Bastardova noda o tom co videl a dostalo sa mu pod ruku :)
- Lucián
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 219
- Dátum registrácie: 17 Sep 2004, 19:55
- Tatry, ktoré vlastním: T2-603 1972
T613-4MiLong M'95 1995 - Bydlisko: Brno
- Kontaktovať užívateľa:
http://www.tatra-page.kx.cz/Downloads/2 ... 0/Page.htm
Přijde mi to docela dobře napsané. Jen v současnosti nevím, jakou převodovku do T810 bude Tatra dávat. Co se týče náprav, tak to vypadá, že si je Tatra bude vyrábět sama. Ale pozor jedná se o portálové nápravy, něco jako měla Praga V3S.
Přijde mi to docela dobře napsané. Jen v současnosti nevím, jakou převodovku do T810 bude Tatra dávat. Co se týče náprav, tak to vypadá, že si je Tatra bude vyrábět sama. Ale pozor jedná se o portálové nápravy, něco jako měla Praga V3S.
- Maxono
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 688
- Dátum registrácie: 25 Aug 2006, 21:46
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Krušovce, Topoľčany
- Kontaktovať užívateľa:
AT, tomu tvojmu príspevku som príliš nerozumel. Čo majú s Tatrou spoločné Roudnické strojírny? A aká sabotáž?
Vláček, nie nieje. Vodou chladené motory sa dávali aj do T-815 VVN na požiadanie, ako zvláštna výbava. Hlavne na vývoz. Používali sa hlavne americké diesle. Niektoré Tatry boli vybavené automatom Twin Disc, vraj veľmi dobrým. Táto motorizácia (voda + automat či manuál) je dnes dostupná u T 815 LIWA a v tej novej vojenskej Tatrovke.
Vláček, nie nieje. Vodou chladené motory sa dávali aj do T-815 VVN na požiadanie, ako zvláštna výbava. Hlavne na vývoz. Používali sa hlavne americké diesle. Niektoré Tatry boli vybavené automatom Twin Disc, vraj veľmi dobrým. Táto motorizácia (voda + automat či manuál) je dnes dostupná u T 815 LIWA a v tej novej vojenskej Tatrovke.
- Lucián
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 219
- Dátum registrácie: 17 Sep 2004, 19:55
- Tatry, ktoré vlastním: T2-603 1972
T613-4MiLong M'95 1995 - Bydlisko: Brno
- Kontaktovať užívateľa:
Odpovím za AT. Roudnické strojírny mají s Tatrou společné to, že toto vozidlo vyvinuly pro armádu ČR pod označením ROSS R.210 a Tatra po krachu Roudnických strojíren celý projekt odkoupila a vozidlo zmodernizovala. Nejedná se o Renault, z Renaultu je pouze motor, kabina a přední kotoučové brzdy. S tou převodovkou si nejsem jist, protože tam původně měla být Praga 12PS93. Když se podíváte na http://www.tatra.cz a přečtete si ten jejich propagační časopis, tak v několika posledních číslech se o tom vozidle píše. Naposledy tam byl obrázek tuhých portálových náprav a u toho poznámka, že se jedná o nápravy vyrobené přímo v Tatře.
Podle toho co je na netu je základem vozu T810 Ross R.210. Co se týče skládačky z níž je vyroben. Původně se mělo jednat o autko s nápravami Praga, převodovkou Praga, motor Renault, budku jsem neidentifikoval (že by R?), zbytek neřeším. Mezitím čas pokročil, Ross skrachoval, a do hry vstoupila Tatra (ještě i s Terexem). Koupila know-how Ross-u i s osvědčením o užití v armádě a začala se snahami o jeho prosazení. Vůz se mírně zmodernizoval, přišla nová budka, hádám motory Renault se taky kapku zlepšily za ty roky.. Mezitím se v Kopřivnici vystřídalo vedení, A nový managment přišel na to, že pro něj bude výhodnější, když zainvestuje do automobilky, a nápravy si udělá sám. No a když už je v ráži tak převodovku použije taky Renault (pokud jsem to správně pochopil tak navýšení zahraničních dodávek je zejména o tyto motorové díly.)
