NOVÁ TATRA 603 !!!! (ČTĚTE,DŮLEŽITÉ!!!!)
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
to Maxono: Souhlasím s tebou v tom, že každý má jiné názor na produkci aut z GB. Jenom mne prostě překvapilo, jak Roman psal o koupě 2 aut, že by ty auta byla až tak špatná....
Třeba já mám s LR 110 jen ty nejlepší zkušenosti (pravda, staré Uaz 469 projede víc ). Ale je to spíš jak píše Ondrej na tu debatu upifa
Třeba já mám s LR 110 jen ty nejlepší zkušenosti (pravda, staré Uaz 469 projede víc ). Ale je to spíš jak píše Ondrej na tu debatu upifa
- Stevo
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1180
- Dátum registrácie: 10 Feb 2004, 09:41
- Tatry, ktoré vlastním: taka bordova
- Bydlisko: Garáž
- Kontaktovať užívateľa:
Maxono: nie, nestalo, ale medzikus bol dost ubohy. A tiez nejazdim na fabii htp
Zdenek: nie, nema lpg, jazdi na normalny benzin. Odchadza povacsine elektronika.
Ja vobec nechcem povedat ze su jagy zle auta, ale premna je to ajtak ta ista story ako u nas Tatra. Keby ich nebol prebral partner vyrabajuci miliony masoviek, tak by zakapali v blate. Na jagportali by sa potom pisalo aky je ten svet nespravodlivy ze nechal vyhynut automobilku vyrabajucu take super auta. Ved pouzivali kotucove brzdy...
Zdenek: nie, nema lpg, jazdi na normalny benzin. Odchadza povacsine elektronika.
Ja vobec nechcem povedat ze su jagy zle auta, ale premna je to ajtak ta ista story ako u nas Tatra. Keby ich nebol prebral partner vyrabajuci miliony masoviek, tak by zakapali v blate. Na jagportali by sa potom pisalo aky je ten svet nespravodlivy ze nechal vyhynut automobilku vyrabajucu take super auta. Ved pouzivali kotucove brzdy...
-
- Diskusný nováčik
- Príspevky: 8
- Dátum registrácie: 27 Máj 2008, 12:35
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru-jen motor...
- Kontaktovať užívateľa:
Re: znovuzrodenie
HN: Tatra chce znovu vyrábět slavné osobáky CTK, idnes 2008-04-05 03:22:15
Automobilka Tatra z Kopřivnice na Novojičínsku plánuje výrobu osobních aut ve stylu retro. Generální ředitel společnosti Ronald Adams v rozhovoru pro středeční Hospodářské noviny prohlásil, že s kusovou výrobou hodlá firma začít možná v roce 2009 nebo 2010.
"Ano, uvažujeme o výrobě osobního auta. Všechno musíme ještě propočítat a připravit, ale máme tolik požadavků od tatra klubů z celého světa, že to nelze přehlédnout," řekl deníku Adams.
O masovou výrobu podle něj nepůjde. "Nikdy nemůžeme konkurovat Mercedesu nebo třeba značce Škoda, prostě někomu, kdo vyrobí milion aut ročně. Ale hledáme možnost obnovení výroby dvou nebo tří starých modelů tatry, ale s tím, že použijeme podvozek nějakého velkého výrobce," uvedl ředitel Tatry.
Firma registruje zájem o přibližně stovku takových vozů ve Spojených státech. Auta by měla být ve stylu retro s původní karoserií a interiérem.
"Bude to muset stát na podvozku nějakého výrobce, jako jsou třeba Ford, Škoda nebo Subaru. Tedy někoho, kdo se může pak i postarat o servis," řekl Adams.
Tatra nyní kvůli nedostatku lidí nestíhá vyrábět ani nákladní automobily.
Jen v kontraktu pro českou armádu by do konce letošního roku měla dodat vojákům 331 vozů, do roku 2009 pak dohromady 556 tatrovek v sedmi verzích.
Připravuje proto akvizice, které by jí umožnily navýšit kapacitu a připravit si tak prostor pro výrobu osobních vozů.
Tatra ukončila výrobu osobních aut v roce 1998. V poválečném období se soustřeďovala na malosériová luxusní vozidla. Vozy T 77 a populární Tatraplan nahradila limuzína T 603. "Šestsettrojek" se do konce roku 1975 vyrobilo téměř 20 500. Poté se do poloviny 90. let vyráběla T 613 a od roku 1996 poslední model T 700.
