613 BS aneb ještě pár "medvědích"......

Každý ma nejaký ten príbeh so svojou Tatrou a záleží len na ňom, či sa o neho podelí...
Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

613 BS aneb ještě pár "medvědích"......

Príspevok od užívateľa radek » 16 Jún 2006, 21:34

Na žádost majitele 613 BS která díky mému vytížení byla sice vyslyšena včas, leč realizována je až teď, ještě pár dokumentačních.....
Prílohy
NEW_HOUSE_03.jpg
NEW_HOUSE_02.jpg
NEW_HOUSE_01.jpg
STE_05.jpg
STE_04.jpg
STE_03.jpg
STE_02.jpg
STE_01.jpg
BOJ_06.jpg
BOj_05.jpg
BOJ_04.jpg
BOj_03.jpg
BOj_02.jpg
BOJ_01.jpg

Užívateľov profilový obrázok
MarekK
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1912
Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
Bydlisko: Olomouc
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa MarekK » 16 Jún 2006, 21:39

:D :shock:

Užívateľov profilový obrázok
MarekK
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1912
Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
Bydlisko: Olomouc
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa MarekK » 16 Jún 2006, 21:40

....a zase ten klín pod kolom....

Užívateľov profilový obrázok
Zdicho
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1174
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 00:22
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Čórtův hrad
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Zdicho » 16 Jún 2006, 22:34

to je Brtníkova dcera?:)

Zdenek

Príspevok od užívateľa Zdenek » 17 Jún 2006, 16:35

Pěkné fotečky 8) 8) Ale sem si všim, že Brtníkova tátra má 2 anténke! K čemupak to je? Nebo jedna je radio a druhá cb :?:

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 18 Jún 2006, 19:00

Zdenku jednak to drží osovou souměrnost vnějšího vzhledu vozu, jednak za pomoci slučovače signálu ze dvou antén lze docílit velmi vybraného chování vstupních dílů autorádií... :D

Vláček

Príspevok od užívateľa Vláček » 18 Jún 2006, 20:01

Pěkné auto, pěkná dcera, jen bych se zeptal : (pokud to není tajne samozřejmě) kde je focené foto new house 2

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 18 Jún 2006, 20:23

No kde, přímo u Brtníka, v obci jménem Nový Dům, trvalého to sídla křivoklátského medvěda. Proč?

Vláček

Príspevok od užívateľa Vláček » 18 Jún 2006, 22:23

Před nedávnem jsem šel u nás kolem podobně vyhlížejcího plotu za nímž stál černý jaguár, podobný tomu na fotce.... ale to bylo v beskydech

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 18 Jún 2006, 23:28

Tak v Beskydech jsem s katze fakt zatím nebyl a navíc - tohle je odstín "HFB - british racing green". Ale Brtník bude mít radost, že tam u Vás mají stejný plot...... :D

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 19 Jún 2006, 07:59

tá fotka STE_04.jpg je fantastická!

Užívateľov profilový obrázok
Eda
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 989
Dátum registrácie: 30 Máj 2004, 00:41
Tatry, ktoré vlastním: T613 Elektronic ´93
Bydlisko: Moravská Ostrava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Eda » 19 Jún 2006, 20:47

kdyby tak byla trochu ve zlatém řezu, byla by ještě lepší
Radku ty máš Jag? - jestli jo, popiš objektivně subjektivní pocity z kocóra!

Vláček

Príspevok od užívateľa Vláček » 19 Jún 2006, 20:56

Kocour sice neí můj, ale když jsem ho viděl (tenhle model ve 100% stavu) projíždět 30 km/h kolem mě tak jsem dokonce na 5 minut zapoměl na T613 :twisted: A jak se nese... rozený aristokrat..

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 21 Jún 2006, 23:23

Edo, já Vám spíš udělám srovnávací test z pohledu běžného zákazníka té doby, jen přemýšlím co z řady 613 proti nasadit - mělo by to být z rozmezí let 1986-1994, mělo by to být výbavou z lehce "nadstředu" modelové nabídky (ne "soc" ani ne úplně "max") takže světový "trhák" 613-3 raději asi ne, mno, vypůjčím si někde klasického Mi-longa té doby :D

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 22 Jún 2006, 07:49

Radku - porovnávaj to predsa s Brtníkovou BS, nie?
Inak, ak by malo byť porovnanie 2 áut objektívne, malo by byť splnených dosť veľa predpokladov - autá by mali:
- byť generačne rovnako staré (aspoň približne rovnaké zahájenie výroby)
- autá by mali spadať do rovnakej triedy
- byť v rovnakom stave (najlepšie nové, alebo aspoň rovnako opotrebené, čo sa už ale určuje ťažšie - rovnaký počet najazdených km ešte neznamená, že toto kritérium je splnené)
- v rámci daného modelu by sa malo jednať o ekvivalentný segment vývaby (ako písla Radek - napr. s výbavou z lehce "nadstředu" )
Poiaľ tieto podmienky dodržané nie sú, už vopred niektorý z vozov - hoci aj neúmyselne - zvýhodňujeme, a ten druhý handicapujeme...
Ak by sme teda podľa týchto kritérií mali úporovnávať T613 s nejakým iným vozidlom, bolo by najlepšie porovnávať chrómku prvej série s nejakým jej súčastníkom (neviem presne, kedy sa začal vyrábať napr. Rover 3500, ale ten sa mi napr. vidí vhodný).
Jaguár modelového ročníka 1986-94 nespĺňa dosť veľa z horeuvedených kritérií voči T613. Ak však aj tak chceme porovnávať, tak potom naozaj asi naozaj najskôr s MiLongom, aj keď to ani vtedy nebude celkom v poriadku.
Pre T603 by sme na porovnávanie mohli použiť napr. Citroen DS, alebo BMW 507/508. Tam by bola štartovacia čiara vyrovnaná a výsledky by preto boli zaujímavejšie.

