F1 a fanda ;-)
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
No kdybych nevěděl, že na těch fotkách mám hledat tatru, tak bych si té malinkaté skvrny tam vzadu ani nevšiml...
-------------------------------------------
Diskusia
Odoberať príspevky emailom Názov: 613
Dátum a čas: 20.09.2005 13:21, Autor: Neregistrovaný jozo(IP: 84.47.77.102)
pacia sa mi tie auta v pozadi-ceskoslovenska 613ka a co ja viem ake rotbury a aj tie sanitky parada.
Inak roky 87,88,90 to stalo 600ft a 97 uy 7000ft riadna inflacia.
Este raz vdaka ze sisi dal tu namahu a venoval si tomu tolko casu.
Inak jako uz sa jpm pytal aj mna by zaujimala ta atmosfera za totacu a potom v 97 mal by to byt velky rozdiel.
»Reagovať na príspevok
Odoberať príspevky emailom Názov: RE: 613
Dátum a čas: 20.09.2005 18:58, Autor: Neregistrovaný Charlie(IP: 84.47.84.48)
S tou 613 bola fakt sranda. Keď sa niečo stalo, tak oni tam s ňou prišli a všetci sa začali rehotať (hlavne západniari).
Fakt máš dobrý postreh - ceny vstupeniek.
Rozdiel v pretekoch za totality a za demokracie nebol. Rozdiel bol len vo výskyte toho, čo bolo mimo závodnej trate (stánky, materiály o F1, propagačné akcie rôznych firiem).
»Reagovať na príspevok
Odoberať príspevky emailom Názov: RE: 613
Dátum a čas: 20.09.2005 21:29, Autor: Neregistrovaný Mojžo(IP: 62.65.180.5)
No neviem či sa smiali Tatre 613... To v tej dobe bolo auto čo si v ničom nezadalo so svetovými mašinami. 3,5L V8-čka, výkonná, 4 kotúčové brzdy s vnútorným chladením, McPhersnon s torzným stabilizátorom, maximálku okolo 200 km/h a zrýchlenie približne 10 sekúnd, navyše tieto boli 623-ky špeciálne pre tieto veci a mali dokonca motor o výkone 3,8 litra a približne 200 konských síl.
Takže nie, skutočne si nemyslím že Tatry 613 boli na smiech. A už vôbec nie v roku 1987 a v roku 1990
»Reagovať na príspevok
-------------------------------------------
Diskusia
Odoberať príspevky emailom Názov: 613
Dátum a čas: 20.09.2005 13:21, Autor: Neregistrovaný jozo(IP: 84.47.77.102)
pacia sa mi tie auta v pozadi-ceskoslovenska 613ka a co ja viem ake rotbury a aj tie sanitky parada.
Inak roky 87,88,90 to stalo 600ft a 97 uy 7000ft riadna inflacia.
Este raz vdaka ze sisi dal tu namahu a venoval si tomu tolko casu.
Inak jako uz sa jpm pytal aj mna by zaujimala ta atmosfera za totacu a potom v 97 mal by to byt velky rozdiel.
»Reagovať na príspevok
Odoberať príspevky emailom Názov: RE: 613
Dátum a čas: 20.09.2005 18:58, Autor: Neregistrovaný Charlie(IP: 84.47.84.48)
S tou 613 bola fakt sranda. Keď sa niečo stalo, tak oni tam s ňou prišli a všetci sa začali rehotať (hlavne západniari).
Fakt máš dobrý postreh - ceny vstupeniek.
Rozdiel v pretekoch za totality a za demokracie nebol. Rozdiel bol len vo výskyte toho, čo bolo mimo závodnej trate (stánky, materiály o F1, propagačné akcie rôznych firiem).
»Reagovať na príspevok
Odoberať príspevky emailom Názov: RE: 613
Dátum a čas: 20.09.2005 21:29, Autor: Neregistrovaný Mojžo(IP: 62.65.180.5)
No neviem či sa smiali Tatre 613... To v tej dobe bolo auto čo si v ničom nezadalo so svetovými mašinami. 3,5L V8-čka, výkonná, 4 kotúčové brzdy s vnútorným chladením, McPhersnon s torzným stabilizátorom, maximálku okolo 200 km/h a zrýchlenie približne 10 sekúnd, navyše tieto boli 623-ky špeciálne pre tieto veci a mali dokonca motor o výkone 3,8 litra a približne 200 konských síl.
Takže nie, skutočne si nemyslím že Tatry 613 boli na smiech. A už vôbec nie v roku 1987 a v roku 1990
»Reagovať na príspevok
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 16 neregistrovaných