Chromkovy zadny naraznik - boky

Čo jednému chýba, iný môže mať...
Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 06 Jan 2006, 20:16

Původní na tom bude až na ty dráty asi všechno, dokonce to má i téměř nejeté pneu zn. Baťa. :D Děda na tom přestal jezdit už asi před půl stoletím, ale bohužel to pak částečně rozebral a spoustu dílů rozdal, tak mě čeká ještě navíc spousta shánění. Ty výfuky má v nabídce i jeden slovenský výrobce, z toho obavy nemám. Naštěstí se toho naflákaly kvanta, né jako tatrovek... :)

Užívateľov profilový obrázok
MarekK
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1912
Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
Bydlisko: Olomouc
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa MarekK » 06 Jan 2006, 20:34

Luboš: tak to si moc nanajazdila...a neni kladivko ako kladivko...
maťo : :shock:

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 06 Jan 2006, 21:33

Asi 20 let? No aspoň se moc neojela... :lol: Ještě kdyby to za tu dobu tolik nezrezlo... :? Ono kdo by na tom také chtěl jezdit, vždyť to mělo ještě ruční řazení půlmetrovou pákou přímo z převodovky, asi tři kvalty, nebyly na tom ani blinkry, zrcátka, tlumiče (!), nemělo to ani tachometr, zapalování nějakým magnetem, vlastně to nemá ani baterii. No prostě hrozný stroj... :lol:

Užívateľov profilový obrázok
kovoo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 316
Dátum registrácie: 30 Dec 2005, 18:37
Bydlisko: TT
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa kovoo » 07 Jan 2006, 01:44

malá otázočka Luboši čo to je za mashinku a presne pokialmožno :)
nie že sa toho spravyli kvantá ale sa to všetko robí ešte aj dnes 8)
marekk: čo je????

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 07 Jan 2006, 02:44

Jawa 250

výrobce: Zbrojovka Ing. F. Janeček, Praha-Nusle II, ČSR
motor: vzduchem chlazený dvoudobý jednoválec s vratným vyplachováním podle patentu Dr. Schnürleho
splynovač: Amal, dvoušoupátkový
vrtání: 63 mm
zdvih: 80 mm
obsah válce: 248 ccm
kompresní poměr 1:6,7
výkon: 9 kobyl
spotřeba směsi oleje Gargoyle Mobiloil D a benzinu v poměru 1:20: 3,1 litru na 100 km
obsah té promáčké nádrže: 10 litrů
max. rychlost: 100 km/h
rychlostní skříň: třístupňová s převodovými poměry 1:5,3/1:8,3/14,8 a ručním řazením
spojka: vícelamelová
brzdy: bubnové na všech kolech
rám i vidlice: listované z ocelového plechu
pérování vidlice: pérem
váha: asi 95 kilo
pneumatiky: balonové 25x3 (3,00-19)
cena tehdy, jestli se nepletu: 5.490,-- Kč

Stačí? Moc jsem to zatím nezkoumal, tak moc dalších postřehů stejně nebude.

Užívateľov profilový obrázok
kovoo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 316
Dátum registrácie: 30 Dec 2005, 18:37
Bydlisko: TT
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa kovoo » 07 Jan 2006, 11:18

to je všetko pekné a výčerpávajúce :shock: ale jednu maličkosť si zabudol takú malu drobnôstku kedy to bolo vyrobené????? :P
a ta cena je úsmevná :roll:

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 07 Jan 2006, 15:06

Na tu drobnost jsem nezapomněl, ale jak říkám, zatím jsem to moc nezkoumal. Doklady jsem od toho neviděl a s renovací ještě nejsem tak daleko, abych otřel prach z motoru a zjistil výrobní číslo. :) Tuším, že je to plus mínus 1936, prý spíš mínus.

Cena odpovídala tak čtvrtině ceny Tatry, ne? Kolik stála tehdy nejlevnější hadimrška - 26 000 Kč? Na tu dobu to bylo asi hodně platů... :o

Užívateľov profilový obrázok
kovoo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 316
Dátum registrácie: 30 Dec 2005, 18:37
Bydlisko: TT
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa kovoo » 07 Jan 2006, 16:36

ten rok +-1936 je zaujímavý.... :roll:
tomu hovorým pekný veterán to by chcelo dať do 100% stavu :wink:

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 07 Jan 2006, 17:05

No uvidíme, jestli se do toho v dohledné době pustím. Jak to nemá aspoň čtyři kola, tak mně to nikdy moc nelákalo a na tatrovkách je ještě práce...

