Strana 2 z 4

Napísané: 21 Nov 2005, 15:54
od užívateľa etienne
Ondrej: Ano, suhlasim s Tebou. Su ludia ktori nieco raz vidia a uz o sebe tvrdia, ze su profici...

Myslim si vsak, ze v prirucke by nebolo nic na zaklade coho by mohli nejaky prvok v motore rozostavit ci poskodit a mala by sluzit ludom ktori maju jednak tatru lebo sa im paci a do motoru sa nevyznaju (napr. ja) a jednak pre ludi ktori sa v motore vyznaju ale chcu mat nejaky zoznam aby nezabudli nieco odskusat....

Napísané: 21 Nov 2005, 16:12
od užívateľa tomas
Ja vam hned poviem kde je problem pri startovani...
Ked nestartuje, treba to strcit do druhej dierky, o ktorej si myslis, ze to nieje prave ona :P

-

Napísané: 21 Nov 2005, 21:44
od užívateľa carlos
už som videl všelijakýx čo robili podla príručky,a potom sa stalo ,že cez sacie mu do valca padla matica,alebo "len" zabudol desinu klúč v ventilátore 8)

Napísané: 21 Nov 2005, 22:07
od užívateľa MarekK
...thhooolko uceníííích sz něba pallo...

Napísané: 21 Nov 2005, 23:11
od užívateľa Erik
Mne by sa taka prirucka velakrat zisla, nakolko niesom v konstrukcii T 613 az tak zbehly a s kazdym mensim ci vacsim problemom sa obraciam na kamarata alebo sa obraciam na TP tym ze tu vytvorim novu diskusiu. Bolo by dobre keby prirucka obsahovala nejake finty ktore ulahcia montaz(demontaz) jednotlivych suciastok. Napr. mal som problemy s vymontovanim startera, a radu som nasiel az tu na TP.
Usetrilo by to niektorym vela casu...

Etienne: mozem do tej databazy poslat fotky aj ja?

Napísané: 21 Nov 2005, 23:23
od užívateľa Thomas
Etienne - viděl jsi báječné muže na létajících strojích ?

Napísané: 21 Nov 2005, 23:31
od užívateľa MarekK
ale radek, ondrej, A.T. všetko vedia...už nepotrebujú žiadnu príručku, sú to chodiace príručky, ...
Ja by som tiež niečo také prijal, určite by mi to pomáhalo v bastlení a v hádzaní matiek do karburátora....
Carlos: neni tá príhoda "o padnutej matici" z učilašta na Coburgovej? tam tá matička nakoniec vypadla výfukovým potrubím von...viem to, počul som to od ...... :wink:

Napísané: 22 Nov 2005, 00:17
od užívateľa Eda
příručka o.k. ale kdo to napíše?

Točí startér ale motor nechce naskočit je u 613i už třeba několik variant. . . .

Napísané: 22 Nov 2005, 02:21
od užívateľa Luboš
Jen pro zajímavost, kdo se už setkal u T613 s touto závadou a dosud ji nevyřešil? :)

Re: -

Napísané: 22 Nov 2005, 08:51
od užívateľa ondrej
carlos napísal:....,a potom sa stalo ,že cez sacie mu do valca padla matica...
mám z takého niečoho vždy strach... napr. aj pri nastavovaní ventilov!

Thomas: - je to úžasný film! keby sa tak dal zohnať na CD... :?
Marek K napísal:....ale radek, ondrej, A.T. všetko vedia...už nepotrebujú žiadnu príručku, sú to chodiace príručky, ...
- nechápem príčinu takýchto tvojich zlomyseľných poznámok... :shock:

Napísané: 22 Nov 2005, 09:22
od užívateľa etienne
Thomas: Nevidel.... mas ho niekde ?!

