Nováček se hlásí
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
Luboši, nedělej, že jsou to informace tajnější než rozmístění jaderných hlavic po USA..........
Jen něco na co si vzpomenu či to někde mám :
T613K - K je Kabriolet, a tak stojí i v dokladech vozidla a v jeho dokumentaci. Ta "střecha" je jen výsledek toho, že ani po vyztužení skeletu nebyla jeho pevnost v krutu nejlepší a rovněž je to decentnější řešení, než ponechat uprostřed kabiny pouze bezpečnostní oblouk. není to sportovní vůz.
1000MBX - X je doudveřová, tudor,pevná střecha, motor 52koní
1000MBG - G je čtyřdveřová,sedan, motor 52 koní (1000MB 48 koní)
S5T - T - nevím
120LX - "120" de Luxe + talířová pružina spojky, hřebenové řízení, 5tikvalt
706R - "R" má ještě budku "s čumákem", nástupce RO,RT,... už trambusovou?
111R - R je to T111 valník s plachtou, civilní použití?
Jen něco na co si vzpomenu či to někde mám :
T613K - K je Kabriolet, a tak stojí i v dokladech vozidla a v jeho dokumentaci. Ta "střecha" je jen výsledek toho, že ani po vyztužení skeletu nebyla jeho pevnost v krutu nejlepší a rovněž je to decentnější řešení, než ponechat uprostřed kabiny pouze bezpečnostní oblouk. není to sportovní vůz.
1000MBX - X je doudveřová, tudor,pevná střecha, motor 52koní
1000MBG - G je čtyřdveřová,sedan, motor 52 koní (1000MB 48 koní)
S5T - T - nevím
120LX - "120" de Luxe + talířová pružina spojky, hřebenové řízení, 5tikvalt
706R - "R" má ještě budku "s čumákem", nástupce RO,RT,... už trambusovou?
111R - R je to T111 valník s plachtou, civilní použití?
- chupacabra
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 113
- Dátum registrácie: 24 Dec 2005, 20:56
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 805 valník
Tatra 603; 603-2
Tatra 613-2 - Bydlisko: mam
- Kontaktovať užívateľa:
- chupacabra
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 113
- Dátum registrácie: 24 Dec 2005, 20:56
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 805 valník
Tatra 603; 603-2
Tatra 613-2 - Bydlisko: mam
- Kontaktovať užívateľa:
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Š130L a Š120LX jsou úplně stejná auta vyvinutá z M-kové Š120LS a vyráběly se, Števo, od stejné vteřiny, teda měsíce (8/84). Liší se pouze tím motorem a štítkem. Š120LX přebrala motor 742.12X z Š120LS, Š130 dostala tehdy horkou novinku, motor 742.13. Obě auta jsou na rozdíl od Š120LS vybavena pětikvaltem a novou úhlovou kyvadlovou nápravou. Hřebenové řízení nebo spojka s talířovou pružinou už byla v té době samozřejmostí u celé řady 120.
Tedy Edo, ani jedno z těch aut není "extra lux", ale obě auta v této výbavě už výrobce označoval jen jako "de Luxe". Š120 se jako Mko vůbec nevyráběla nebo aspoň o tom nic nevím, takže ji vůbec neber do úvahy.
Tedy Edo, ani jedno z těch aut není "extra lux", ale obě auta v této výbavě už výrobce označoval jen jako "de Luxe". Š120 se jako Mko vůbec nevyráběla nebo aspoň o tom nic nevím, takže ji vůbec neber do úvahy.
- Stevo
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1180
- Dátum registrácie: 10 Feb 2004, 09:41
- Tatry, ktoré vlastním: taka bordova
- Bydlisko: Garáž
- Kontaktovať užívateľa:
Neviem preco sa furt hadate jak male deti ked sa mozte aj pobit.
S - Standart
Označuje nejjednodušší verzi provedení vozidla, vyráběly se tak pouze vozidla Š105, vozidla Š120 ve stejné výbavě nebyly označovány žádným písmenem. Chybí ozdobné lišty zvenku vozu. Potahy sedadel jsou obyčejné textilní, koberce jsou nahrazeny gumouvými koberci. Opěry předních sedadel nemají seřiditelný sklon. Přístrojová deska je obdélníkového tvaru a chybí otáčkoměr. Zadní dveře mají místo loketních opěr pásové přitahovače. Zadní dveře nemají spouštění skel.
SP - Specielní, servisní
Vyráběl se jen ve verzi 105, je to pouze dvojmístný automobil. Mezistěnou je oddělen prostor a místo zadních sedadel je užitkový prostor. Užitečná nosnost tohoto prostoru je 200 kg. Vozidlo je vybaveno odpojovačem akumulátoru.
L - de Luxe
Základní použitelné provedení vyrábělo se ve verzích 105, 120, 125, 130, 135, 136. Vnějšek vozu zdobí ozdobné lišty (různé dle roku výroby). Přední sedadla jsou polohovatelná. Přístrojová deska je s kulatými přístroji a se sdruženým přístrojem. Podlaha je kryta textilním kobercem. Stahovatelná jsou okna ve všech dveřích. Zadní dveře mají loketní opěry.
Tento typ je brán jako výchozí pro všechny ostatní, kde budou proprány již jen rozdíly.
