Včera jsem viděl hybrida ! (ANKETA O PRAVOSTI TATRY 603/613)
- DavidHodan
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 234
- Dátum registrácie: 26 Jan 2006, 18:03
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Plzeň
- Kontaktovať užívateľa:
Včera jsem viděl hybrida ! (ANKETA O PRAVOSTI TATRY 603/613)
Včera jsem viděl jet po mostě gen.Pattona (V Plzni) hybridní Tatru 603/613.
Dle všeho měla namířeno někam do centra.
Co si myslíte ohledně její pravosti ?
(Tedy že je TO před-sériová verze a pod ....)
Dle všeho měla namířeno někam do centra.
Co si myslíte ohledně její pravosti ?
(Tedy že je TO před-sériová verze a pod ....)
- DavidHodan
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 234
- Dátum registrácie: 26 Jan 2006, 18:03
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Plzeň
- Kontaktovať užívateľa:
- michal heky
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 719
- Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
- Tatry, ktoré vlastním: T613-3
- Bydlisko: Praha, Kobylisy
- Kontaktovať užívateľa:
Prototyp 613 měl sice motor z 603,ale byl uložen nad nápravou jako u 613.
Tohle je podle mě sráč.Jako dát do Fabie motor z 1000MB.On tam sice je ,ale "trochu" předělanej.
Má to o 70ks míň a kastli to vyvažuje jak u Š120(603).Podle mě znehodnotil kastli 613 i motor 603.
Navíc ty hliníkáče vypadaj opravdu blbě.Určitě by šlo zvolit nějaká poplatnější době vzhledu 613.
Tohle je podle mě sráč.Jako dát do Fabie motor z 1000MB.On tam sice je ,ale "trochu" předělanej.
Má to o 70ks míň a kastli to vyvažuje jak u Š120(603).Podle mě znehodnotil kastli 613 i motor 603.
Navíc ty hliníkáče vypadaj opravdu blbě.Určitě by šlo zvolit nějaká poplatnější době vzhledu 613.
Ale co s toho ten chlápek má? Takhle přichází o výkon motoru, prachy (takhle nemá šanci udělat s toho veterána). Maximálně má možnos všem kolem sebe tvrdit že má něco, o čem stejně všichni ví, že to není to za co to vydává.
Autor tohoto příspěvku předpokládá, že majitel svůj vůz pokládá za prototyp, a že ve veteran klubech střední evropy a na stanicích tk poznají balast.
Autor tohoto příspěvku předpokládá, že majitel svůj vůz pokládá za prototyp, a že ve veteran klubech střední evropy a na stanicích tk poznají balast.
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
No on to vlastne je prototyp. Asi pred dvoma rokmi som mal možnosť na Bojniciach tento automobil pomerne podrobne preliezť a myslím to doslova,aj s odborným výkladom majitela, mimochodom je to velmi príjemný a zdielny pán, ktorý velmi ochotne a podrobne vyložil anabázu vzniku, tohoto bezpochyby kuriózneho vozidla. Počiatočné práce sa datujú hlboko do čias totality, do dôb, ktoré si ešte poniektorí pamätáme ako také , kedy nebolo možné súkromnej osobe vlastniť T613, alebo napríklad Volgu 24. Luďom, ktorí si to nepamätajú, je asi zbytočné to vysvetlovať, ostatní vedia o čom hovorím. No a keďže zmienenému pánovi sa napriek tomu T613 nesmierne páčila a túžil ju mať, tak sa pokúsil vtedajšie nariadenia obísť. Podarilo sa mu kúpiť poškodený skelet T613 a svojpomocne mu transplantoval agregát T603, ktoré sa už v tej dobe dali kúpiť ako vyradené zo štátnej správy. Problém však nastal vo chvíli, keď takéto auto chcel prihlásiť, auto si totiž ponechali na polícii, resp DI, aby mohly posúdiť jeho spôsobilosť a to im trvalo viac ako 10 rokov. Počas tejto doby sa majitel márne domáhal vrátenia auta.Samozrejme že mi pomerne podrobne vykreslil všetky obštrukcie , ktoré mu vtedajší štátny aparát staval do cesty. Auto sa mu podarilo získať až po revolúcii 1989. Bolo však vo velmi zúboženom stave a bolo z neho odmontované, všetko , čo sa dalo, vrátane vybavenia interiéru/ el sedadlá Alfa romeo /a pod. Takže takmer celá práca začala nanovo, keďže tejto myšlienke venoval vela času a energie, chcel ju dotiahnuť do konca a podarilo sa. Vzniklo unikátne vozidlo, na ktorom možno pozorovať množstvo funkčných vylepšení a vlastných konštrukcii, za niektoré z nich by sa nemuseli hanbiť ani v Kopřivnici. Neviem posúdiť historickú hodnotu, ale s prihliadnutím na okolnosti vzniku, je to zaujímavé auto a jeho tvorca si iste zaslúži obdiv. Dúfam, že som nič neprekrútil, ale píšem to, čo si z uvedeného rozhovoru pamätám.
