TATRA 613
- Mojžo
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 4098
- Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
- Bydlisko: mám
- Kontaktovať užívateľa:
Re: TATRA 613
Šak jak silno chceš ju vidieť poriadne, vieme sa dohodnúť
- Mr.Tomash
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 138
- Dátum registrácie: 09 Nov 2008, 12:35
- Tatry, ktoré vlastním: Tatru nemám :-(
- Kontaktovať užívateľa:
Re: TATRA 613
Mojžo -> Budem na to myslieť
Re: TATRA 613
Mojžo, já jsem taky rozšířil vozový park, T613 jsem pořídil na ježdění, přece jen se o to tolik nebudu bát jako o T603. Lak je trochu na divoko, ale začnu jezdit, udělá se co bude potřeba a uvidíme jestli si jí zamiluju. Pár prvních foto:
-
- Diskutujúci
- Príspevky: 36
- Dátum registrácie: 07 Feb 2011, 16:10
- Tatry, ktoré vlastním: t613/3, t613/3, t613/3, t613/3, t603/3, t613/3, t613/4, t613/3, t613/3, t613/2, t613/1, t613/3, t613/3, t613/4-long
- Kontaktovať užívateľa:
Re: TATRA 613
Az na tu kapotu a plyn, ale inak je velmi pekna a vyzerá zachovalo
Re: TATRA 613
No právě kvůli tomu plynu jsem to chtěl, jsou tam udělané blatníky a prahy z laminátu. Samozřejmě je ještě pár dodělků, oprava kapoty je 3k, to je to nejmenší..
- koušák
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 570
- Dátum registrácie: 14 Dec 2004, 04:12
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603, Tatra 613-4, Tatra 148 AD20
- Kontaktovať užívateľa:
Re: TATRA 613
No kdyz kapota vypada takhle, tak zbytek musi byt taky zajimavej. Jak si pokrocil?
Re: TATRA 613
Dal jsem to do kupy, chtělo to samozřejmě vyvaření a podobné srandy, už ji ale víc jak rok nemám a nechal jsem si jen T603, jinak bych z toho musel už zbláznit. Pro mě největší problém byl špatné shánění ND protože s autem jsme denně jezdil a to je s 613 téměr nereálné.. Co bych chtěl pochválit tak práci Romana Maďara ze Slovenska, který mi dělal vyvaření a opravil dost věcí které byly špatné, fotky jsou v galerii na https://picasaweb.google.com/hpridal/T613#
- koušák
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 570
- Dátum registrácie: 14 Dec 2004, 04:12
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603, Tatra 613-4, Tatra 148 AD20
- Kontaktovať užívateľa:
Re: TATRA 613
Presne tak jak byla schnila jsem si to predstavoval. Za jak dlouho jste to u Romana sfoukli?
Na moji bracha s prestavkama bojuje uz tretim rokem, ale snad tento tyden buh da a bude kastle dovarena.
Na moji bracha s prestavkama bojuje uz tretim rokem, ale snad tento tyden buh da a bude kastle dovarena.
Re: TATRA 613
Myslím že to celé trvalo okolo 2 měsíců, přesně už se nepamatuju, taky to samozřejmě nebylo bez komplikací, ale ve výsledku všechno v pohodě.
- koušák
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 570
- Dátum registrácie: 14 Dec 2004, 04:12
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603, Tatra 613-4, Tatra 148 AD20
- Kontaktovať užívateľa:
Re: TATRA 613
Tak to jste rychlici. To bracha mi otevira i na pohled zdrave dutiny a cisti a opravuje je i zevnitr, proto mu vse tak dlouho trva.
http://www.sestsettrojka.estranky.cz/fo ... erie-2012/
Fotky se mi sem pridavat nechce, nemam naladu je zmensovat.
http://www.sestsettrojka.estranky.cz/fo ... erie-2012/
Fotky se mi sem pridavat nechce, nemam naladu je zmensovat.
