T613 speciál

Čo jednému chýba, iný môže mať...
Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Re: T613 speciál

Príspevok od užívateľa Luboš » 24 Mar 2008, 22:17

Tome, ten Speciál z Krnepa je narychlo dělaný z totálního schátralého vraku, který znalec v roce 2004 ocenil asi na 2500 Kč (opravdu tam žádná nula nechybí), tak to podle toho samozřejmě vypadá.

Pepíčku, opravdu nechápu, v čem je nezbytně nutné k posouzení posezu auto řídit?? Ale kromě té dvanáctky, ve které jsem byl pouze vezen a supertatry, která už ani nejezdila, jsem už za svůj tatrovácký život řídil dobrých padesát, možná sto (já to nepočítal!) šestsettřináctek různých verzí, včetně S. Ale než nějakých drobných odlišností v provedení sedačky nebo ovládacích prvků na palubní desce, jsem si nikdy nemohl nevšimnout hlavně mnohem větších rozdílů v technickém stavu jednotlivých kusů. To je to, z čeho si vytváříte celkový dojem. Rozdíl nějakých 15 čísel na rozvoru (což může být někdy ku prospěchu, někdy naopak) nikdo na jízdních vlastnostech nepozná, pokud to nejsou stejně opotřebená a seřízená auta, což bylo reálné v dobách jejich největšího služebního nasazení, ale dnes při veteránském provozu to už dávno nepadá v úvahu.

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Re: T613 speciál

Príspevok od užívateľa miloš » 24 Mar 2008, 22:23

ondrej napísal:a prestaňte už blbnúť s tými Speciálmi, dá sa to len ťažko čítať...
jasne, že je Special iný, ako terbárs "trojka", aj že longy sa na ceste správajú inak, ako krátke tatry, pre niekoho to však môžu byť rozdiely podstatné, pre iného zanedbateľné - a každý sa drží zubami-nechtami svojho stanoviska..
načo sa prieť o také kraviny!? :shock:
Ondreji, ja se nemusim zuby nehty drzet sveho stanoviska, neb me Tatry jsou jsou provozuschopne a muzu porovnavat kratke s dlouhymi.

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Re: T613 speciál

Príspevok od užívateľa miloš » 24 Mar 2008, 22:27

Luboš napísal:Tome, ten Speciál z Krnepa je narychlo dělaný z totálního schátralého vraku, který znalec v roce 2004 ocenil asi na 2500 Kč (opravdu tam žádná nula nechybí), tak to podle toho samozřejmě vypadá.

A to jsi vzal kde? Prosim ted o zcela vaznou odpoved. Odkud je ten special a kdo ho opravoval. Jsem zvedav na tvoji odpoved a jestli lzes jako dosud tak si te tady pekne podam.

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Re: T613 speciál

Príspevok od užívateľa miloš » 24 Mar 2008, 22:29

Luboš napísal:
Pepíčku, opravdu nechápu, v čem je nezbytně nutné k posouzení posezu auto řídit?? Ale kromě té dvanáctky, ve které jsem byl pouze vezen a supertatry, která už ani nejezdila, jsem už za svůj tatrovácký život řídil dobrých padesát, možná sto (já to nepočítal!) šestsettřináctek různých verzí, včetně S. Ale než nějakých drobných odlišností v provedení sedačky nebo ovládacích prvků na palubní desce, jsem si nikdy nemohl nevšimnout hlavně mnohem větších rozdílů v technickém stavu jednotlivých kusů. To je to, z čeho si vytváříte celkový dojem. Rozdíl nějakých 15 čísel na rozvoru (což může být někdy ku prospěchu, někdy naopak) nikdo na jízdních vlastnostech nepozná, pokud to nejsou stejně opotřebená a seřízená auta, což bylo reálné v dobách jejich největšího služebního nasazení, ale dnes při veteránském provozu to už dávno nepadá v úvahu.
Velky hovno Lubosku. Seres si jen do huby.

Užívateľov profilový obrázok
603-1 pepa
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 225
Dátum registrácie: 16 Júl 2005, 14:08
Kontaktovať užívateľa:

Re: T613 speciál

Príspevok od užívateľa 603-1 pepa » 24 Mar 2008, 22:31

Luboš napísal:Tome, ten Speciál z Krnepa je narychlo dělaný z totálního schátralého vraku, který znalec v roce 2004 ocenil asi na 2500 Kč (opravdu tam žádná nula nechybí), tak to podle toho samozřejmě vypadá.

Pepíčku, opravdu nechápu, v čem je nezbytně nutné k posouzení posezu auto řídit?? Ale kromě té dvanáctky, ve které jsem byl pouze vezen a supertatry, která už ani nejezdila, jsem už za svůj tatrovácký život řídil dobrých padesát, možná sto (já to nepočítal!) šestsettřináctek různých verzí, včetně S. Ale než nějakých drobných odlišností v provedení sedačky nebo ovládacích prvků na palubní desce, jsem si nikdy nemohl nevšimnout hlavně mnohem větších rozdílů v technickém stavu jednotlivých kusů. To je to, z čeho si vytváříte celkový dojem. Rozdíl nějakých 15 čísel na rozvoru (což může být někdy ku prospěchu, někdy naopak) nikdo na jízdních vlastnostech nepozná, pokud to nejsou stejně opotřebená a seřízená auta, což bylo reálné v dobách jejich největšího služebního nasazení, ale dnes při veteránském provozu to už dávno nepadá v úvahu.
Nereagoval jsem na posouzení posezu. Myslím, že nemá cenu řešit věc na kterou má každý z nás jiný názor.

