Tatra 613-3
- Csaba T.
- Diskutujúci
- Príspevky: 24
- Dátum registrácie: 27 Aug 2010, 20:03
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 OTS EU
r.v. 1989 - Bydlisko: Chorváty
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 613-3
Farbu od ktorého výrobcu a ktorý typ ste používali na brzdové strmene? Ja zatiaľ na Favoritke testujem rôzne typy farieb v rôznych poveternostných podmienkach a najúspešnejšia je ALUKSYL silikónová vypalovacia žiaruvzdorná čierna na kachle
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 177
- Dátum registrácie: 17 Jún 2013, 18:55
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 OTS-ES
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 613-3
na tie strmene išla polyuretánová základná a vrchná , na podvozok bolo použité klasické body na podvozky, plus zvary boli tmelené podvozkovým tmelom. miestami kde to rado kvitne bolo nanesené body -tixotrópne - velmi husté, stále pružné a nedá sa to striekať pištolou. či tie nátery vydržia a splnia svoju funkciu sa dozviem neskor.
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 136
- Dátum registrácie: 12 Aug 2008, 20:44
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 613-3
Ahoj. Pekná je tatrulda Z ktorého bavoráku sú tie puklice ak smiem vedieť.
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 177
- Dátum registrácie: 17 Jún 2013, 18:55
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 OTS-ES
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 613-3
Diky.
Tiež som sa na to pýtal keď som ich kupoval a predávajúci mi povedal, že sú z BMW E30 z nejakého vraku.
Tiež som sa na to pýtal keď som ich kupoval a predávajúci mi povedal, že sú z BMW E30 z nejakého vraku.
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 136
- Dátum registrácie: 12 Aug 2008, 20:44
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 613-3
Dobre na nej vyznejú, podobajú sa na 4-ácke puklice. Hlavne ten kovový lesk jej svedčí Ja som mal teraz možnosť (a som ju aj využil) dostať sa ku jedinej existujúcej sade puklíc na T613-5 , ktoré navrhoval Václav Král v dobe ked v Příbore pôsobili Bischopovci. Mala to byť lacnejšia náhrada pôvodne ponúkaných drahých elektrónov na Mi verzie. Sú ku nim aj špeciálne vložky pod montážne šróby kolies ale stredové znaky z emblémom Tatra bude treba dorobiť. To sú tie duralové puklice na snímke dole. Pod blatníkom je jeden zachovaný kus taktiež prototypu puklíc už tatrováckej výroby, ktoré boli namontované na prvý Vignale prototyp v dobe keď si ho vyvlastnil Husák do služobného užívania.
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 177
- Dátum registrácie: 17 Jún 2013, 18:55
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 OTS-ES
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 613-3
Raritné puklice. Tie vignalovky som videl na obrázkoch, ale tie duralové vidím prvý krát. Na nejakom fiate som videl extrémne podobné, no niesom si teraz istý či to boli puklice alebo disky.
- chromkar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 157
- Dátum registrácie: 28 Mar 2009, 09:02
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 613-3
OTO rozbiehaš nejaký nový cyklus večerníčkových rozprávok?
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 136
- Dátum registrácie: 12 Aug 2008, 20:44
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 613-3
Práve že tieto ,,Vignalovky" nie sú z Itálie ale sú to skutočne tie úplne prvé puklice domácej výroby na T613. Nie je ich vidno ani na jednom mne známom zábere Vignale-prototypov pretože bolo zhotovených iba asi tucet kusov keď ten voz dostal do užívania Husák. Vignale puklice majú strednú časť vrúbkovanú a aj tá ,,dierkovaná" časť po obvode je hlbšie vsadená atď.... Nazvime tieto ,,Husákovky". Bohužiaľ sa zachovala iba táto jedna.
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 136
- Dátum registrácie: 12 Aug 2008, 20:44
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 613-3
no a teraz mam po chlebe, lebo ma odhalil ,,chromkar" ktorý má zaručene podložené informácie a osobné poznatky vo veci. Myslíš že o tom vieš viac ako Pán od ktorého som ich odkúpil, tak sa s nami podeľ o ne už sa neviem dočkať. Ten Pán totiž pracoval v Tatre skoro 40 rokov a okrem testovacieho jazdca bol aj osobným šoférom Ing.Galiu a v 90ich rokoch bol osobne denne pri tom keď sa Bishopovci snažili niečo v Příbore vykúzliť z ničoho. Nedokážem pochopiť ľudí ktorý sú presvedčený o tom že o čom nevedia to proste neexistuje.chromkar napísal:OTO rozbiehaš nejaký nový cyklus večerníčkových rozprávok?
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 136
- Dátum registrácie: 12 Aug 2008, 20:44
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 613-3
No ako by som začal, podľa mojich nových informácií sa Pán bývalý majiteľ asi zle pamätal, takže opravujem a ospravedlnujem sa (chromkar), duralové puklice patria na T613-3 Scioneri. Takže sorry
- Jerry
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1607
- Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957 - Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 613-3
Neni těch tater kolem nějak moc?
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 177
- Dátum registrácie: 17 Jún 2013, 18:55
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 OTS-ES
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 613-3
Dve tatry. to svetlo patri mercedesu.
- Jerry
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1607
- Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957 - Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 613-3
Teda přiznam se, pěkně mě to zmátlo.
- DJ EgO
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 185
- Dátum registrácie: 25 Nov 2007, 19:02
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 BF
- Bydlisko: Praha
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 613-3
Dobrý den, vážení tatrováci. Dnes jsem s přítelkyní přemýšlel, že i ona by měla mít Tatru 613. Souhlasila, ale dala podmínku, musí být bílá. Protože si potrpím na originalitu, chtěl bych pro ní výhledově dopátrat, stav originál bílých tater. Vím, že jich moc nebylo, pár jich měla ČST nebo PragoKonzert ale zajímá mě hlavně flotila, která byla vyrobena v roce 1990 pro pražské arcibiskupství, viz obrázek. Ví někdo, kam se auta poděla?
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 177
- Dátum registrácie: 17 Jún 2013, 18:55
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 OTS-ES
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 613-3
Zohnal som autorádio. Zatiaľ leží na sedačke v aute lebo ho neviem zapojiť. je tam nejak veľa káblov, okrem zväzku k starému rádiu sú tam aj dve odstrihnuté dvojlinky. jedna má žltú a červenú žilu, druhá ma žltú a zelenú. Potom žltočierny kábel odstrihnutý, biely tiež odstrihnutý a potom ešte nejaké nezapojené. Ešte jedna otázka: ako umiestniť rádio do palubnej dosky?
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 31 neregistrovaných