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
Re: TATRA 613
Robím si len svoju prácu, ako vždyHynek603 napísal:Dal jsem to do kupy, chtělo to samozřejmě vyvaření a podobné srandy, už ji ale víc jak rok nemám a nechal jsem si jen T603, jinak bych z toho musel už zbláznit. Pro mě největší problém byl špatné shánění ND protože s autem jsme denně jezdil a to je s 613 téměr nereálné.. Co bych chtěl pochválit tak práci Romana Maďara ze Slovenska, který mi dělal vyvaření a opravil dost věcí které byly špatné, fotky jsou v galerii na https://picasaweb.google.com/hpridal/T613#
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
Re: TATRA 613
he to som netušil že to bude citovath aj obrazky, hm to je technika kua
-
- Diskusný nováčik
- Príspevky: 8
- Dátum registrácie: 19 Aug 2010, 21:19
- Tatry, ktoré vlastním: T613-3
- Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: TATRA 613
Takové kola marně hledám,nemá někdo nějaké info,kde se dají sehnat ?
- Thomas
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 585
- Dátum registrácie: 08 Dec 2004, 23:07
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Kontaktovať užívateľa:
Re: TATRA 613
Je to typ "Borbet A". Nejsem si jistý, co se týče ET, ale třeba tady:
http://auto.bazos.cz/inzerat/21259546/B ... novaci.php
http://auto.bazos.cz/inzerat/21259546/B ... novaci.php
- koušák
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 570
- Dátum registrácie: 14 Dec 2004, 04:12
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603, Tatra 613-4, Tatra 148 AD20
- Kontaktovať užívateľa:
Re: TATRA 613
Ja si nemozem pomoct ale klasicke plechace s puklicami su najkrajsie
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 136
- Dátum registrácie: 12 Aug 2008, 20:44
- Kontaktovať užívateľa:
Nové videá
Zdravím. Na veľkonočný pondelok sme Jiřinu trošku prevetraly a vzniklo tak zopár videí aj keď trochu ,,instabilných". + jedno video ,,tajného prototypu"
http://www.youtube.com/watch?v=3iBOTPnyTTk
http://www.youtube.com/watch?v=Tm16C8Uu6qE
http://www.youtube.com/watch?v=jyKhpbIe8MI
http://www.youtube.com/watch?v=8O_idGvEXtM
http://www.youtube.com/watch?v=YsOMCLZt ... e=youtu.be
http://www.youtube.com/watch?v=3iBOTPnyTTk
http://www.youtube.com/watch?v=Tm16C8Uu6qE
http://www.youtube.com/watch?v=jyKhpbIe8MI
http://www.youtube.com/watch?v=8O_idGvEXtM
http://www.youtube.com/watch?v=YsOMCLZt ... e=youtu.be
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
Re: TATRA 613
Já to říkám furt, že nejhezčí sporťák na bázi T603/613 je autokrosová bugina. Všechny tyhle domácí parodie na lamba, ferári a jiné neidentifikovatelné batmobily, při jejichž stavbě není přítomen automobilový konstruktér, takže z nich buď není vidět, nebo v nich nejde uchladit motor, nebo trpí jinou zásadní kombinovanou chybou, a bohužel ani designér, takže tvary demonstrují spíše možnosti zručných modelářů, než stavitelů aut, natož aerodynamiku, jsou k smíchu.... ano, jen hliník, ten přítomen je, ač se to nestaví v Humpolci
P.S. Člověk asi zřejmě naivně předpokládá, že před realizací podobných projektů si autor vezme k srdci letité poznatky o MTX V8, čili i pochopí, proč synem V. Krále současně dokončovaný její "nástupce" disponuje zcela odlišnou konstrukcí a komponenty....
P.S. Člověk asi zřejmě naivně předpokládá, že před realizací podobných projektů si autor vezme k srdci letité poznatky o MTX V8, čili i pochopí, proč synem V. Krále současně dokončovaný její "nástupce" disponuje zcela odlišnou konstrukcí a komponenty....