Napísané: 22 Nov 2005, 09:36
od užívateľa Mojžo
Heh, ale Radek, A.T. a Ondrej sa už tomuto pomenovaniu vzhľadom na Tatru 613 naozaj blížia a to vôbec nemyslím hanlivo ale skôr z pohľadu "full respect, nigga" 8)

Napísané: 22 Nov 2005, 10:08
od užívateľa Ambiciózní tajemníček
Ale já taky všechno nevím. To určitě ne. A pokud jde o chybu "točí se lehce, naskočit nechce", řešil jsem ji zrovna ve čtvrtek. Motor, aby šel, tak potřebuje dvě věci - benzín a elektriku, že? Vyloučen byl nedostatek benzínu ve válcích, spínač zapalování impulsy dával, ale jiskra k rozdělovači nedorazila. Vyměnil jsem cívku (no Lucas náhradní nemám, ale cívka z Favorita pro pokus dobře poslouží) a ono to šlo. Vrátil jsem to na Lucase a šlo to taky. A za chvíli zase ne. Takové závady miluju. Že by to bylo navlhlé? Ach jo. Podotýkám, že šlo o motor "i".

No a takhle si představujete ty rady v příručce? Asi ne. Jinak ani toto není myšlenka nová. Nejlepší návrh jsem asi slyšel zatím od Ladise (ale je to už déle), že by se měla pro T613 udělat "wikipedia". Má to jistě několik háčků, namátkou můžu uvést třeba problém kdo bude něco takového redigovat, protože těžko se dá zabránit tomu, aby se v "příručce" nezačaly objevovat chytře vypadající nesmysly. A co člověk, to názor, takže ono už jen těžké bude rozhodnout, co nesmysl je a co není. Co jednomu připadá jako dobré řešení, druhý nebude chtít připustit. Můžete se inspirovat třeba nedávnou debatou na fóru TKB, kdy se řešilo, co to udělá, když se zkombinují na jednom motoru válce litinové a Al-Fer. Ani na tomto se neshodneme. Takže co by třeba k tomuto tématu mělo být v připravované "přiručce"? Kombinovat nebo zásadně ne? A kdo to rozhodne?

Napísané: 22 Nov 2005, 11:30
od užívateľa ondrej
AT - dobrá úvaha :lol:
naozaj, čo s tým, ak na nejaký problém budú mať Radek, AT a Ondrej (a určite aj ďalší) rozdielne názory? stalo sa už viackrát...
Etienne - čo potom s tým?

Napísané: 22 Nov 2005, 11:36
od užívateľa MarekK
Ondrej: Ja som to zlomyselne nemyslel...všetci traja ste mi už neraz pomohly v diskuson fore. :wink: a preto ak budem mat nejakú nejasnost tak sa tu zas opítam. (dúfam, že mi nečo odpoviete) :idea:

A.T. už ten motor vrčí? aby si odpovedal Lubošovi.

Napísané: 22 Nov 2005, 13:10
od užívateľa ondrej
Eda napísal:příručka o.k. ale kdo to napíše?

Točí startér ale motor nechce naskočit je u 613i už třeba několik variant. . . .
ok - tak začnime kolektívne dielo. Uvediem nejaké možné príčiny, čo asi v žiadnej príručke nenájdete...môžete sa pridať :wink:

1 - je štartér zamontovaný vo vozidle?
2 - je zamontovaný vo vozidle, ktoré chceme naštartovať?
3 - je v nádrži benzín?
4 - je v nádrži plýýn (ak je zapnuté na LPG)
5 - ....

Napísané: 22 Nov 2005, 13:23
od užívateľa Eda_
5) Je napojená řídící jednotka
6) Chceme někam vůbec jet


mhmmmm ........... 8)

Napísané: 22 Nov 2005, 14:02
od užívateľa Ambiciózní tajemníček
Když je zapojená řídicí jednotka, vrčí palivové čerpadlo? S Ondrejem jsme udělali zkušenost, že zřejmě pokud jednotce nevyjde kontrolní součet nad modifikovanými mapami, nehodlá ničit motor provozem podle pochybných map a ani nezapne palivové čerpadlo.

Jinak auto nastartovat jde, zatím je tam ta cífka z Favorita (házejte na mne kamení), protože potřebuji, aby to jezdilo. Hrát si budu chtít asi až později. Právě to s cívkou z Favorita absolvovalo úspěšně emisní kontrolu :oops:

Tak kdo další přihodí něco do manuálu k heslu "kua, zase to blbý mičko nestartuje"?

Napísané: 22 Nov 2005, 14:14
od užívateľa MarekK
"Hallov snímač" je namontový na správnom mieste a dáva správny signál?

Napísané: 22 Nov 2005, 17:07
od užívateľa Ambiciózní tajemníček
... a ten druhý taky?