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Nechápu, jak by to mohl být prototyp? Copak ten majitel někdy uvažoval o tom, že to začně sériově vyrábět? Ale stejně je to úspěch, kdybych dneska vrazil policajtům auto s úplně jiným a výrobcem neschváleným motorem, tak se se mnou ani po deseti letech nebude nikdo bavit a značky nedostanu.
Mimochodem, Slováci nesměli vlastnit Volhy 24? To slyším poprvé.... U nás nebyl problém si ji normálně bez jakýchkoliv průtahů pořídit, když si na ní člověk nakradl či vydělal těch 106 000 Kčs nebo kolik tehdy stála....
Mimochodem, Slováci nesměli vlastnit Volhy 24? To slyším poprvé.... U nás nebyl problém si ji normálně bez jakýchkoliv průtahů pořídit, když si na ní člověk nakradl či vydělal těch 106 000 Kčs nebo kolik tehdy stála....
- DavidHodan
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 234
- Dátum registrácie: 26 Jan 2006, 18:03
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Plzeň
- Kontaktovať užívateľa:
Mne jenom HROZNĚ udivuje,jak TU pár lidí tvrdí,že je příjemný,a jak je fajn.
Já když jsem na Něj dostal kontakt,a zavolal jsem MU,tak mi div neposlal kamsi ...........
A když jsem MU poděkoval za slušné jednání,že jako invalidovi se MI HO od ostatních jiných lidí příliš nedostává,TAK na Mne vyjel,že co si jako myslim,a křičel ......
A JEN TAK MIMO CHODEM,ON SÁM MÁ ZNAČKU INVALIDY !
TAKŽE JE VIDĚT,ŽE PROSTĚ JSOU LIDÉ,S KTERÝMA PROSTĚ NĚKTEŘÍ NEVYJDOU.
Já když jsem na Něj dostal kontakt,a zavolal jsem MU,tak mi div neposlal kamsi ...........
A když jsem MU poděkoval za slušné jednání,že jako invalidovi se MI HO od ostatních jiných lidí příliš nedostává,TAK na Mne vyjel,že co si jako myslim,a křičel ......
A JEN TAK MIMO CHODEM,ON SÁM MÁ ZNAČKU INVALIDY !
TAKŽE JE VIDĚT,ŽE PROSTĚ JSOU LIDÉ,S KTERÝMA PROSTĚ NĚKTEŘÍ NEVYJDOU.
Majitele tohoto vozu neznám, ale vzhledem k tomu že jsem v době vzniku vozu také žil (konec 70tých let),přikláním se k názoru že soukromá osoba tehdy nemohla vlastnit T-613 (novinka socialistického průmyslu mohla sloužit pouze ,,někomu,,). Osobně se domnívám že majitel někde sehnal zbořenou T-603 (kterou už tehdy soukromá osoba vlastnit mohla) s doklady (nebo jen ty doklady) a celou akci chtěl zamaskovat jako výměnu neopravitelné karoserie (T-603) za karoserii nového typu (T-613).Tyto výměny karoserií za novější provedení DI dost často povolovala např. u Š-Spartak/Felicia/Octavia, nebo Š-1000MB/Š-100, rovněž u T-603-1/2/3. Viděl jsem i DI úředně povolenou výměnu (přestavbu) karoserie Š-Octavia na podvozku VW-Kdf. Výměnu samonosné karoserie u zcela odlišných typů T-603 a T-613 ale DI neskousl. Po revoluci možná sehnal majitel doklady T-613 a provedl jen,, výměnu motoru za slabší,, (což je papírově jednodušší), neboť mu bylo líto jan tak zahodit několit let práce, které ho stála stavba vozu.
Pokud majitel vydává vůz za Vignaleho prototyp, je to zavádějící, ale pokud přiznává že je to SAMO-DOMO poplatné době vzniku,nemůžeme mu to mít za zlé, neboť v té době nebylo jednoduché sehnat vůz podle svých představ. Dnes se na tento vůz díváme jako na Bastl, ale za nějaký čas by to mohl být zajímavý svědek toho co dokázal malý český (československý ) človíček, aby mohl mít vůz svých snů i přes nepřízeň tehdejších úřadů.