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 136
- Dátum registrácie: 12 Aug 2008, 20:44
- Kontaktovať užívateľa:
Re: TATRA 613
Zaujímavý postreh Radek. Pri tom všetkom sa zabúda na to,že keby neboli na svete ľudia ako pán Lancz (autor tohto projektu) , teda ľudia ktorý majú vizie, fantáziu a tvoryvého ducha + potrebnú húževnatosť, tak by sme tu dnes nemaly prakticky nič, ani Tatru ! Okomentovať hocičo a hocikoho, na to tieto vlastnosti nie sú potrebné a evidentne aj chýbajú, ináč by ten komentár vyzeral ináč. Napríklad že: ,, pekná práca " alebo ,,kedy sa môžme prísť povoziť" . V prípade že komentujúci disponuje enormnými skúsenosťami v obore ( predpokladám že Radek ), môže svoju odbornú pomoc a rady ponúknuť...... respektíve materiálnu pomoc v podobe komponentov. Našťastie to v našej spoločnosti až také zlé nie je a Pán Lancz už tieto formy pomoci dostal a aj dostane. Ak ťa ten projekt nezaujal tak aspoň nekomentuj a nechaj si svoj vysoko sofistikovaný názor pre seba alebo sa sám pusti doma do niečoho takého a ukáž to všetkým ako sa to správne robí. To ale nehrozí, že jo Samozrejme právo na názor máš , preto je to fórum iba tá ľudskosť a empátia sa z neho vytratila...
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
Re: TATRA 613
Zajímavé postřehy, to je moje, jsem totiž pragmatický realista.
Hmmm, čertíš se diskuzně dobře a velice, leč úplně zbytečně Naopak, já na takové lidi právě nezapomínám a dokonce! si i na ně umím právě vzpomenout v podstatných chvílích, tedy např. tehdy, když bych před zahájením podobného projektu stál. A právě tehdy, říkejme tomu včas - bych si na všechny ty lidi a jejich činy vzpomněl, zjistil, prohlédl, vyhrabal a vypídil vše dostupné, právě proto, aby můj projekt jejich práci,myšlenky a nedostatky posunul dál. Nikdy bych je nekopíroval a nikdy! bych je neignoroval. To je zásadní rozdíl v tom, jak bych to "uchopil" já a jak to "uchopil" p. Lanz. Komentář "pěkná práce" či dokonce "kdy se můžu přijet povozit" mi evokuje spíše náctilelé hochy s čepicí kšiltem vzad a ne zrovna nejsuššími sny.... pojem "pěkná práce" by snad použít, pokud by člověka oslovil model hotové věci a zajímavá technika v ní dovedená do nějakého stupně vývoje.... použít pojem "pěkná práce" na ten design v tomto stádiu ale vůbec, je to na pohled děsivé, necelistvé a příliš rozbité na přesné geometrické útvary, zejména ta záď..... (nikomu svůj názor nevnucuji a zveřejňuji ho svobodně, bez nátlaku, v diskuzním foru jako diskuzní reakci). Použít pojem "kdy se můžu přijet povozit" už bych si nedovolil, minimálně z úcty ke konstruktérovi a staviteli použít vůbec, protože bych to bral jako neskutečnou opovážlivost vůči němu, jako kdybych si, psychologicky vzato, dělal jakýsi "hypotetický nárok" na to se v tom díle svézt jen proto, že mám doma taky tatru. To je přeci totální kravina, hraničíčí se sektářstvím a způsoem myšlení, které tu bylo před pár lety jednotně všem diktováno...... Kravina, blbost, drzost, humus.... je přeci výsostným osobním právem jen a jen majitele/zhotovitele/developera/... aby nabídka na eventuelní svezení vzešla naopak od něj a ne na něm byla nárokována.
