Pokec o tom,jaká auta jsme měli,a jaká máme :-)
Mama: Schade: 1000MB, 100, 110, 120, (ale patřily jézédéčku)
Tata: Spartak, Renault (teď nevím jak se ta potvora jmenovala ale nějak na c... také malé autko původní motor 600 a vražená do toho 1300 řidiči lad celkem nechápali...) Samorobo zrobená lada kombík, potom stovečka. No a teď máme již cca15 let škoa forman...
Já (17) ani brat (18) zatím autko nemáme.
Ale chtěl bych: T613 M95, Pierce Arrow Silver Arrow, Jaguar XK 120 Roadster, Porsche 911 Targa 1968, Landrover Defender, Audi A8, Škoda felicia (ta kabrio) Š1000MB.
Tata: Spartak, Renault (teď nevím jak se ta potvora jmenovala ale nějak na c... také malé autko původní motor 600 a vražená do toho 1300 řidiči lad celkem nechápali...) Samorobo zrobená lada kombík, potom stovečka. No a teď máme již cca15 let škoa forman...
Já (17) ani brat (18) zatím autko nemáme.
Ale chtěl bych: T613 M95, Pierce Arrow Silver Arrow, Jaguar XK 120 Roadster, Porsche 911 Targa 1968, Landrover Defender, Audi A8, Škoda felicia (ta kabrio) Š1000MB.
Áno Etienne máme asi podobný vkus... Subaru Impreza bych si taky dal líbit A co se týká roverů..... ten range nemá takovou prostupnost terénem. Jinak tyhle autka myslím vážně: Landrover Defender, Škoda felicia (ta kabrio) Š1000MB, T613 (m95 to asi nebude) na prvý raz som zabudol Citro XM a DS, jinak targa Pierce a jagin mi asi nehrozí.... No a co se týče A8 tak to bych chtěl dneska.. za tři roky by to bylo zase něco jiného....
- Laco
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 389
- Dátum registrácie: 29 Mar 2006, 11:27
- Tatry, ktoré vlastním: TATRA 57B r.1946, Plast.model T603-r.1962,
v minulosti T54 , T75 ,T603-1 - Bydlisko: TRNAVA
- Kontaktovať užívateľa:
Na obrázku otec , sestra a brat. Ja som sa narodil o rok neskôr.
Otec mal už len samé moto : Indian Four, Java 175, 250 so saidkou, Babeta.
Brat: Moskvič 408 , Fiat 850 rely, Škoda 120, VW Vento
Ja: Škoda 1202, Trabant 601 , Škoda 105, Seat Ibiza, VW Vento, Citroen Berlingo, BMW X3.
Jazdil som na vojne s PV3S, Tatra 148 cisterna, a hlavne v práci na Š 1203 kde som ako mechanik nastavoval na repase a brzde vozidiel motory a celkove "spojazdňoval" Š 1203 za tie roky cca 60 000 ks. Bez paltestu iba tak na ucho. Emisie a CO sa robili až ku koncu výroby.
Mám dve TATRY : T54 rok 1931 a T57B rok 1946 - obe v renovácii ....
Otec mal už len samé moto : Indian Four, Java 175, 250 so saidkou, Babeta.
Brat: Moskvič 408 , Fiat 850 rely, Škoda 120, VW Vento
Ja: Škoda 1202, Trabant 601 , Škoda 105, Seat Ibiza, VW Vento, Citroen Berlingo, BMW X3.
Jazdil som na vojne s PV3S, Tatra 148 cisterna, a hlavne v práci na Š 1203 kde som ako mechanik nastavoval na repase a brzde vozidiel motory a celkove "spojazdňoval" Š 1203 za tie roky cca 60 000 ks. Bez paltestu iba tak na ucho. Emisie a CO sa robili až ku koncu výroby.
Mám dve TATRY : T54 rok 1931 a T57B rok 1946 - obe v renovácii ....
- Maxono
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 688
- Dátum registrácie: 25 Aug 2006, 21:46
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Krušovce, Topoľčany
- Kontaktovať užívateľa:
No Vláček, sme asi podobne starý, ale ja asi stojím viac na zemi. Tuším si niekde písal že si študent s priemernej rodiny ale toto vyzerá že plánuješ vlastnit pár ruských rafinérií. Inak keď si začal s tými snami tak sa pridám predsa sny mať môžme všetci: T-603 model 69´, T-613/1, T-148 S3 model 74´, Škoda 110L model 73´, BMW 530i touring, Audi A6 avant, Citroen C6 a perličky na záver Aston Martin Lagonda r.v. 78 a Ferrari 250 GT Berlineta r.v. 60 a na záver Maserati Ghibli model 71´. Posledné tri autá však zaradujem do kategórie neuskutočnitelné sny.
No tak koukám že nejste moc skromní
Tá já jsme někdy od 15 let toužil po T-57A sport, nebo po Felicii (ze 60tých let). Ty se mi sice sehnat nepodařilo, ale jinak mi to částečně vyšlo (T-57A limusínka+polokabrio). Tenkrát mě ani nenapadlo myslet na nějaká zahraniční auta. Dnes už by to takový problém nebyl.
Tá já jsme někdy od 15 let toužil po T-57A sport, nebo po Felicii (ze 60tých let). Ty se mi sice sehnat nepodařilo, ale jinak mi to částečně vyšlo (T-57A limusínka+polokabrio). Tenkrát mě ani nenapadlo myslet na nějaká zahraniční auta. Dnes už by to takový problém nebyl.
Když já jsem právě v těch 15ti letech chytil Tatrovácký bacil a od té doby jsem byl rozhodnut že jedině Tatru a nic jiného. Tu Feldu jsem chtěl jen proto že byla přeci jen novější, ale dnes je to tak profláknutý veterán že bych ji už ani nechtěl.
Za ten bacil tak trochu může otcova věčně vařící (alespoň tak si na ni vzpomínám) Š-100. Když jsem zjistil že Tatry jsou ,,vzducháče,, začal jsem se o ně zajímat blíže a už mě to nepustilo.
Jinak věčně vařící motor tchánovi Š-120 mě strašil i ve snách
Za ten bacil tak trochu může otcova věčně vařící (alespoň tak si na ni vzpomínám) Š-100. Když jsem zjistil že Tatry jsou ,,vzducháče,, začal jsem se o ně zajímat blíže a už mě to nepustilo.
Jinak věčně vařící motor tchánovi Š-120 mě strašil i ve snách
A co si všichni vlastně od toho modelu 95 slibujou? Zase ucvhácení tím, že se to "nějak jmenuje", tak na tom přece museli něco vylepšit? Ano, má snad lepší kliky (25 let vývoje, kdy se konečně zakoupením německého výrobku podařilo vyřešit, aby šly otevřít dveře i v zimě) a lišty jsou trochu blíž karoserii, tak to snad nedělá v proudění okolo auta při vyšších rychlostech tak velký bordel (říkám snad). Ale to je u veterána snad nepodstatné, ne?
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 86 neregistrovaných