Užívateľov profilový obrázok
kovoo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 316
Dátum registrácie: 30 Dec 2005, 18:37
Bydlisko: TT
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa kovoo » 07 Jan 2006, 18:14

tak to niekomu pusti za rozumnú cenu... :roll:
či ležalo to popolom 50rokov ešte daľších 50vydrží :lol: , ale né to si podrž to je pekná motorka

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 07 Jan 2006, 19:57

Ne, tu si nechám, časem by to mohlo vypadat nějak takhle. :)
Prílohy
IMG_2375.jpg
IMG_2375.jpg (83.29 KiB) 7022 zobrazení

Užívateľov profilový obrázok
kovoo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 316
Dátum registrácie: 30 Dec 2005, 18:37
Bydlisko: TT
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa kovoo » 07 Jan 2006, 20:04

to je husstý štýll :shock: , to je ale mashinka tá by sa aj mne páčila...
vieš čo je to roboty dať ju do takéhoto stavu a tých behačiek okolo toho, no budeš mať čo robyť na staré kolená :lol:

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 07 Jan 2006, 20:12

Na stará kolena né, to musím stihnout dřív. Z třítisícového důchodu, kterým tu pořád vyhrožuje ODS, bych to už dokupy nedal... :mrgreen:

smejo

Príspevok od užívateľa smejo » 07 Jan 2006, 21:20

ahoj muf dostal si mail dnes som ty ho poslal :shock: :shock: :shock:

Užívateľov profilový obrázok
Muf
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 55
Dátum registrácie: 22 Dec 2005, 19:01
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Praha 2
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Muf » 07 Jan 2006, 23:05

smejo: jojo, díky dostal. ozvu se. dneska jsem byl s tatrou na své zatím druhé jízdě. (jen pár km).
Lidi, vono to už nechce ani startovat klíčkem... :o Jako mamlas musím vždycky vylézt ven, otevřít motor a zmáčknout tam ten přiblblej čudl!!! :twisted:
Na ten startér se musím podívat! Když vono je ale venku tak hnusně a ležet v tom pod autem.... :roll:

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 07 Jan 2006, 23:27

No tak pokud to pak jde bez problémů nastartovat tím čudlem, tak bude závada spíš opravdu ve spínací skříňce než na startéru.

Užívateľov profilový obrázok
Muf
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 55
Dátum registrácie: 22 Dec 2005, 19:01
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Praha 2
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Muf » 08 Jan 2006, 10:01

Luboš napísal:No tak pokud to pak jde bez problémů nastartovat tím čudlem, tak bude závada spíš opravdu ve spínací skříňce než na startéru.
Nojo, ale i tim čudlem to je na popátý. Ale je zvláštní, že zvukově je mezi tím, když to udělá jenom cvak a nic anebo skutečně otočí motorem rozdíl jenom v tom zvuku roztáčení motoru. Prostě i když to udělá to cvak, tak pak se čtvrt vteřiny neděje nic v každém případě a pak to teprve buď začne s motorem točit nebo nezačne. Jakoby se někdy tomu startéru nechtělo točit, ale zapadlý byl v motoru dobře... :?
Každopádně baterky jsou nabitý, že by někde nějaký přechodový odpor? Kde? Any ideas? Díky všem...

Užívateľov profilový obrázok
Mojžo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 4098
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
Bydlisko: mám
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Mojžo » 08 Jan 2006, 12:37

Muf tam budeš mať zlý ten elektromagnet na štartéri - taký malý valček, držia ho dve šrubky a idú doňho všetky káble

Užívateľov profilový obrázok
Pedro
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 189
Dátum registrácie: 25 Máj 2005, 06:43
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Střední Čechy
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Pedro » 08 Jan 2006, 12:41

Pak to vypadá na opálené silové kontakty, kterými se po vyhození pastorku pustí proud do motoru startéru. Někdy to stačí vyčistit, ale to většinou nepomůže nadlouho, takže spíš to bude chtít vyměnit tu propojovací destičku příp. i kontaktové šrouby. Když je k dispozici, je nejelegantnější vyměnit celý vysouvací elektromagnet.
Další prácička Tě pak ale asi opravdu bude čekat s tou spínací skříňkou. Klasické řešení českých pohodářů - někam doprostřed palubky křivě heftni vruty jak na trám zvonkové tlačítko, vytáhni k němu startovací drátky od skříňky a pak už nebudeš muset obíhat auto a startovat tlačítkem v motoru, ale zazvoníš si pohodlně z místa řidiče :lol: :lol: :lol:

Užívateľov profilový obrázok
tomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2325
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomas » 09 Jan 2006, 16:06

Muf a co tak mrknut na odpojovac BAT?

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 50 neregistrovaných