Nabídka pomoci by samozřejmě byla na místě a poskytnuta všemi způsoby, které ovládám, ovšem to by si o ni musel dotyčný říct, pokud by ji potřeboval. Že se tak nestalo nebo že nebyla potřeba není můj problém, a už vůbec to není důvod milý Oto, k tomu, aby jsi to použil v kontextu, v jakém se Ti to tu povedlo. Být egoista či psychicky labilní, asi by se mě Tvůj virtuální "políček za nepomoc a chytré řeči" hrubě nelíbil, ale takhle se mu spíš směju
Projekt mě zaujal tak jak mě zaujal a Ty jsi ten poslední !!!, kdo by mi mohl rozkazovat, k čemu se vyjádřit mohu a k čemu ne. To si schovej pro někoho jiného a někm jinam. Umístil jsi fota toho projektu do DISKUZE a tak diskutuji. Že se Ti má reakce nelíbí a čekal jsi spíše jen samé "ooooch"..... "aaaach"..... "ty kokšo to je super" .... a podobně, za to Ti nemůžu. Já jsem realista, praktický člověk a hlavně se v ososbních tatrách hrabu už tak dlouho, že dokážu cekem dobře odhadnout realitu úspěchu užití jejich komponent při stavbě alternativních vozidel a jiných funkčních celků včetně očekávaných problémů a nedostatků, které nevidí ti "růžovobrýlí"...
Momentálně to nehrozí, i když na druhou stranu kooperaci na stavbě jednoho vozu pro volný čas už za sebou mám (a není postavený na prehistorických dílech z T603 ani T 613, už jezdí, má typové schválení, technický průkaz i všechny potřebné homologační zkoušky a může být začít vyráběn), výkresy s výpočty na další už mám v šuplíku, ale to je vedlejší a zcela irelevantní. Protože až ten čas nadejde, Tebe můj projekt nijak neosloví, nebude totiž vypadat jako batmobil ani jako lambo a mohu Tě ujistit, nebude mu nesmyslně zvyšovat pohotovostní hmotnost obrovský nevýkonný hlučný osmiválec z Kopřivnice .
P.S. Lidskost a empatie tu je stále, jen je třeba nedržet se dogmatů a býti nohama na zemi. A zkus na na těchto komoditách taky trošku zapracovat, ať se ti opět nestane, že sotva vidíš příspěvěk někoho, kdo není ztotožněn s Tvými názory, už ho obviníš z neposkytnutí pomoci či z toho, že díky nesouhlasu s domácí stavbou pseudolamba s motorem z šedesátých let ohrožuje vývoj motorismu a vizionářství v této oblasti.
Hmmm, čertíš se diskuzně dobře a velice, leč úplně zbytečně Naopak, já na takové lidi právě nezapomínám a dokonce! si i na ně umím právě vzpomenout v podstatných chvílích, tedy např. tehdy, když bych před zahájením podobného projektu stál. A právě tehdy, říkejme tomu včas - bych si na všechny ty lidi a jejich činy vzpomněl, zjistil, prohlédl, vyhrabal a vypídil vše dostupné, právě proto, aby můj projekt jejich práci,myšlenky a nedostatky posunul dál. Nikdy bych je nekopíroval a nikdy! bych je neignoroval. To je zásadní rozdíl v tom, jak bych to "uchopil" já a jak to "uchopil" p. Lanz. Komentář "pěkná práce" či dokonce "kdy se můžu přijet povozit" mi evokuje spíše náctilelé hochy s čepicí kšiltem vzad a ne zrovna nejsuššími sny.... pojem "pěkná práce" by snad použít, pokud by člověka oslovil model hotové věci a zajímavá technika v ní dovedená do nějakého stupně vývoje.... použít pojem "pěkná práce" na ten design v tomto stádiu ale vůbec, je to na pohled děsivé, necelistvé a příliš rozbité na přesné geometrické útvary, zejména ta záď..... (nikomu svůj názor nevnucuji a zveřejňuji ho svobodně, bez nátlaku, v diskuzním foru jako diskuzní reakci). Použít pojem "kdy se můžu přijet povozit" už bych si nedovolil, minimálně z úcty ke konstruktérovi a staviteli použít vůbec, protože bych to bral jako neskutečnou opovážlivost vůči němu, jako kdybych si, psychologicky vzato, dělal jakýsi "hypotetický nárok" na to se v tom díle svézt jen proto, že mám doma taky tatru. To je přeci totální kravina, hraničíčí se sektářstvím a způsoem myšlení, které tu bylo před pár lety jednotně všem diktováno...... Kravina, blbost, drzost, humus.... je přeci výsostným osobním právem jen a jen majitele/zhotovitele/developera/... aby nabídka na eventuelní svezení vzešla naopak od něj a ne na něm byla nárokována.
