlá, původní vypadala mnohem líp.

Ale ta cena se mě i tak zdá vysoká. I když jsem laik, tak si myslím, že samotná informace o tom, že vůz je po nehodě, musí mít vliv na snížení ceny. Přeci jenom, i když jsou asi zruční řemeslníci, nikdy vůz nebude původní. By mě zajímalo, jakým způsobem stanovují jejich ceny, jestli na určování cen mají nějaká pravidla, nebo jen tak "nastřelují" hodnoty a zkouší, co trh snese a co ne...

Napísané: 01 Jan 2007, 21:17
od užívateľa Luboš
Někdy stačí vyměnit pár dílů včetně několika výlisků skeletu a už ani odborník nemusí vůbec poznat, zda se ta oprava prováděla kvůli menší nehodě nebo kvůli větší korozi... :lol:

Škodu z té nehody pravděpodobně zaplatila pojišťovna a kromě vyvaření pár dalších míst na karosérii, nového laku a nějaké opravy převodovky a motoru (to by mne zajímalo, proč se musel měnit direfenciál...), si s tím moc práce už nedali, viz oprava náprav přímo na vozidle... :D

Napísané: 02 Jan 2007, 12:43
od užívateľa Marco 613
No já vám furt nevim. Jak mám ty šestsettřináctky rád,tak takovouhle pálku bych za ni teda nedal ani omylem. Nevadil by mi snad ani tolik fakt,že byla bouraná,to se stává dneska spoustě aut,ale příčí se mi ta nehorázná cena a hlavně jakési podvědomí,že se na mně snaží ten servis vyrejžovat co to dá. Někomu možná budu připadat jako moralista ale tohle mně opravdu štve. :shock: