Zväčšenie objemu

Čo jednému chýba, iný môže mať...
Užívateľov profilový obrázok
jaro805
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 201
Dátum registrácie: 23 Máj 2007, 20:12
Kontaktovať užívateľa:

Re: Zväčšenie objemu

Príspevok od užívateľa jaro805 » 12 Dec 2009, 16:03

radek napísal:Díly vyrábí několik manufaktur naráz, počínaje GM, přes Bosche, Mahle a Delco až po kusovou strojírenskou výrobu malých živnostníků v této zemi. Každý umí něco. Bavíme se velmi zhruba o cca 350tis/1 auto bez převodovky.....
tych 350 000 stoji len hlava valcov kompletna valece piesty ventily ojnica a kluka?

Užívateľov profilový obrázok
Jerry
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1607
Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957
Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
Kontaktovať užívateľa:

Re: Zväčšenie objemu

Príspevok od užívateľa Jerry » 12 Dec 2009, 23:51

V té ceně je zahrnuto složení a odbrždění motoru. Za ty peníze by si pak při neodbornym složení každej chtěl přivydělat ve formě reklamace, že to dle jeho úsudku nejede, jak si představoval. :roll:
Radek napísal:... A samozřejmě o prodeji komponentů nemůže být řeč, to je věc co se dělá tzv. "na klíč", tedy včetně montáže, nastavení a odbrždění.....

Užívateľov profilový obrázok
Pa3k
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 163
Dátum registrácie: 06 Jan 2009, 23:23
Tatry, ktoré vlastním: 613-4
Bydlisko: Dolny Kubin
Kontaktovať užívateľa:

Re: Zväčšenie objemu

Príspevok od užívateľa Pa3k » 13 Dec 2009, 22:16

To znie viac ako dobre :D chcem sa len opytat na tu štvorventylovú techniku. Hlavy sa upravujú,vyrabajú nové alebo z niečoho po úprave pasujú? Ak tak z čoho ak to nieje tajomstvo.

Užívateľov profilový obrázok
David ABA
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 117
Dátum registrácie: 12 Júl 2008, 21:33
Tatry, ktoré vlastním: T623(S)
Kontaktovať užívateľa:

Re: Zväčšenie objemu

Príspevok od užívateľa David ABA » 13 Dec 2009, 22:40

hlavy se delaji zgruntu nove

Michal B.
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 240
Dátum registrácie: 11 Dec 2006, 13:21
Kontaktovať užívateľa:

Re: Zväčšenie objemu

Príspevok od užívateľa Michal B. » 14 Dec 2009, 18:42

Tomuto vláknu fakt fandím. Moc se bavím.

jack
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1505
Dátum registrácie: 26 Jún 2006, 08:26
Tatry, ktoré vlastním: Šestsettrojky
Bydlisko: Karwin
Kontaktovať užívateľa:

Re: Zväčšenie objemu

Príspevok od užívateľa jack » 14 Dec 2009, 19:37

Michal B. napísal:Tomuto vláknu fakt fandím. Moc se bavím.
Taktéž...ono vlastně není problém najít antitechnicky rozmýšlející jedince, kteří jak ovce hltají kdejaké tatra-scifi :mrgreen: Jen jim to umět pěkně podat :wink: Jsem zvědavý kdy to tady Radek rozlouskne.

Užívateľov profilový obrázok
Pa3k
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 163
Dátum registrácie: 06 Jan 2009, 23:23
Tatry, ktoré vlastním: 613-4
Bydlisko: Dolny Kubin
Kontaktovať užívateľa:

Re: Zväčšenie objemu

Príspevok od užívateľa Pa3k » 14 Dec 2009, 20:31

A kto tu piše že tomu verime :?:

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Re: Zväčšenie objemu

Príspevok od užívateľa radek » 14 Dec 2009, 22:47

Copak věříte, to vypadá, že se k tomu přímo modlíte :mrgreen:. Stávající hlavy se samozřejmě na 4V techniku neupravují, jsou použity úplně jiné a z důvodu potřeby torzní tuhosti a instalace hydraulických zdvihátek ventilů jsou to odlitky společné všem válcům vždy příslušné řady motoru, dvouvačkové uspořádání zůstává, časování se zásadně mění.....

Užívateľov profilový obrázok
Roman Maďar
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2189
Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Bernolákovo
Kontaktovať užívateľa:

Re: Zväčšenie objemu

Príspevok od užívateľa Roman Maďar » 15 Dec 2009, 00:33

Mal si na mysli časovanie v reálnom čase? Tak povedzme rok 2050? Bratu? :D

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Re: Zväčšenie objemu

Príspevok od užívateľa ondrej » 15 Dec 2009, 07:42

jaro805 napísal:Zväčšenie objemu v t613 zo zakladu 3,5 litra sa da ešte Zväčšiť na aky objem ?
Maximálne na asi tak 4,5 litra, ale to už s veľkými ťažkosťami...
Prečo chceš zvyšovať objem?

