Na prechodu pro chodce...

Každý ma nejaký ten príbeh so svojou Tatrou a záleží len na ňom, či sa o neho podelí...
Radim

Na prechodu pro chodce...

Príspevok od užívateľa Radim » 09 Júl 2006, 09:43

:lol: :lol: :lol:
Prílohy

[Prípona mp3 bola zablokovaná.]


Užívateľov profilový obrázok
Eda
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 989
Dátum registrácie: 30 Máj 2004, 00:41
Tatry, ktoré vlastním: T613 Elektronic ´93
Bydlisko: Moravská Ostrava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Eda » 09 Júl 2006, 13:09

Bill Gates vs. General Motors

Bill Gates prý na počítačovém veletrhu COMDEX řekl: "Kdyby General Motors držely krok s technickým vývojem tak jako počítačový průmysl, jezdíme všichni v autech za 25 dolarů a na galon benzínu ujedeme 1000 mil".
Ovšem to se nelíbilo panu Welshovi ze společnosti General Motors, který zase prohlásil:
Kdyby General Motors vyvinuly takovou technologii jako Microsoft, jezdili bychom v autech, která by měla následující vlastnosti:


* Bez zjevného důvodu by mělo minimálně dvakrát za den havárii.

* Po každém překreslení čar na silnici byste museli koupit nové auto.

* Příležitostně by se auto na dálnici bezdůvodně zastavilo. To by se všeobecně bralo jako normální, prostě by se nastartovalo a znovu pokračovalo v jízdě.

* U jistých manévrů (např. u levé zatáčky) by se auto občas zastavilo a nešlo by znovu nastartovat. V takovém případě by pomohla jen demontáž a nová montáž motoru.

* V autě by mohla sedět jen jedna osoba, výjimkou by byla provedení "Auto95" nebo "AutoNT", kde by se ale muselo za každé sedadlo zvlášť platit.

* MacIntosh by vyráběl auta, která by byla poháněná slunečním světlem, byla by spolehlivá, 5x rychlejší a o polovinu lehčí, fungovala by ale jen na 5% silnic.

* Kontrolky tlaku oleje, teploty motoru a dobíjení baterie by byly nahrazeny kontrolkou s názvem "Obecná chyba auta".

* Nová sedadla by požadovala, aby všichni měli stejné zadnice.

* Airbag by se ptal "Jste si jist...?", než by se uvedl v činnost.

* Příležitostně by se zamčené auto nedalo odemknout. Dovnitř byste se dostali pouze následujícím trikem: zároveň tisknout kliku, otáčet klíčem a rukou se dotýkat antény.

* Společnost General Motors by vás nutila koupit zároveň s každým autem sadu deLuxe karet firmy Rand McNally (dceřinná společnost General Motors), ačkoliv byste to nikdy nepotřebovali. Pokud byste nabídku nepřijali, jezdilo by vaše auto jen poloviční rychlostí (ne-li pomaleji) a General Motors by kvůli této záležitosti byla vyšetřována státními orgány.

* Vždy po představení nového vozu by se museli všichni řidiči znovu učit řídit, protože žádný nový vůz by nefungoval tak jako staré auto.

* Volant automobilu by se večer před opuštěním vozidla odebíral a ráno znovu instaloval s použitím unikátní technologie plug-and-play. Někdy by se ovšem stávalo, že automobil po ránu bez zjevného důvodu odmítne volant přijmout.

* Motor by se vypínal stisknutím tlačítka START.LMN
Bill Gates vs. General Motors

Bill Gates prý na počítačovém veletrhu COMDEX řekl: "Kdyby General Motors držely krok s technickým vývojem tak jako počítačový průmysl, jezdíme všichni v autech za 25 dolarů a na galon benzínu ujedeme 1000 mil".
Ovšem to se nelíbilo panu Welshovi ze společnosti General Motors, který zase prohlásil:
Kdyby General Motors vyvinuly takovou technologii jako Microsoft, jezdili bychom v autech, která by měla následující vlastnosti:


* Bez zjevného důvodu by mělo minimálně dvakrát za den havárii.

* Po každém překreslení čar na silnici byste museli koupit nové auto.

* Příležitostně by se auto na dálnici bezdůvodně zastavilo. To by se všeobecně bralo jako normální, prostě by se nastartovalo a znovu pokračovalo v jízdě.

* U jistých manévrů (např. u levé zatáčky) by se auto občas zastavilo a nešlo by znovu nastartovat. V takovém případě by pomohla jen demontáž a nová montáž motoru.

* V autě by mohla sedět jen jedna osoba, výjimkou by byla provedení "Auto95" nebo "AutoNT", kde by se ale muselo za každé sedadlo zvlášť platit.

* MacIntosh by vyráběl auta, která by byla poháněná slunečním světlem, byla by spolehlivá, 5x rychlejší a o polovinu lehčí, fungovala by ale jen na 5% silnic.

* Kontrolky tlaku oleje, teploty motoru a dobíjení baterie by byly nahrazeny kontrolkou s názvem "Obecná chyba auta".

* Nová sedadla by požadovala, aby všichni měli stejné zadnice.

* Airbag by se ptal "Jste si jist...?", než by se uvedl v činnost.

* Příležitostně by se zamčené auto nedalo odemknout. Dovnitř byste se dostali pouze následujícím trikem: zároveň tisknout kliku, otáčet klíčem a rukou se dotýkat antény.

* Společnost General Motors by vás nutila koupit zároveň s každým autem sadu deLuxe karet firmy Rand McNally (dceřinná společnost General Motors), ačkoliv byste to nikdy nepotřebovali. Pokud byste nabídku nepřijali, jezdilo by vaše auto jen poloviční rychlostí (ne-li pomaleji) a General Motors by kvůli této záležitosti byla vyšetřována státními orgány.

* Vždy po představení nového vozu by se museli všichni řidiči znovu učit řídit, protože žádný nový vůz by nefungoval tak jako staré auto.

* Volant automobilu by se večer před opuštěním vozidla odebíral a ráno znovu instaloval s použitím unikátní technologie plug-and-play. Někdy by se ovšem stávalo, že automobil po ránu bez zjevného důvodu odmítne volant přijmout.

* Motor by se vypínal stisknutím tlačítka START.

Užívateľov profilový obrázok
tomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2325
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomas » 09 Júl 2006, 14:41

eda, ty zrejme pouzivas billa, kedze to mame v tom clanku az 2x po sebe, alebo zeby to ten webserver od MS?

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 43 neregistrovaných