Strana 4 z 8

Napísané: 23 Nov 2006, 18:37
od užívateľa jack
Tady začíná být dusno...no tak pánové, přeci kvůli příspěvku nebudeme hned vraždit, komu se to nelíbilo, tak neměl reagovat...tím rychleji by toto trapné přirovnání upadlo do zapomnění.. :wink:

Napísané: 23 Nov 2006, 18:59
od užívateľa TatraplanuZdar
jack napísal:no tak pánové, přeci kvůli příspěvku nebudeme hned vraždit
Prečo nie? Je to rovnako dobrý dôvod ako akýkoľvek iný ...

Napísané: 23 Nov 2006, 19:25
od užívateľa Roman
Čo sa týka Roveru, tak je to pre mňa synonym anglickej suchosti. Či už zoberieme autá Rover z minulosti ,alebo tie dnešné. Bez vstupu BMW, poprípade VW je značka Rover nepredajná skoro v celej Európe. Snáď okrem Holandska a pod. Autá Rover nemajú fantáziu a čaro designu.Sú to osobné autá a dosť,idú fungujú a to je to čo od nich Angličania chcú.To zase má Tatra v Anglicku problém s tým že má až príliž krásy na Anglicko. Aj keď môžem povedať že keď si chceš kúpiť nejakú anglickú značku tak si musíš kúpiť hneď 2 autá/to kvôli ich spoľahlivosti-čo je všeobecne známa vec už aj v našich končinách.

Napísané: 23 Nov 2006, 19:47
od užívateľa Zdenek
Aj keď môžem povedať že keď si chceš kúpiť nejakú anglickú značku tak si musíš kúpiť hneď 2 autá/to kvôli ich spoľahlivosti-čo je všeobecne známa vec už aj v našich končinách.
Opravdu??? Mohl bych prosím vědět, která to jsou ? Land Rover, Jaguar, či snad jiné? Můžeš mi to upřesnit?

Napísané: 23 Nov 2006, 20:24
od užívateľa Roman
Zaqčal by som Jaguárom.

Napísané: 23 Nov 2006, 20:25
od užívateľa Roman
Čo sa kvality týka.Aj keď dizajnovo je to pekné auto.,veľmi pekné auto.

Napísané: 23 Nov 2006, 20:33
od užívateľa Maxono
Tak Zdenek. Roman má vlastne pravdu. Anglické autá (myslím tie pôvodné) sú aj pre mňa len autá bez ducha a charizmy, ktorú má aj obyčajná tisícka alebo stovka. A to už nehovorím o Tatre. Keď už však zdôraznuješ kvality anglických výrobcov, treba si uvedomiť že Jaguár (inak super autá) vlastní koncern Ford m.c. a Land Rover či Miny už dávno patria pod BMW. O autách značiek TVR alebo Lotus hovoriť nemusím, tie už majú tiež svojich väčších majitelov.

Napísané: 23 Nov 2006, 20:38
od užívateľa radek
Já bych ani neřekl, že Tatra má pro GB "až moc krásy".... když chtějí, i ti suší a konzervativní angličané umí vyrobit věci, na které je radost pohledět.... :wink: A i když je to věc značně subjektivní, jsou anglická auta, před jejichž charisma je Tatra nic....

Napísané: 23 Nov 2006, 20:49
od užívateľa Zdenek
Maxono, já jsem se pouze ptal, abych byl v obraze :wink:, kvalitu/y anglických automobilek neznám a ani nic z jejich produkce (mimo LR) jsem neřídil. Takže budu-li někdy v budoucnosti mít tu potřebu pořídit si auto Made in GB, tak bych měl pořídit radši 2..... :lol:
Ale teď vážně, myslíš si( a nejen ty), že třeba takové LR 110 je moooc špatné auto_???

