nakoniec sme z Ba išli iba 3 Tatry - Šeďo, Zolo a ja. Cestou sme probrali Mecsi-ho a obrovskú igelitku plnú klobás a šunky. V Budapesti (BP) na začiatku nás čakal Tatrafan, takže prejazd mestom bol vďaka nemu bezproblémový, (odprevadil nás potom aj naspäť aj za mesto) až na rozbité cesty, ktoré sú ešte horšie, ako v Bratislave.
Neskôr prišla ešte jedna T613 zo Žiliny.
Garáž, do ktorej sme išli, leží v priemyselnej oblasti BP v tesnej blízkosti bývalej febriky na nákladné autá Csepel. Majiteľ garáže Keepitretro je priaznivec vozidiel so vzduchom chladeným motorom vzadu, v areáli mal asi 7 Porsche od 356 po najnovšie modely, ako vozidlo na denné jazdenie používa VW Karmann Ghia, no a videli sme aj nejaké Tatrovky (613, 805, 87..), okrem toho aj Jaguar E. Celá garáž je pojatá vo veľmi veľkorysom štýle a rodia sa tam krásne zrenovované autá.
Valcová brzda je súčasťou areálu. Po ustavení správnej polohy vozidla nám zmerali pasívne odpory a potom sa meral výkon nakolesách. Po zohľadnení pasívnych odporov hnacieho agregátu (korekcie) sa získala krivka hnacieho momentu a výkonu - rýchlostná charakteristika motora.
Akcia bola super, ešte raz vďaka našim maďarským priateľom za milé pozvanie.
No a toto sú účastníci akcie...
Viac obr., ktoré urobil Tatrafan, nájdete na:
http://www.classiccar.hu/007TATRAFAN/tatra/dinoday/