Strana 2 z 5

Re: T 613

Napísané: 19 Mar 2009, 00:15
od užívateľa Mojžo
Jo a koľko by to stálo naozaj že opraviť na dôstojný ako-tak pôvodný stav?
10 000 Euro zhruba

Re: T 613

Napísané: 19 Mar 2009, 03:40
od užívateľa Roman Maďar
No pridaj bratu, tá cena pripadá v úvahu v prípade, že si to majitel väčšinou bude robiť sám a nebude počítať prácu, inak to bude trochu viac, o kvalite možno tiež diskutovať. Videl som za podobnú cenu zrepasované T-čka, ktoré po roku slabej prevádzky / pár sto km/, idú opäť na repas, tentokrát naozajstný. Dnes už totiž nikto nič negarantuje, alebo takmer nikto. napr, T57 po kompl. renovácii, pri ktorej pri odovzdávaní majitelovi , nebolo odporúčané, renovátorom , aby s autom odišiel po vlastnej ose 120km / nakoniec tio naozaj vydržalo asi len 60km a potom odťahovka/.Alebo o kompl. renovácii Milonga , ktorý napriek novému laku za cca 80 000sk, okrem iného, vykazoval diery v zadnom podblatníku až do intetieru, na zdvihák ho nebolo mžné zdvihnúť bez deštrukcie prahov a pri jazde mal spotrebu cca 27l/100km, alebo konečne o T613/2 po " kompl, GO , ktorej po 500km sa rozpadla nápravnica, hoci lak mala perfektný. takže nie je repas , ako repas. kerra mange, na bomby :-)

Re: T 613

Napísané: 19 Mar 2009, 09:07
od užívateľa jack
Ekologická likvidace je v tomto případě nejlepší volba. :wink:

Re: T 613

Napísané: 19 Mar 2009, 09:40
od užívateľa Tom T613
Ja by som ju zobral keby ju ponukal za 2000Kč ale na náhradne diely.

Re: T 613

Napísané: 19 Mar 2009, 09:42
od užívateľa Mojžo
Roman Maďar: Uvažoval som že si majiteľ všetko urobí sám a pozháňa diely za rozumné peniaze. No a u nás na východe je predsa len trocha lacnejšie ešte stále.

Ale zhruba súhlasím s Tvojim názorom, áno

Re: T 613

Napísané: 19 Mar 2009, 09:42
od užívateľa Mojžo
To nič nemení na tom že do tohoto šrotu by som sa nepustil, v dnešnej dobe určite nie

Re: T 613

Napísané: 19 Mar 2009, 11:11
od užívateľa Roman Maďar
Mojžo napísal:To nič nemení na tom že do tohoto šrotu by som sa nepustil, v dnešnej dobe určite nie
Ja pokojne ano, ale to by som už naozaj nesmel mať nič iné na prácu, tak z nudy alebo ako výzvu by som ju spravil.mám však dosť inej práce, možno v dôchodku :-)

Re: T 613

Napísané: 19 Mar 2009, 18:18
od užívateľa EDY
Hanz 260 napísal:A nebo ti může třeba říct že to za žádnou cenu neprodá,že to bude renovovat ale k tomu nikdy nedojde a nakonec skončí ve šrotě.To už jsem párkrát zažil :oops:
Toho sa prave obavam že tak skonči ta tatra . LEbo tak skončila už nejedna v našom meste .
A až v takom zlom stave nie je len to chce uplne nový lak lebo sa na ňom prejavil zub času.

Re: T 613

Napísané: 19 Mar 2009, 18:21
od užívateľa Hanz 260
U tatry je problém že na pohled někdy vypadá moc pěkně ale pak musíš vyvařit půl auta.

Re: T 613

Napísané: 19 Mar 2009, 18:49
od užívateľa EDY
Ano to je pravda .Ale ten Long ? vyzerá byt super :)

Re: T 613

Napísané: 19 Mar 2009, 21:38
od užívateľa EDY
Maxono napísal:Fúú, to je ďalekooo. Ale ak máš chuť, miesto, financie a majiteľ nebude "záhradník", tak sa ju pokus zachrániť.
Práve preto ju chcem pretože miesto nato mám a hlavne chuť.Keby to bola 120L tak nato
ani nepozriem , ale keďže je to tatra tak je to o inom. LEn neviem načo sú luďom také autá ktoré stoja len tak vonku roky a roky.

