Prvé rande s 613

Každý ma nejaký ten príbeh so svojou Tatrou a záleží len na ňom, či sa o neho podelí...
Užívateľov profilový obrázok
Roman Rezníček
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 97
Dátum registrácie: 10 Mar 2005, 22:32
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Banská Štiavnica
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Roman Rezníček » 23 Mar 2005, 23:22

Zase to prihlasovanie, snáď sa to raz naučím :?:
Etienne: vôbec som to nemyslel ako výčitku, veď ku každému, kto sa snaží zachovať a udržať v prevádzke nielen TATRU, ale aj iné technické lahôdky prechovávam hlbokú úctu. Len som si všimol že častejšie sa na TP objavujú mladšie ročníky. Možno je to ľahšou dostupnosťou, lepším stavom alebo menšími problémami s ND. Sám v tom nemám celkom jasno, či by som radšej T700 alebo chromku. A možno troj-okú 603? Najradšej všetky, ale kde na to vziať a kde to chrániť? Mať to na ulici pred domom... asi by som nemohol spávať.

Chapman

Príspevok od užívateľa Chapman » 24 Mar 2005, 00:01

Ja by som spával bez problémov: v nej!

Užívateľov profilový obrázok
Erik
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 807
Dátum registrácie: 25 Nov 2004, 22:24
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Erik » 24 Mar 2005, 00:03

Roman: Tak keby som sa mal rozhodnut ohladom dostupnosti ND, tak si urcite vyberiem chromku. Ked sa trochu posnazis, tak u tatrovakoch najdes na to kvela ND, sem tam este nejaka ta chromka v celku. ked to porovnas s T700: T700- vyrobenych 68 ks, ND 0 bodov, je to prepchate elektronikou, takze sa v tom neda az tak vrtat ako v chromke. A keby som uz nejaku tu 700 mal, tak by som sa s nou bal vijst na cesty a asi by bola 360 dni v roku v garazi.
No a 603 to by som bral este radsej ako chromku. sexi look, krasne vrci a vsetci sa za tym obzeraju. samozrejme ked sa uz rozhodnes pre 603 a chces ju mat v 100% stave, tak musis mat na ruke 250-300 tisic.
No a preco najcastejsie vydavas mladsie rocniky? no lebo sa daju zohnat v slusnej vybave za dobru cenu- myslim od 4 hore. Vies 613-3 su teraz v kritickom obdobi, prespektivne nic moc, do 1. kategorie veteranov jej chyba cca 10 rokov, no a ako auto na bezne pouzivanie to tiez nieje bohvie co, lebo ma hrozne vysoke prevadzkove naklady. Skratka clovek musi byt tatrovak od kosti, aby si kupil 613.
Napr.Etienne ma dobru taktiku: vybera si take ojedinelejsie tatry ako M95, 613-s, aj ta 603-2 sa stava raritou. skratka su to tatry- povodne tatry so slusnou vybavou, ktore sapon trosku konkuruju dnesnym autam.
No a nakoniec, treba si dopriat aj trosku komfortu a lepsej vybavy no nie? preto tie novsie rocniky...

Užívateľov profilový obrázok
Eda
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 989
Dátum registrácie: 30 Máj 2004, 00:41
Tatry, ktoré vlastním: T613 Elektronic ´93
Bydlisko: Moravská Ostrava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Eda » 24 Mar 2005, 00:22

Me osobne se vepredu sedi lip v trojce jak ve ctverce, ale no okej. A s tou elektronikou bych to u T700 nevidel tak strasne. V porovnani s jinama tatrama neni az tak prepchata. Je takova polonapchatá.

Užívateľov profilový obrázok
Roman Rezníček
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 97
Dátum registrácie: 10 Mar 2005, 22:32
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Banská Štiavnica
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Roman Rezníček » 24 Mar 2005, 00:26

Erik: 603 je naozaj sochársky skvost. Ale dá sa v tom jazdiť? Veď to má tuším len 3 kvalty a kdesi som čítal, že brzdy sú tiež nič moc. A ja chcem TATRU hlavne kvôli tomu pocitu z jazdy. Takže mám taký pocit, že chromka je asi rozumný kompromis. Vyzerá nádherne, nie je komplikovaná, ND nech sa páči a jazdné vlastnosti asi nebudú o moc horšie ako 613-3,4.

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 24 Mar 2005, 00:46

Tři kvalty měla maximálně volha, ale bubnový brzdy jsou opravdu nic moc...

Užívateľov profilový obrázok
Roman Maďar
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2189
Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Bernolákovo
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Roman Maďar » 24 Mar 2005, 00:52

Luboš napísal:Tři kvalty měla maximálně volha, ale bubnový brzdy jsou opravdu nic moc...
Myslím ,že aj Varšava/Pobeda.