Automobilka Tatra z Kopřivnice na Novojičínsku plánuje výrobu osobních aut ve stylu retro. Generální ředitel společnosti Ronald Adams v rozhovoru pro středeční Hospodářské noviny prohlásil, že s kusovou výrobou hodlá firma začít možná v roce 2009 nebo 2010.
"Ano, uvažujeme o výrobě osobního auta. Všechno musíme ještě propočítat a připravit, ale máme tolik požadavků od tatra klubů z celého světa, že to nelze přehlédnout," řekl deníku Adams.
O masovou výrobu podle něj nepůjde. "Nikdy nemůžeme konkurovat Mercedesu nebo třeba značce Škoda, prostě někomu, kdo vyrobí milion aut ročně. Ale hledáme možnost obnovení výroby dvou nebo tří starých modelů tatry, ale s tím, že použijeme podvozek nějakého velkého výrobce," uvedl ředitel Tatry.
Firma registruje zájem o přibližně stovku takových vozů ve Spojených státech. Auta by měla být ve stylu retro s původní karoserií a interiérem.
"Bude to muset stát na podvozku nějakého výrobce, jako jsou třeba Ford, Škoda nebo Subaru. Tedy někoho, kdo se může pak i postarat o servis," řekl Adams.
Tatra nyní kvůli nedostatku lidí nestíhá vyrábět ani nákladní automobily.
Jen v kontraktu pro českou armádu by do konce letošního roku měla dodat vojákům 331 vozů, do roku 2009 pak dohromady 556 tatrovek v sedmi verzích.
Připravuje proto akvizice, které by jí umožnily navýšit kapacitu a připravit si tak prostor pro výrobu osobních vozů.
Tatra ukončila výrobu osobních aut v roce 1998. V poválečném období se soustřeďovala na malosériová luxusní vozidla. Vozy T 77 a populární Tatraplan nahradila limuzína T 603. "Šestsettrojek" se do konce roku 1975 vyrobilo téměř 20 500. Poté se do poloviny 90. let vyráběla T 613 a od roku 1996 poslední model T 700.
-
- Diskusný nováčik
- Príspevky: 8
- Dátum registrácie: 27 Máj 2008, 12:35
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru-jen motor...
- Kontaktovať užívateľa:
Re: znovuzrodenie
Replika T603 má stát jako lepší Octavia Josef Gabzdyl, Právo 2008-04-04 09:28:07
Přibližně za padesát tisíc dolarů, tedy podle aktuálního směnného kurzu za zhruba 800 tisíc korun, by měla být k mání replika legendární Tatry 603. Zhruba stejně stojí dnes Škoda Octavia Comfort 1.8 s automatickou převodovkou. 4. 4. 2008 07:57 - KOPŘIVNICE
--------------------------------------------------------------------------------
Výroba malých sérií replik legendárních osobních aut v kopřivnické automobilce, o které jako první informoval server ihned, je ovšem zatím jen ve stadiu příprav studie proveditelnosti.
Tatra údajně zvažuje výrobu maximálně čtyř stovek replik T 603, tatraplánů nebo typu T 700, posledního před zánikem výroby osobních automobilů v roce 1998.
"Podle mých informací se opravdu uvažuje o částce padesáti tisíc dolarů, samozřejmě záleží na výbavě, typu vyráběného vozu, vše je zatím v oblasti plánů, ceník zatím neexistuje,“ uvedl ředitel kopřivnického technického muzea Lumír Kaválek. Nejen pro papaláše
Podle znalce tatrovácké historie Karla Rosenkranze bylo Tater 603 v letech 1955 až 1975 vyrobeno 20 422 kusů. "Nejprve se jejich cena pohybovala v rozmezí 105 až 110 tisíc korun, později se zvýšila na téměř 200 tisíc korun,“ řekl Rosenkranz a dodal, že k šestsettrojce se jen tak někdo nedostal. Převážně byla určena podnikům, případně stranickým funkcionářům. "Nebo ji získal nějaký zasloužilý horník. Občas se říká, že to byly papalášské vozy, ale to nemám rád. Auta za to přece nemohla,“ dodal Rosenkranz.
Předsedkyně Tatra Veteran Car Clubu Alena Čípová si myslí, že repliky koupí hlavně zahraniční zájemci. "V cizině je po starých tatrovkávch obrovský hlad, sběratelé jsou z nich naprosto unešeni. Tam bych viděla hlavní kupní sílu,“ uvedla Čípová.