Re: T 613

Napísané: 19 Mar 2009, 21:53
od užívateľa Maxono
Ale to je úplne jednoduché. :) Ľudia podobného zmýšľania sú podvedome presvedčovaný sami sebou v dokonalosť ich investície v hodnotné staré autá. V skutočnosti sa však, rovnako ako v tebou sledovanom prípade, jedná o rozpadnuté šroty na pokraji opraviteľnosti a nezriedka aj existencie z minimálnou zostatkovou hodnotou. Je na tebe, či zatlačíš na majiteľa aby cenu upravil podľa tvojich (reálnych) predstáv, alebo sa poobzeráš po niečom lepšom.

Re: T 613

Napísané: 20 Mar 2009, 16:52
od užívateľa EDY
Mimo toho auta plánujem ešte niekedy v budúcnosti určite kúpiť 613-ku len problémom je spotreba.
Dá sa nejako znížiť ? NApr. LPG? JE to dobre ked to má taký pohon ?

Re: T 613

Napísané: 20 Mar 2009, 16:59
od užívateľa jack
EDY napísal:Mimo toho auta plánujem ešte niekedy v budúcnosti určite kúpiť 613-ku len problémom je spotreba.
Dá sa nejako znížiť ? NApr. LPG? JE to dobre ked to má taký pohon ?
Když si koupíš auto s 8-mi válcovým motorem o objemu 3.5 (nehledě na fakt doby výroby vozu), musíš počítat s větší spotřebou a jistě i s většími provozními náklady, než u 3-válcové Fabie Junior 1.0 :wink:

Re: T 613

Napísané: 20 Mar 2009, 17:22
od užívateľa Mirek
jack napísal: 3-válcové Fabie Junior 1.0 :wink:
No jo, VŠB a bakalářský studium na pouhé tři roky, bodejť bys pak dokázal správně spočítat válce u Fabie 1,0 :mrgreen:

Re: T 613

Napísané: 20 Mar 2009, 17:47
od užívateľa EDY
jack napísal:
EDY napísal:Mimo toho auta plánujem ešte niekedy v budúcnosti určite kúpiť 613-ku len problémom je spotreba.
Dá sa nejako znížiť ? NApr. LPG? JE to dobre ked to má taký pohon ?
Když si koupíš auto s 8-mi válcovým motorem o objemu 3.5 (nehledě na fakt doby výroby vozu), musíš počítat s větší spotřebou a jistě i s většími provozními náklady, než u 3-válcové Fabie Junior 1.0 :wink:
Som si vedomý toho že keď si raz kúpim auto s osemvalcom že to bude mať obrovskú spotrebu a náklady .A preto sa pýtam či je vhodné kúpiť 613-ku s LPG lebo keď to auto budem
mať tak bude používané vždy a nie na sezóny.O kolko je asi drahšia tatra s LPG?
A má v nej LPG nevýhody .Je mi jasné že spotrebu Fobie 1.2 ZŤP nedosiahnem , ale predsa
len by ma potesilo keby to tolko nezralo a náklady sú u mňa samozrejmosť.

Re: T 613

Napísané: 20 Mar 2009, 17:57
od užívateľa Roman Maďar
Edy, čo myslíš tým obrovskú spotrebu? Palivo? alebo prevádzkové náklady? zdá sa , že nemáš paru o čom píšeš, hm .Obrovskú spotrebu má každé auto, bez ohladu na značku avek vozidla. Chudobní chodia peši ,MHD, alebo na bicykli, ktorý ostatne tiež nemusí byť lacný.spotrebu nemá auto, ale človek, ktorý ho používa. Tatra nezožerie viac paliva, než tam naleješ :D

Re: T 613

Napísané: 20 Mar 2009, 19:15
od užívateľa jack
Mirek napísal:
jack napísal: 3-válcové Fabie Junior 1.0 :wink:
No jo, VŠB a bakalářský studium na pouhé tři roky, bodejť bys pak dokázal správně spočítat válce u Fabie 1,0 :mrgreen:
Tak mi na báňský v OV Míro nejsme tak zbrždění jako vy pražáci, inžinýři za 5 let a nééé až za 6.. :wink: Nechápu ale Tvou narážku, Fabka Junior se opravdu vyráběla (možná ještě vyrábí) s litrovým motorem.

Re: T 613

Napísané: 20 Mar 2009, 19:22
od užívateľa Luboš
Vyráběla se krátce a byl to čtyřválec - nějak upravený motor z 1000MB nebo 105S. Tříválec je jen Haťapka 1,2.

Re: T 613

Napísané: 20 Mar 2009, 19:30
od užívateľa D.A.
A všechno to jsou stejné ksindly. Zrovna dneska mě jedno HTP asi na 5 kilomtrech zdržovalo nemožnými rozjezdy s plně naloženým Warťasem. Pak jsem ani nemusel dámskému osazenstvu příliš vysvětlovat zkratku HTP :mrgreen: .