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 24 Mar 2005, 00:59

No a taky Ford Mustang, ale tatra za posledních 100 let už asi ne... :P

Užívateľov profilový obrázok
Mojžo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 4098
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
Bydlisko: mám
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Mojžo » 24 Mar 2005, 08:30

so 603-kou sa nedá jazdiť?

ha ha ha, that was so funny I cannot stop laughing.

Na svoju dobu auto mnoho rokov dopredu. Všetko synchronizované, pokrokové jazdné vlastnosti - ako tvorené na powerslidy, fajn prevod riadenia, príjemný motor, navyše dostatočne výkonný.

Tatra 603 rulez

D.A.

Príspevok od užívateľa D.A. » 24 Mar 2005, 08:50

>Luboš: To kolísá v závislosti na tom, jestli někdo z nás dvou zrovna dělá obměnu...?

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 24 Mar 2005, 09:06

Všechno synchronizované??? Tak proč se třeba ty brzdy štelují co 4000 km? :o

Užívateľov profilový obrázok
Mojžo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 4098
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
Bydlisko: mám
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Mojžo » 24 Mar 2005, 09:25

Jáj Luboš...
Preco mám obcas dojem že zo seba robíš idiota? Bez urážky

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 24 Mar 2005, 10:44

Ale Matěji, ještě nic nechápeš. S autem, které má oproti dnešní produkci 10-20 násobně kratší servisní intervaly už je při denním provozu děsná otrava, nějakou radost ti to může přinášet už jenom při veteránském provozu...

Užívateľov profilový obrázok
Mojžo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 4098
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
Bydlisko: mám
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Mojžo » 24 Mar 2005, 14:14

Dobre Luboš, prekrucuješ, nemienim sa o tom dalej bavit

Užívateľov profilový obrázok
Roman Maďar
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2189
Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Bernolákovo
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Roman Maďar » 24 Mar 2005, 17:37

Luboš žeby prekrucoval? To je mi novina :lol: :lol: :lol:

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 24 Mar 2005, 23:19

Já nic nepřekrucuju, já jen suše konstatuju některá fakta. Ať se ti to Matěji líbí nebo ne (já vím, že ne :twisted: ), je to tak. :P

Užívateľov profilový obrázok
carlos
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 577
Dátum registrácie: 14 Okt 2004, 17:35
Tatry, ktoré vlastním: nechcem uviesť, akú Tatru mám
Kontaktovať užívateľa:

-

Príspevok od užívateľa carlos » 24 Mar 2005, 23:36

zaxvílu sa to bude týkat aj 613 :?

Užívateľov profilový obrázok
Erik
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 807
Dátum registrácie: 25 Nov 2004, 22:24
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Erik » 25 Mar 2005, 00:27

Roman: 603 ma 4 kvalt. prvdaze ze je pozitok jazdit na 603. Aj ked ma horsie jazdne vlastnosti ako 613. Ale jeden kamarat- byvaly pretekar mi tvrdil, ze mal lepsi pocit na 603 ako na 613, hovoril ze na 613 uleti predok lahsie ako na 603. 603 ma zevraj lepsie rozlozenu hmotnost medzi napravy ako 613. Ale to pisem len to co som pocul, nastastie s tym osobne skusenosti zatial nemam a nemozem k tomu nic napisat.
Ale vies, najvacsi pozitok z jazdy na 603 je vtedy, ked je pekny slnecny den a ty ides lazo plazo oddychovym tempom po cestach-necestach a vsetci ludia sa za tebou obzeraju s otvorenymi ustami ze co za lod to prave presla okolo nich. :wink:

Užívateľov profilový obrázok
Roman Maďar
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2189
Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Bernolákovo
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Roman Maďar » 25 Mar 2005, 02:23

Moju prvú 603-ku som kúpil v r1989 a jazdil som na nej do 1995 bola to paráda ale ku koncu trocha drahá prevádzka, na každý deň. prvú 613-ku som kúpil v r.1998 a odvtedy jazdím výhradne s T613, takže to môžem porovnať, aj keď sú to velmi rozdielne autá.603-ka má viac priestoru, sedí sa v nej vyššie a dáva zvláštny pocit bezpečia. Na suchu je dobre ovládateľná, horšie je to na snehu a vdaždi. Trvalo to kým som si zvykol na to ,čo si s ňou môžem dovoliť ,je pretáčavá.613-ka je oveía pohodlnejšia ,kludnejšia a správa sa skôr neutrálne. Človek si na ňu rýchle zvykne.Oveľa lepšie sedí na ceste. ale je v nej menej miesta.Sa mozrejme , že sú to subjektívne dojmy. :lol:

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 19 neregistrovaných