Užívateľov profilový obrázok
jaro805
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 201
Dátum registrácie: 23 Máj 2007, 20:12
Kontaktovať užívateľa:

Re: Zväčšenie objemu

Príspevok od užívateľa jaro805 » 15 Dec 2009, 10:10

tak ma najprv zaujala t 700 gt a ta mala motor 4.5l tak som myslel si že niečo asi viete o tom ?

Užívateľov profilový obrázok
Jerry
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1607
Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957
Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
Kontaktovať užívateľa:

Re: Zväčšenie objemu

Príspevok od užívateľa Jerry » 15 Dec 2009, 11:17

Ano, byl to druhej poválečnej dvoudvéřovej sedan co v Tatře vyrobili. Bylo to hezký.... po bouračce se ztratil motor a následně se objevil v povozu nazývaném Grafit. Ale to se již zde řešilo... Ta 700 byla na oko parádní, ale pořád to byla 613 (dokonce to byla 613-3 s posunutym B sloupkem a zavařenejma zadníma dveřma a nataženejma předníma), takže si dovolím říct, že při využití plnýho potenciálu výkonu toho motoru, se to auto dalo ovládat jen rovně. Aby to bylo opravdu tak sportovní, jak tvrdili, tak ta karoserie by si zasloužila trochu pokrokovější podvozek. Toť můj názor.

Užívateľov profilový obrázok
Mojžo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 4098
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
Bydlisko: mám
Kontaktovať užívateľa:

Re: Zväčšenie objemu

Príspevok od užívateľa Mojžo » 15 Dec 2009, 14:16

Ja osobne verím že citlivým vyladením konfigurácie tlmičov a pružín v kombinácii s inteligentným obutím kolies a diskov to náhodou mohlo byť skvelé zvezenie. 613-ka je tak správne pretáčavá. Jazdné vlastnosti teda Mojžo tipuje na "kompetitívne"

Kompetitívne Mojžo rád. Mojžo rád keď mu ustrelí zadná časť karoséria pokiaľ je to auto ktoré tam má aj diferenciál

jack
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1505
Dátum registrácie: 26 Jún 2006, 08:26
Tatry, ktoré vlastním: Šestsettrojky
Bydlisko: Karwin
Kontaktovať užívateľa:

Re: Zväčšenie objemu

Príspevok od užívateľa jack » 15 Dec 2009, 15:19

Mojžo, Tebe vidět na cestě, musí být zážitek :mrgreen: . Popravdě mě dost nasíralo (hlavně v době kdy jsem měl na tatře diagonálky), když při průjezdu kruháčem, v nikerak závratné rychlosti, Tatře zadek pískal jak divý, dokonce na jedné křižovatce ustřelil...jen jsem koukal která slečna se otočí, pač podle hvizdu poznáš pizdu :!:

Užívateľov profilový obrázok
MarekK
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1912
Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
Bydlisko: Olomouc
Kontaktovať užívateľa:

Re: Zväčšenie objemu

Príspevok od užívateľa MarekK » 15 Dec 2009, 15:28

len pre predstavu niečo od tatra 603 teamu: ...".... Bohužel v poslední době dílů na závodní motor Tatra 4,3l je tak málo, že tým začal uvažovat i o změně značky motoru pro náš závodní speciál Tatra. Vzhledem k tomu, že neexistuje jakákoliv technická podpora při úpravách a vývoji motoru Tatra mateřským podnikem, pak připadají v úvahu motory BMW, Porsche nebo Americké motory s výkonem okolo 500k za poloviční peníze než stojí úprava motoru Tatra..... "

Užívateľov profilový obrázok
bazilisak
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 897
Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
Kontaktovať užívateľa:

Re: Zväčšenie objemu

Príspevok od užívateľa bazilisak » 15 Dec 2009, 15:49

Jerry napísal:Ano, byl to druhej poválečnej dvoudvéřovej sedan co v Tatře vyrobili. Bylo to hezký.... po bouračce se ztratil motor a následně se objevil v povozu nazývaném Grafit. Ale to se již zde řešilo... Ta 700 byla na oko parádní, ale pořád to byla 613 (dokonce to byla 613-3 s posunutym B sloupkem a zavařenejma zadníma dveřma a nataženejma předníma), takže si dovolím říct, že při využití plnýho potenciálu výkonu toho motoru, se to auto dalo ovládat jen rovně. Aby to bylo opravdu tak sportovní, jak tvrdili, tak ta karoserie by si zasloužila trochu pokrokovější podvozek. Toť můj názor.
Viděl jsi ten podvozek ? To nebyl zásak tuningáře, který vepředu uřezal kus pružin, dozadu je vypodložil a otočil kola obráceně. Ještě před dobou, kdy to auto měl Dohnal za Sazovic jsem se stím několikrát povozil a musím uznat, že jízdní vlastnosti byly unikátní. Tak lehké auto, krásně přemotorované .... lahůdka.