Ambiciózní tajemníček

Príspevok od užívateľa Ambiciózní tajemníček » 22 Jún 2006, 08:48

Ondreji, to nezachráníš. Když budeš porovnávat XJ s T613, tak Ti sednou všechna Tebou stanovená kritéria. A T613 to projede na celé čáře. Něco o tom vím, protože jsem si stejně jako mnoho "tatrováků" z tohoto webu (Edo, majitelů Jagů je zde plno, zaspal jsi dobu) taky koupil XJ.

Řada XJ se vyrábí od roku 1968 (vyrábí, ne, že by od toho roku dělali dalších pět let na pár prototypech). A když se vezme XJ40 (1987-1992) a postaví se proti tomu třeba T613-4Mi (tj. auto, které se začalo vyrábět až po skončení řady XJ40 - nedělá mi problém Tatru v tomto zvýhodnit), tak stejně XJ vyhraje.

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 22 Jún 2006, 09:01

A proto Ondreji píšu "test ze strany zákazníka" - prostě si představ že se píše dejme tomu rok 1993, sedíš nad stolem a před sebou několik nabídek od různých výrobců automobilů....a máš si jako zákazník (někdy dokonce v pozici člověka rozhodujícího o investicích z veřejných zdrojů) vybrat .....

Užívateľov profilový obrázok
Stevo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1180
Dátum registrácie: 10 Feb 2004, 09:41
Tatry, ktoré vlastním: taka bordova
Bydlisko: Garáž
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Stevo » 22 Jún 2006, 10:16

No zeby bol XJ oproti Tcku taka vyhra by som sa neodvazil povedat :?

Vláček

Príspevok od užívateľa Vláček » 22 Jún 2006, 10:35

Ale porovnání DS versus t603 by mě celkem zajmalo. Jinak myslím, že porovnávat jakéhokoliv jagina s t613 / t700 je hloupost, výtěz je jasný. Ona kdyby se ta tara vyvážela masově na západ tak by možná v kpřivnici (nebo příboře) pochopili kudy vede cesta... Ale vzhledem k tomu že bylo nepřijatelné aby si Kapitalističtí vykořisťovatelé vozily zadky v tom, čím jezdili Ochránci dělnické třídy... Je zbytečné si říkat, coby, kdyby stejně jako se pokoušet porovnat jagina s 613. Dovoluji si soudit, že každý tu ví proč má - nebo nemá tatru.

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 22 Jún 2006, 12:13

Vláčku, promiň, ale jsi trochu mimo. Jesli se tu bude něco srovnávat, tak dva (nebo můžeme přidat) v daném roce srovnání běžně na trhu nabízené automobily a budou se srovnávat z hlediska toho, co ve své specifikaci v tom roce nabídli zákazníkovi (a za kolik peněz). Žádné báchorky o kapitalistech a soudružzkých omezeních prodeje zde neobstojí.

Když vezmeme dejme tomu XJ40 coby čtvrtý generační stupeň modelové řady XJ, můžeme proti ní klidně nasadit čtvrtý generační stupeň modelové řady T613 a dokonce můžeme být tak velkorysí, že nasadíme 613-4MiL. U obou značek to je čtvrtá generace jedné řady, obě automobilky tedy měly předchozí 3 generace k tomu, aby si ověřily, případně optimalizovaly svá konstrukční řešení (třeba na základě zkušeností uživatelů jejich výrobků), a tak dále. Nechápu tedy Tvůj příspěvek:

"porovnávat jakéhokoliv jagina s t613 / t700 je hloupost, výtěz je jasný"

respektive, jak to myslíš? Zapomeň na testy automobilů v časopisech, ty nemají s objektivitou nic společného......

Myslím že je to o mně známo, jsem technicky založený člověk a při porovnávání něčeho s něčím se držím především (někdy jen) jasných přesných dat. Výsledkem OBJEKTIVNÍHO testu může být nejvýše soubor konkrétních dat, uspořádaný třeba v přehledné tabulce. Ale tím to končí.

Bude čistě na čtenáři testu, kterým parametrům či vlastnostem přiloží větší důraz, co se mu bude líbit víc či co naopak ne a když si to sesumíruje, samo mu na konci vyjde, která z porovnávaných věcí je PRO NĚJ lepší.

Z výše uvedených důvodů tak nebude ve srovnání figurovat něco tak unrealistického jako "husí kůže vyvolaná bubláním motoru" či "stoletá tradice úniku oleje z agregátů", "aristokratický vzhled" či "náš zákazník=obtížný hmyz".

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 15 neregistrovaných