Teď si dovolím ještě malou odbočku ke strategii automobilky Tatra. Nejsem schopen pochoipit proč tohle autko nezačnou nabízet i pro nevojenské sektor? Veď na české stavby by bylo ideální..
Teď si dovolím ještě malou odbočku ke strategii automobilky Tatra. Nejsem schopen pochoipit proč tohle autko nezačnou nabízet i pro nevojenské sektor? Veď na české stavby by bylo ideální..
Jen tak střelím od boku...
1.Schválení pro běžný silniční provoz - army vždy měla a bude mít jisté specifické úpravy (např. fvz, c h p, naviják, apod), které se v civilu buďto nepožívají nebo nejsou povoleny.
2. Cena - pro army je vždy udělána "Speciellní" - t.j. tak nejmíň 1,5 až x-krát vyšší než pro civil ( A tomu zajisté i odpovídající kvalita, že )
3. konkurence - už tak během výběrového řízení ostatní výrobci řvali, že nebyl udělán konkurs (Já osobně toto však schvaluji - jednalo se o strategickou zakázku)
A tak bych mohl pokračovat dále...
Toť můj názor
1.Schválení pro běžný silniční provoz - army vždy měla a bude mít jisté specifické úpravy (např. fvz, c h p, naviják, apod), které se v civilu buďto nepožívají nebo nejsou povoleny.
2. Cena - pro army je vždy udělána "Speciellní" - t.j. tak nejmíň 1,5 až x-krát vyšší než pro civil ( A tomu zajisté i odpovídající kvalita, že )
3. konkurence - už tak během výběrového řízení ostatní výrobci řvali, že nebyl udělán konkurs (Já osobně toto však schvaluji - jednalo se o strategickou zakázku)
A tak bych mohl pokračovat dále...
Toť můj názor
- el bastardo
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 116
- Dátum registrácie: 18 Apr 2005, 15:07
- Tatry, ktoré vlastním: tatra 613/3 r.v.77 - predaná
SAAB 9-3 2,0 LPT r.v. 2000 - aktualny povoz - Bydlisko: Hálova 2 ,BA
- Kontaktovať užívateľa:
- el bastardo
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 116
- Dátum registrácie: 18 Apr 2005, 15:07
- Tatry, ktoré vlastním: tatra 613/3 r.v.77 - predaná
SAAB 9-3 2,0 LPT r.v. 2000 - aktualny povoz - Bydlisko: Hálova 2 ,BA
- Kontaktovať užívateľa:
- el bastardo
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 116
- Dátum registrácie: 18 Apr 2005, 15:07
- Tatry, ktoré vlastním: tatra 613/3 r.v.77 - predaná
SAAB 9-3 2,0 LPT r.v. 2000 - aktualny povoz - Bydlisko: Hálova 2 ,BA
- Kontaktovať užívateľa:
- el bastardo
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 116
- Dátum registrácie: 18 Apr 2005, 15:07
- Tatry, ktoré vlastním: tatra 613/3 r.v.77 - predaná
SAAB 9-3 2,0 LPT r.v. 2000 - aktualny povoz - Bydlisko: Hálova 2 ,BA
- Kontaktovať užívateľa:
- Lojzkův vnuk
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 265
- Dátum registrácie: 01 Jún 2006, 13:20
- Bydlisko: Kopřivnice
- Kontaktovať užívateľa:
Monopost T607
Možná jste to už viděli, já až dnes a srdce se mi rozbušilo, tep 200, ty basy nádhera, neznám hezčí zvuk
http://www.youtube.com/watch?v=gcrzFy_6Ra4&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=gcrzFy_6Ra4&NR=1
Pěkný, pěkný. A tohle znáte ?
http://www.youtube.com/watch?v=OS-jpEET ... ed&search=
Zajímavá prezenentace T700 pro Anglány...
http://www.youtube.com/watch?v=OS-jpEET ... ed&search=
Zajímavá prezenentace T700 pro Anglány...
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 21 neregistrovaných