Přibližně za padesát tisíc dolarů, tedy podle aktuálního směnného kurzu za zhruba 800 tisíc korun, by měla být k mání replika legendární Tatry 603. Zhruba stejně stojí dnes Škoda Octavia Comfort 1.8 s automatickou převodovkou. 4. 4. 2008 07:57 - KOPŘIVNICE
--------------------------------------------------------------------------------
Výroba malých sérií replik legendárních osobních aut v kopřivnické automobilce, o které jako první informoval server ihned, je ovšem zatím jen ve stadiu příprav studie proveditelnosti.
Tatra údajně zvažuje výrobu maximálně čtyř stovek replik T 603, tatraplánů nebo typu T 700, posledního před zánikem výroby osobních automobilů v roce 1998.
"Podle mých informací se opravdu uvažuje o částce padesáti tisíc dolarů, samozřejmě záleží na výbavě, typu vyráběného vozu, vše je zatím v oblasti plánů, ceník zatím neexistuje,“ uvedl ředitel kopřivnického technického muzea Lumír Kaválek. Nejen pro papaláše
Podle znalce tatrovácké historie Karla Rosenkranze bylo Tater 603 v letech 1955 až 1975 vyrobeno 20 422 kusů. "Nejprve se jejich cena pohybovala v rozmezí 105 až 110 tisíc korun, později se zvýšila na téměř 200 tisíc korun,“ řekl Rosenkranz a dodal, že k šestsettrojce se jen tak někdo nedostal. Převážně byla určena podnikům, případně stranickým funkcionářům. "Nebo ji získal nějaký zasloužilý horník. Občas se říká, že to byly papalášské vozy, ale to nemám rád. Auta za to přece nemohla,“ dodal Rosenkranz.
Předsedkyně Tatra Veteran Car Clubu Alena Čípová si myslí, že repliky koupí hlavně zahraniční zájemci. "V cizině je po starých tatrovkávch obrovský hlad, sběratelé jsou z nich naprosto unešeni. Tam bych viděla hlavní kupní sílu,“ uvedla Čípová.
- Krieg
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 162
- Dátum registrácie: 21 Mar 2008, 10:02
- Tatry, ktoré vlastním: 613, 600, 603-2, 805, 57b, 75
- Kontaktovať užívateľa:
Re: znovuzrodenie
Tahle fáma se přehnala tatrováckým světem asi před dvěma měsíci. Jdete s křížkem po funuse.
-
- Diskusný nováčik
- Príspevky: 8
- Dátum registrácie: 27 Máj 2008, 12:35
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru-jen motor...
- Kontaktovať užívateľa:
Re: znovuzrodenie
..tak to se omlouvám...moc často sem nezabloudím..
- Lojzkův vnuk
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 265
- Dátum registrácie: 01 Jún 2006, 13:20
- Bydlisko: Kopřivnice
- Kontaktovať užívateľa:
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1113
- Dátum registrácie: 02 Aug 2006, 18:00
- Kontaktovať užívateľa:
Re: znovuzrodenie
Dost by mě zajímalo, jaký by byl zevnitř výhled. Prosklení připomíná spíše průzory. Elektromotory v nábojích kol ano, ale s tradičními materiály bodou příliš těžké, s netradičními příliš drahé
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
Re: znovuzrodenie
Dobrý humus, a to by si řidič oblékal nebo se ze dveří vysune lehátko a vtáhne ho dovnitř? A nebo je to koncipované na typizovanou "EU" osobu, tedy 1,55 m výšky a 51 kg váhy?
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1113
- Dátum registrácie: 02 Aug 2006, 18:00
- Kontaktovať užívateľa:
Re: znovuzrodenie
Třeba se otevírá celý vrch karoserie (konečně jsem přišel na inspirační zdroj, autor návrhu ho měl pravděpodobně celou dobu na stole - Genuis myš s kolečkem!)
Re: znovuzrodenie
No tak Ladisi to si trafil presne s tou Genius mysou - ale uplne.ladis napísal:Třeba se otevírá celý vrch karoserie (konečně jsem přišel na inspirační zdroj, autor návrhu ho měl pravděpodobně celou dobu na stole - Genuis myš s kolečkem!)
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 12 neregistrovaných