GL - Grand de Luxe
Vyráběno ve verzích 105, 120, 130, 135, 136. Označuje vyšší, lepší stupeň výbavy než L, např. přístrojová deska má otáčkoměr, sedačky mají lepší potahovou látku. Na dveřích jsou ipurové ozdobné lišty, v zavazadlovém prostoru textilní koberec. Palubní deska je nového typu s řadou otočných přepínačů. Zbytek výbavy se měnil dle roku výroby.
LE - de Luxe ekonomik
Provedení se vyrábělo ve verzi 120. Výbava je stejná jako u typu L. Provedení označovalo úpravy pro úsporu paliva, toho bylo docíleno změněným stálým převodem a změnou čtvrtého převodového stupně. Úspory paliva se ovšem projeví pouze v určitých jízdních režimech.
LS - de Luxe Super
Vyráběno pouze ve verzi Š120. Provedení označovalo změnu motoru oproti standartní verzi 120, hlavním přínosem byl vyšší výkon. Dále pak byly změněny některé součásti výstroje. Vozidlo bylo vybaveno silnějším alternátorem, otáčkoměrem, a opěrky hlav na předních sedadlech. Od modelu 84 je specifikace podobná jako u provedení L.
GLS - Grand de Luxe Super
Vyráběno pouze ve verzi Š120. Kombinace motoru v vyšším výkonem, stejně jako LS a vyššího stupně výbavy jako GL. Od modelu 85 je montována standartně i pětistupňová převodovka.
LX
Vyráběna pouze verze 120. Motor se zvýšeným výkonem stejně jako LS. Spojka s talířovou pružinou rozměru 190mm. Pětistupňová převodovka se stálým převodem 4,22. Zadní náprava je vlečeného typu. Přední náprava má hřebenové řízení.
Vozidla Garde a Rapid nikdy neměla žádné označení písmenem, jako sportovní kupé vždy byly vybavovány nejlepším typem výbavy montovaném v té době.
S - Standart
Označuje nejjednodušší verzi provedení vozidla, vyráběly se tak pouze vozidla Š105, vozidla Š120 ve stejné výbavě nebyly označovány žádným písmenem. Chybí ozdobné lišty zvenku vozu. Potahy sedadel jsou obyčejné textilní, koberce jsou nahrazeny gumouvými koberci. Opěry předních sedadel nemají seřiditelný sklon. Přístrojová deska je obdélníkového tvaru a chybí otáčkoměr. Zadní dveře mají místo loketních opěr pásové přitahovače. Zadní dveře nemají spouštění skel.
SP - Specielní, servisní
Vyráběl se jen ve verzi 105, je to pouze dvojmístný automobil. Mezistěnou je oddělen prostor a místo zadních sedadel je užitkový prostor. Užitečná nosnost tohoto prostoru je 200 kg. Vozidlo je vybaveno odpojovačem akumulátoru.
L - de Luxe
Základní použitelné provedení vyrábělo se ve verzích 105, 120, 125, 130, 135, 136. Vnějšek vozu zdobí ozdobné lišty (různé dle roku výroby). Přední sedadla jsou polohovatelná. Přístrojová deska je s kulatými přístroji a se sdruženým přístrojem. Podlaha je kryta textilním kobercem. Stahovatelná jsou okna ve všech dveřích. Zadní dveře mají loketní opěry.
Tento typ je brán jako výchozí pro všechny ostatní, kde budou proprány již jen rozdíly.
GL - Grand de Luxe
Vyráběno ve verzích 105, 120, 130, 135, 136. Označuje vyšší, lepší stupeň výbavy než L, např. přístrojová deska má otáčkoměr, sedačky mají lepší potahovou látku. Na dveřích jsou ipurové ozdobné lišty, v zavazadlovém prostoru textilní koberec. Palubní deska je nového typu s řadou otočných přepínačů. Zbytek výbavy se měnil dle roku výroby.
LE - de Luxe ekonomik
Provedení se vyrábělo ve verzi 120. Výbava je stejná jako u typu L. Provedení označovalo úpravy pro úsporu paliva, toho bylo docíleno změněným stálým převodem a změnou čtvrtého převodového stupně. Úspory paliva se ovšem projeví pouze v určitých jízdních režimech.
LS - de Luxe Super
Vyráběno pouze ve verzi Š120. Provedení označovalo změnu motoru oproti standartní verzi 120, hlavním přínosem byl vyšší výkon. Dále pak byly změněny některé součásti výstroje. Vozidlo bylo vybaveno silnějším alternátorem, otáčkoměrem, a opěrky hlav na předních sedadlech. Od modelu 84 je specifikace podobná jako u provedení L.
GLS - Grand de Luxe Super
Vyráběno pouze ve verzi Š120. Kombinace motoru v vyšším výkonem, stejně jako LS a vyššího stupně výbavy jako GL. Od modelu 85 je montována standartně i pětistupňová převodovka.
LX
Vyráběna pouze verze 120. Motor se zvýšeným výkonem stejně jako LS. Spojka s talířovou pružinou rozměru 190mm. Pětistupňová převodovka se stálým převodem 4,22. Zadní náprava je vlečeného typu. Přední náprava má hřebenové řízení.
Vozidla Garde a Rapid nikdy neměla žádné označení písmenem, jako sportovní kupé vždy byly vybavovány nejlepším typem výbavy montovaném v té době.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 22 neregistrovaných