Pohon vozidla zabezpečí modelársky elektromoto mig 400 7.2V 18000rpm Energiou ho budú krmiť dva akupaky Ni-mh 7.2V 1200mAh. motor bude zprevodovaný prevodovkou v pomere16:1.Vozidlo by malo na plný výkon vivinúť rýchlosť cca 12-15 km/h, čo v prepočte k merítku znamená 120-150 kmh.Teda ak sme s Ondrom počítali správne Dnes sa mi konečne podarilo nakúpiť vhodný AL materiál , takže sa pustím do návrhu a výroby klietky/uloženia diferenciálu a následne prevodovky.Budem vás ďalej fotoinformovať.Väčšina dielov a ich výroba je už doriešená, najväčší problém mi robí tesnenie okien s lištami a mikrozámky dverí a kapôt.Ak máte konštruktívne nápady, sem s nimi.Jerry napísal:Ahoj Romane, mam otázečku, čim to budeš krmit? Bencíňákem, nebo elektromotorem?
Jednoznačně to bude trhák a i lákadlo na srazech...
Modely Tatra
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
Čadík, na sundavanie puklíc postačí mikro skrutkovač, ale súčasťou modelu by mal byť funkčný zdvihák a samozrejme kľuka.ďakujem za prejav uznania.Na začiatku tohoto vlákna niekto prehlásil, že na výrobu takéhoto modelu postačí "len naplácať trochu laminátu do formy", myslím, že teraz je už jasné, že to bola mýlna domnienka.Všetky diely , okrem motora , akupakov a elektrovýzbroje, sú , alebo budú vyrobené v mojej dielni, mnou.Vrátane dutých pneumatík, či manžiet riadenia a polonáprav.Ak sa mi zdarne podarí dokončiť tento model(jedná sa asi o 50 rôznych foriem), už pripravujem stavbu T87 v rovnakom merítku.Po nej by mala následovať T613, ktorú žial nemám odkiaľ okopírovať, takže budem musieť najprv vyrobiť plný model karosérie, ako sochu, tak ako kedysi napísal AT
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
- Mojžo
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 4098
- Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
- Bydlisko: mám
- Kontaktovať užívateľa:
No na bomby dig furt jak som pozrel do spätného zrkadla v T613 pozerám dig za mnou cúva v tesnom závese Tatra 603. Aj keď som šiel 130 km/h, stále bol za mnou v tesnom závese. Vždy stihla ubrzdiť, stále stíhala akcelerovať.
Keďže viem že motor T603 sa otáča iba v jednom smere a na reverz je tam iba jeden prevod, usudzujem že miestami musel točiť snáď 27 000 otáčok za minútu.
Kde sa hrabe F1, Tatra 603 to dokáže aj s OHV rozvodom.
Šalene
Keďže viem že motor T603 sa otáča iba v jednom smere a na reverz je tam iba jeden prevod, usudzujem že miestami musel točiť snáď 27 000 otáčok za minútu.
Kde sa hrabe F1, Tatra 603 to dokáže aj s OHV rozvodom.
Šalene
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
Toho pána nepoznám, ale velmi rád by som ho spoznal.Iste by mi vo vela veciach mohol poradiť, či pomôcť.Môžeš mi o ňom napísať viac.S mojím strojovým vybavením nie som schopný vyrobiť napr. kuželové ozubenie, preto som diferenciál riešil čelným.Ambiciózní tajemníček napísal:Díky za odpověď. A znáš pana Valoucha? Moc šikovný člověk. Navrhl a prodává kutilům jednoduchou odvalovku na hezky evolventní ozubení a dá se s tím dokonce udělat na koleně i slušně přesné šikmé ozubení.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 16 neregistrovaných