Nejhezčí M95-ka?

Každý ma nejaký ten príbeh so svojou Tatrou a záleží len na ňom, či sa o neho podelí...
Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 29 Nov 2004, 18:01

D_A: možno si spomínaš, že prvé Speciály mali okrem antikorových kľučiek (jeden z prvých prototypov ich mal čierne) aj chromovanú strednú časť nárazníka. Podobne aj T613K. Potom sa prešlo na celoplastové nárazníky a troška neskôr na pochromované kľučky. Je pravda, že tieto pochromované kľučky vydržia menej, ako antikorové, ale je to rovnaká technológia, ako u chrómiek. Niekedy sú ešte po mnohých rokoch krásne, niekedy sa naozaj začne chróm odlupovať a tvoria sa na ňom chrasty od korózie podkladu. Asi to závisí od dodržania predpísanej technologickej disciplíny pri výrobe.
Neviem presne, ale odhadujem, že k zmene nárazníkov došlo po 1 roku výroby a k zmene kľučiek asi o rok neskôr...

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 29 Nov 2004, 20:27

Já myslím, že odflákli tu přípravu, protože tam byly chromovat napřed 2 (ty dodnes drží) a s odstupem 3 měsíců druhé dvě - a ty se loupou.

D.A.

Príspevok od užívateľa D.A. » 30 Nov 2004, 09:53

První Speciály od roku 1980/1981, takže nárazníky do roku 1982 a kličky do 1983???

mushko

Príspevok od užívateľa mushko » 30 Nov 2004, 10:15

Ondrej tag toto je mnam :)
skutocne je to priam pastva pre oci

Thomas

Príspevok od užívateľa Thomas » 30 Nov 2004, 10:47

Ondrej, pokud si dovolím hodnotit Mi-Longa (vzhledově ), použití chromovaných prvků v kombinaci s tmavomodrou metalízou působí velmi elegantně a zároveň, podle mě, v tomto případě není překročena hranice určité decentnosti. Zvláštní kapitolou je použití masky M95, k němuž tě asi motivovala chromovaná lišta (?). Ale celkově - pochvala.

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 30 Nov 2004, 12:55

ďakujem za ohlasy na MiLonga, potešili... :)
čo sa týka tej prednej masky "M´95", aj ja si na ňu ešte trocha zvykám, ale v prípade potreby jej výmena za klasickú trvá asi 5min, sú to 4 malé skrutky.
No a ten lak - aj keď na obr. vyzerá ako metalíza - nie je, je to pôvodný odtieň toho auta, farbu som nemenil a metalíza tam nikdy nebola.

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 30 Nov 2004, 20:41

Já to říkám pořád, že modrá je dobrá. To jenom D.A. mi nevěří :D .

Chapman

Príspevok od užívateľa Chapman » 30 Nov 2004, 22:44

Radek: a 603 (modra chromka) s tebou bude určite suhlasiť.

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 30 Nov 2004, 22:59

Myslíš tu, jak má ta nepěkná kolesa? :lol: Ale jó, modrá je dobrá, taky mám jedno auto ve zhruba modré barvě...

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 30 Nov 2004, 23:45

Samozřejmě, naše T603 měla 27 let stále odstín "pařížská modř, pododdíl tmavá ". :D

Užívateľov profilový obrázok
Eda
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 989
Dátum registrácie: 30 Máj 2004, 00:41
Tatry, ktoré vlastním: T613 Elektronic ´93
Bydlisko: Moravská Ostrava
Kontaktovať užívateľa:

názor

Príspevok od užívateľa Eda » 01 Dec 2004, 01:34

já starý hnidopich si dovolím jen toto:

PLUSY novinky od Ondreje:

Lité disky+čisté gumy
Nové lampy
Výborná barva
maska + olištování

Mínusy:

Chromované kliky
Chromovaná větračka
90´s Maska, kdyby tam nebyly ty chromované kliky a chromovaná větračka, tak by to bylo epesní.

Proč si to myslím? Tvar klik u T613ky je snad ještě odezva na lomené plochy které hustě používali architekti v padesátých letech - prostě lichoběžníky a různě lomené tvary, což s aerodynamikou sloupků a zasklení prostě neladí. Tyto kliky podle mě chromováním jsou zvírazněny a zvlášť na tmavém podkladu vzhelem k celému avantgardnímu, free, designu T613 vypadají dost neesteticky.
Kryty odvětrání jsou celkově bez jakékoliv souvislosti s tou karoseríí a proto bych je takhle nezdůrazňoval.

Jinak je to auto udělané velmi rozvážně a to co píšu výše jsou jen takové maličkosti, které závisí jen a pouze na chuti toho či onoho. Pokuď uspokojili Ondreje a ostatní, je to dobře.

D.A.

Príspevok od užívateľa D.A. » 01 Dec 2004, 07:16

Proč by modrá nebyla dobrá?

+
modrý dým ;-)
modrá Simca
modrý Wartburg
dokonce i modré T613

-
modrá plastic špígl :-P
modré oko
modrá barva na pečivu

Užívateľov profilový obrázok
Zdicho
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1174
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 00:22
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Čórtův hrad
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Zdicho » 06 Dec 2004, 16:39

Á tohle je bezesporu nejhezčí model 95:
Prílohy
126_2647.JPG
126_2647.JPG (184.91 KiB) 7922 zobrazení
126_2685.JPG
126_2685.JPG (108.94 KiB) 7921 zobrazení
126_2670.JPG
126_2670.JPG (215.76 KiB) 7921 zobrazení

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 06 Dec 2004, 17:15

no je trocha chory :cry:

D.A.

Príspevok od užívateľa D.A. » 06 Dec 2004, 18:23

Co v mládí u T613 flexou nepodchytíš, ve stáří už nenajdeš... :wink:

Užívateľov profilový obrázok
Mojžo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 4098
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
Bydlisko: mám
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Mojžo » 06 Dec 2004, 19:39

Je to elegán Zdicho, ale potrebuje "kúsoček" lekárskej starostlivosti. Myslím že ty už vieš čo s ním :)

Neregistrovaný

Príspevok od užívateľa Neregistrovaný » 06 Dec 2004, 20:35

Rozřezat do šrotu?

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 06 Dec 2004, 23:30

Možná by se to vyplatilo než na to schánět novou kastli. :roll: Otázkou je, kolik by z toho bylo použitelných dílů... Ale taky je to přece Model95, kterého se vyrobilo a dochovalo jenom půl druhého tuctu kusů!

Užívateľov profilový obrázok
Mojžo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 4098
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
Bydlisko: mám
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Mojžo » 07 Dec 2004, 01:51

Bolo by krajne nerozumné tento M95 vyhodiť do šrotu a to presne z dôvodu uvedeného Lubošom => a ten dôvod je vysoká vzácnosť daného vozu.

I keď pri pohľade na nakorodovanú strechu mi behá mráz po chrbte

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 07 Dec 2004, 10:04

Ano jistá vzácnost tu je, jako ostatně u všech T613, ale v takovémhle stavu bych to nechtěl, to by muselo být minimálně Káčko... :)

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 31 neregistrovaných