Nabídka pomoci by samozřejmě byla na místě a poskytnuta všemi způsoby, které ovládám, ovšem to by si o ni musel dotyčný říct, pokud by ji potřeboval. Že se tak nestalo nebo že nebyla potřeba není můj problém, a už vůbec to není důvod milý Oto, k tomu, aby jsi to použil v kontextu, v jakém se Ti to tu povedlo. Být egoista či psychicky labilní, asi by se mě Tvůj virtuální "políček za nepomoc a chytré řeči" hrubě nelíbil, ale takhle se mu spíš směju
Projekt mě zaujal tak jak mě zaujal a Ty jsi ten poslední !!!, kdo by mi mohl rozkazovat, k čemu se vyjádřit mohu a k čemu ne. To si schovej pro někoho jiného a někm jinam. Umístil jsi fota toho projektu do DISKUZE a tak diskutuji. Že se Ti má reakce nelíbí a čekal jsi spíše jen samé "ooooch"..... "aaaach"..... "ty kokšo to je super" .... a podobně, za to Ti nemůžu. Já jsem realista, praktický člověk a hlavně se v ososbních tatrách hrabu už tak dlouho, že dokážu cekem dobře odhadnout realitu úspěchu užití jejich komponent při stavbě alternativních vozidel a jiných funkčních celků včetně očekávaných problémů a nedostatků, které nevidí ti "růžovobrýlí"...
Momentálně to nehrozí, i když na druhou stranu kooperaci na stavbě jednoho vozu pro volný čas už za sebou mám (a není postavený na prehistorických dílech z T603 ani T 613, už jezdí, má typové schválení, technický průkaz i všechny potřebné homologační zkoušky a může být začít vyráběn), výkresy s výpočty na další už mám v šuplíku, ale to je vedlejší a zcela irelevantní. Protože až ten čas nadejde, Tebe můj projekt nijak neosloví, nebude totiž vypadat jako batmobil ani jako lambo a mohu Tě ujistit, nebude mu nesmyslně zvyšovat pohotovostní hmotnost obrovský nevýkonný hlučný osmiválec z Kopřivnice .
P.S. Lidskost a empatie tu je stále, jen je třeba nedržet se dogmatů a býti nohama na zemi. A zkus na na těchto komoditách taky trošku zapracovat, ať se ti opět nestane, že sotva vidíš příspěvěk někoho, kdo není ztotožněn s Tvými názory, už ho obviníš z neposkytnutí pomoci či z toho, že díky nesouhlasu s domácí stavbou pseudolamba s motorem z šedesátých let ohrožuje vývoj motorismu a vizionářství v této oblasti.
-
- Diskutujúci
- Príspevky: 33
- Dátum registrácie: 25 Nov 2012, 19:44
- Kontaktovať užívateľa:
Re: TATRA 613
Ahoj Radek len ohováráš moj projekt Ty by si ani nevedel ani to nakreslit nie ešte realizovat nechcel som reagovat na Tvoj príspevok ale píšes že máš suplíku kresby na vlastný automobil tak sem stým aby sme mohli kritizovat a na to že Ty by si do toho nesadol to je blbost a do autobusa sadnes a nevieš ani to že ako je to postavené z joklovín a nitované obyčajné plechy
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 23 neregistrovaných