Pokud majitel vydává vůz za Vignaleho prototyp, je to zavádějící, ale pokud přiznává že je to SAMO-DOMO poplatné době vzniku,nemůžeme mu to mít za zlé, neboť v té době nebylo jednoduché sehnat vůz podle svých představ. Dnes se na tento vůz díváme jako na Bastl, ale za nějaký čas by to mohl být zajímavý svědek toho co dokázal malý český (československý ) človíček, aby mohl mít vůz svých snů i přes nepřízeň tehdejších úřadů.
- Mgr.Petr Naszrával
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 325
- Dátum registrácie: 21 Jan 2006, 22:34
- Tatry, ktoré vlastním: 4 x T700 M97´ 4,36i V8 2X2 OHC VZDUCHEM CHLAZENÝ !!!!!!
1 x M95´ bordó - Bydlisko: Poklička
Nazdar chlapci!!! Jak jsem vám chyběl? Nezdá se vám že je to tu nějaké mrtvé? Co takhle nějaké pěkné rozbory a hádky Ambiciozníčku??? Já vím že je neděle a všichni jsou po obědě zalezlí ve stodolách a opravují tam svoje úžasné Tatramatky, aby dělali v létě parádu a oni si mohli masírovat ego v jakémže korábu to plachtí, ale přeci si na trochu toho psaní můžete najít čas, ne? Mimochodem, velmi mě mrzí že jsem si neudělal čas na Bojnice(samozřejmě, přijel bych neohlášen, jak to má Tajemník rád), ale nebude teď v dohlednu nějaký další sjezd? Koupil jsem si novou krabici ze které se mi valí modrý dým, takže bych se rád pochlubil. A co vy, jak vám ty papaláš fároše přes zimu zrezli? Co takhle pár foteček? Jo a Davide, co si o TOM myslíš TY? A nenašli by se další veteráni do vlákna "Co se válí na vrakovišti u Hodanů v Plzni"?
To David:
Protože páni na hoře dali dohromady všechny invalidy,abych dnes parkoval 120cm od každého důchodce co má hůl,protože podle označení už není poznat že je to vozíčkář,neb jen dědek o holi.
A přihodil jsem i fotky slibovaného Cryslera: http://www.tatraportal.sk/forum/viewtopic.php?t=1394[/u]
Protože páni na hoře dali dohromady všechny invalidy,abych dnes parkoval 120cm od každého důchodce co má hůl,protože podle označení už není poznat že je to vozíčkář,neb jen dědek o holi.
A přihodil jsem i fotky slibovaného Cryslera: http://www.tatraportal.sk/forum/viewtopic.php?t=1394[/u]
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
T613 sice nikdy nebyla ve volném prodeji, ale ojetou si běžný občan pořídit mohl. Prý k tomu bylo potřeba povolení až někde od ÚV, ale to vím jenom z doslechu, černé na bílém jsem nikdy nic neviděl...
Třeba ta má modrá jednička má soukromého majitele od roku 1983 a u nás na okrese si ve stejnou dobu pořídil šestsettřinácku nějaký hrobník...
Třeba ta má modrá jednička má soukromého majitele od roku 1983 a u nás na okrese si ve stejnou dobu pořídil šestsettřinácku nějaký hrobník...
- Mgr.Petr Naszrával
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 325
- Dátum registrácie: 21 Jan 2006, 22:34
- Tatry, ktoré vlastním: 4 x T700 M97´ 4,36i V8 2X2 OHC VZDUCHEM CHLAZENÝ !!!!!!
1 x M95´ bordó - Bydlisko: Poklička
- Mgr.Petr Naszrával
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 325
- Dátum registrácie: 21 Jan 2006, 22:34
- Tatry, ktoré vlastním: 4 x T700 M97´ 4,36i V8 2X2 OHC VZDUCHEM CHLAZENÝ !!!!!!
1 x M95´ bordó - Bydlisko: Poklička
Jen tak na okraj musím dodat, že se mi po VÁS fakt moc stýskalo, ale byl jsem pracovně mimo ČR a měl jsem čest se seznámit s opravdovými příznivnici a majiteli veteránů.
Mojžo, tak co, jak jsi pokročil v renovaci svýho zrezlouše?
Prdloško, když jsem se začetl zpět v tvé diskuzi, tak je mi líto, že Bukáček, dál nepokračuje . A nereaguje na tvý bláboly.
Zdich, na tebe jsem samozřejmě nezapomněl a už se těším sraz, protože se rád podívám na tvůj skvost !
Mojžo, tak co, jak jsi pokročil v renovaci svýho zrezlouše?
Prdloško, když jsem se začetl zpět v tvé diskuzi, tak je mi líto, že Bukáček, dál nepokračuje . A nereaguje na tvý bláboly.
Zdich, na tebe jsem samozřejmě nezapomněl a už se těším sraz, protože se rád podívám na tvůj skvost !
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 39 neregistrovaných