Napísané: 23 Nov 2006, 20:50
od užívateľa Roman
Radku samozrejme že to nemyslím na všetky anglické značky. Netreba zdôrazňovať že sila kapitálu to vyrieši.Ale v globále keď sa pozrieš čo robia angličania , francúzi a nemci,tak je to vydieť. Nehovorím o čechoch,tam už je to v iných rukách.A ani o rusoch atď... Jednoducho angličanom stačí žalostne málo.Svedší o tom dobrá predajnosť Škody v Anglicku.Ono asi to ich počasie má nejaký vplyv na fantáziu.Hovorím teraz ,len o designe áut vyrábaných pre smrteľníkou.

Napísané: 23 Nov 2006, 21:33
od užívateľa Maxono
Zdenek, ja som tu vyjadril vlastný názor a názor iných sa môže odlišovať. Ak sa ti páčia anglické autá, je to samozrejme tvoja vec. Môj názor na LR Defender je ten, že je to super auto. Inak by ho nevyrábali vic ako päťdesiat rokov. Ja som však reagoval hlavne na minulosť automobilov vyrábaných v GB. Príklad, Hilman Minx alebo Miny sú podľa mňa hnusné autá. Zato veľmi sa my pčia staršia Astony Martin a ako som spomenul, Jaguáre. Aj tak však z dizajnom zaostávajú za Talianmi, Francúzmi a Nemcami.

Napísané: 23 Nov 2006, 21:42
od užívateľa Roman
Môžem potvrdiť že Aston Martin je niečím výnimočný,môj syn je do neho zbláznený.Ale zase na druhej strane ja nie.Pre môj vkus je taký jednoduchý a menší...

Napísané: 23 Nov 2006, 22:15
od užívateľa Marco 613
Kdepak,šestsettrojka byla,je a bude jenom jedna. :P

Napísané: 23 Nov 2006, 22:44
od užívateľa vasa26
byly 3 seriové :wink: :lol:

Napísané: 24 Nov 2006, 09:40
od užívateľa ondrej
krásny príklad typickej "pivnej debaty" sa tu rozbieha - len to pivo chýba... čo tak nechať ju na nejaký zraz, kde bude aj nejaké dobre vychladené točené...? :wink:

Napísané: 24 Nov 2006, 09:50
od užívateľa Slavomir
koušák napísal:
Dnes by nijake auto nemelo vzadu lapace, protoze motor vzadu je dnes utopie.
To sand nemyslis vazne s tou utopiou, potom asi konstrukteri z ferrari, lamborghini a porsche idu na dobrom matrosi :lol:

F430 - dnes vyrabane, resp. ponukane, ostatne sa mi nechce hladat
Vsetky 911 dnes vyrabane a ponukane
Gallardo

Samozrejme ze toto su specialitky, ale aj tatra je svojim sposobom specialitka. A nevytrhavajte z kontextu ze porsche alebo ferari robi auta ktore maju motor vpredu, aj tatra robi auta ktore maju motor vpredu, sice nakladne ale nevadi.

Napísané: 24 Nov 2006, 12:02
od užívateľa FÍK
No já nevím pánové, ale mně se zdá, že automobily s motorem vzadu vyrábí pouze Porsche (typ 911) a potom Smart (kromě fourfour nebo jak se to jmenuje). Samozřejmě pokud neberu v potaz různé malosériovky. Zmiňovaní taloši mají motor před zadní nápravou, stejně jako třeba Honda NSX. Takže asi tak...

Napísané: 24 Nov 2006, 12:18
od užívateľa ondrej
ale aj T613 by sme mohli kľudne zaradiť do kategórie "různé malosériovky"...

Napísané: 24 Nov 2006, 12:26
od užívateľa D.A.
Ondro, už se čepuje? Na co mám teda kliknout :?: :idea:

Napísané: 24 Nov 2006, 13:36
od užívateľa ondrej
Mirku - na nejakom zraze - príď na Tatra Dunaj Tour, alebo Bojnice... :)