Pro JARO 805 - až budeš mít všechny auta ve stavu 1a , tak vymýšlej teorie o zvýšení objemu / výkonu.... Na zabití sebe, nebo někoho jiného, nebo k přijítí o řidičský průkaz ty koně, co ty auta mají - bohatě stačí ....

Užívateľov profilový obrázok
Roman Maďar
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2189
Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Bernolákovo
Kontaktovať užívateľa:

Re: Zväčšenie objemu

Príspevok od užívateľa Roman Maďar » 15 Dec 2009, 16:51

Jerry napísal:Ano, byl to druhej poválečnej dvoudvéřovej sedan co v Tatře vyrobili. Bylo to hezký.... po bouračce se ztratil motor a následně se objevil v povozu nazývaném Grafit. Ale to se již zde řešilo... Ta 700 byla na oko parádní, ale pořád to byla 613 (dokonce to byla 613-3 s posunutym B sloupkem a zavařenejma zadníma dveřma a nataženejma předníma), takže si dovolím říct, že při využití plnýho potenciálu výkonu toho motoru, se to auto dalo ovládat jen rovně. Aby to bylo opravdu tak sportovní, jak tvrdili, tak ta karoserie by si zasloužila trochu pokrokovější podvozek. Toť můj názor.
Na základe čoho takto uvažuješ? Videl si to auto? sedel si v ňom? Alebo jedna baba povedala?

Užívateľov profilový obrázok
Jerry
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1607
Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957
Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
Kontaktovať užívateľa:

Re: Zväčšenie objemu

Príspevok od užívateľa Jerry » 15 Dec 2009, 18:47

Beru podvozek na tom autě, jako podvozek na každej jinej T613. O tunění podvozku sem nenapsal ani ň.
Kdyby oživili podvozek z prototypu T625, bylo by to asi o něčem jinym, podle mě.
Jen mi přišlo dělat na bezmála 30 let starym podvozku sportovní vozidlo, ikdyž se to dá odladit. Ale vemte si kudy šla Ecorra, když koupila auto na závodění.

Užívateľov profilový obrázok
Roman Maďar
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2189
Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Bernolákovo
Kontaktovať užívateľa:

Re: Zväčšenie objemu

Príspevok od užívateľa Roman Maďar » 15 Dec 2009, 19:09

pred cca dvoma týždňami som sa s tým autom zoznámil osobne in natura a mám z neho velmi dorý pocit, preto sa pýtam, na čom staviaš svoje tvrdenia

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Re: Zväčšenie objemu

Príspevok od užívateľa radek » 15 Dec 2009, 19:19

700GT má unikátní jízdní vlastnosti? To je podezřelý, má konečně vpředu opravdovou nápravu a vzadu prodloužená ramena? Najdu fotky, nic unikátního na nich není, jen podvozek z T613 modifikovaný pro osazení dvojčinných sportovních tlumičů a pružin a neměřil jsem to, ale tuším tam tehdá byl tlutší stabilizátor :D. Nebo to Bazilišáku myslíš stran off-road vlastností coby prostupnost terénem? Co si ten vjem z ní pamatuju, tedy je už to přeci jen pár let, přemotorizace se projevovala při řádné akceleraci nádherným okamžitým a nepolevujícím tahem schopným člověku "sebrat" volant z ruky, spojeným se zakleknutím na zadní kola, z hlediska trakce pěkné. Ovšem pokusit se o totéž v zatáčce nebo esíčku hraničilo se sebevraždou, protože ta věc byla bez přibrždění si (přesunutí to váhy zpět na předek) ke změnám směru velmi vlažná. Proto mě fascinuje ten pojem "unikátní" ...... přemotorovaná "motokára" to je a nikdo jí to nebere, je to kromě Ecorry, Grafita, Lanty a MTX s Jetronicem taky jedna T613 schopná řádné a bezprostřední akcelerace, u které se nečeká po stisku pedálu plynu i pár vteřin až válce vyprázdní objem sací komory, jak je tomu u 3.5i, ale před vynášením pojmu "unikátní" by to možná chtělo se svézt ještě v jiných autech podobného určení, protože adekvátní reakce na náhlé změny směru při vyšších rychlostech je celkem potřebná featura ..... :wink: .

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 21 neregistrovaných