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Re: T613 speciál

Príspevok od užívateľa Luboš » 24 Mar 2008, 22:38

Miloši, takhle se s tebou vůbec nebudu bavit! Začni se laskavě chovat slušně nebo se na tebe každý vykašle.

Na to auto jsem si tehdy prolistovával znalecký posudek, a když mi řekneš číslo kastle, tak bych tu někde měl mít poznamenanou i přesnou odhadní cenu.

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Re: T613 speciál

Príspevok od užívateľa miloš » 24 Mar 2008, 22:41

Pockej, pockej. Mluvis o konkretnim aute z Krnepa, jedinem momentalnim na prodej. Povez tedy hezky foru co o tomto konkretnim kusu vis, nebot jsi uz neco podstatneho napsal, nebo-li nakousnul.

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Re: T613 speciál

Príspevok od užívateľa ondrej » 24 Mar 2008, 23:06

miloš bukáček napísal: ..Ondreji, ja se nemusim zuby nehty drzet sveho stanoviska, neb me Tatry jsou jsou provozuschopne a muzu porovnavat kratke s dlouhymi.
Miloš, je však možné, že niekto si tie rozdiely ani nevšimne, alebo nie sú pre neho podstatné - asi to som chcel povedať...

Inak k tejto Speciálovskej debate - troška odbočím - iba jedenkrát som videl chromku s klimatizáciou, mala zelené sklá, el. okná a zvláštnu palubovku bez kastlíku a v strede prelis pre hodinky VDO - originál. Auto patrilo jednej kamarátke, pokiaľ jej ho neukradli...
Neviete niekto ešte o voze v takejto výbave? Zachoval sa ešte takýto voz??? Mal by som záujem aspoň o takúto palubovku...

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Re: T613 speciál

Príspevok od užívateľa miloš » 24 Mar 2008, 23:13

Ja vim. Sveho casu jsem sem daval i fotku.

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Re: T613 speciál

Príspevok od užívateľa ondrej » 24 Mar 2008, 23:18

co vis? ze take bolo, alebo aj, kde sa take teraz nachadza?

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Re: T613 speciál

Príspevok od užívateľa miloš » 24 Mar 2008, 23:22

Takova je 10 km od meho bydliste.

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Re: T613 speciál

Príspevok od užívateľa miloš » 24 Mar 2008, 23:23

hodiny Jaegger. fotku jsem sem daval.

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Re: T613 speciál

Príspevok od užívateľa miloš » 24 Mar 2008, 23:25

jinak otazka pro Lubose trva,aby jsme to nezakecali

Užívateľov profilový obrázok
IRONCLAD
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 319
Dátum registrácie: 10 Feb 2008, 23:36
Tatry, ktoré vlastním: dle nálady
Bydlisko: Bohumín
Kontaktovať užívateľa:

Re: T613 speciál

Príspevok od užívateľa IRONCLAD » 24 Mar 2008, 23:25

michal heky napísal:IRONLANDe, už dvakrát jsem tu psal, že jsem speciálem nejel, tak proč se mě na to probůh ptáš potřetí? Znovu opakuju, že s longama jsem jezdil. A ty čtyři vykřičníky v řadě si mám v tvém příspěvku vyložit tak, že na mě imaginárně řveš?

Tak za 1. Za to že jsem přehlídil to že jsi se speciálem nejel se OMLOUVÁM, ale posuzoval jsi to jak kdyby jsi s ním jezdil. 2. A pokud nepoznáš rozdíl v chování mezi longem a kratkou TATROU,tak to zřejmě o něčem vypovídá. Zkus vyjet třeba někde na delši projéžďku a zkus si s oběma řiznout sem tam zatáčku. !!! Pokud ani tak nerozeznáš rozdíl, tak popros někoho kdo je na tom řidičskými schopnostmi lépa ať tě proveze. 3. otázka co je imaginární řev ????? A co kdybych tam dal ty vykřičníky 3 ????? :lol: :lol: :lol:

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Re: T613 speciál

Príspevok od užívateľa ondrej » 24 Mar 2008, 23:32

miloš bukáček napísal:Takova je 10 km od meho bydliste.
hoď mi nejaký bližší popis, prípadne fotky ak máš, na súkromnú správu...

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Re: T613 speciál

Príspevok od užívateľa miloš » 24 Mar 2008, 23:34

To vis, ze mam fotku.Ale neni to jen obycejna 613? abych nemrhal casem.

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Re: T613 speciál

Príspevok od užívateľa ondrej » 24 Mar 2008, 23:38

no - to musíš vedieť ty..

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Re: T613 speciál

Príspevok od užívateľa miloš » 24 Mar 2008, 23:47

dam sem fotku a ty rekni jestli je to ono. Ja vim, ze je to vzacnost, ale co na to ostatni?

ladis
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1113
Dátum registrácie: 02 Aug 2006, 18:00
Kontaktovať užívateľa:

Re: T613 speciál

Príspevok od užívateľa ladis » 24 Mar 2008, 23:55

Hmm, taky myslím, že je T613 jako T613, mezi MiL a trojkou moc rozdílů není, řídí se to prakticky stejně a doufám, že mi Ironclad za moji řidičskou nezkušenost nepřijde sebrat řidičák.

Jeden z tempomatů, co mi přivezl Heky skončil v Citroenu XM, druhý nevím v čem. Etienne asi myslel ten na přiložené fotografii (aspoň jsem našel foťák). Taky žádný zázrak, dávalo se to do VW. Za jedinou výhodu proti tomu, co se tam dává teď, považuji to, že se dá nastavit i rychlost vyšší než 180km/h. Kdyby někdo mohl nafotit jak je to nabastlené na ovládání karburátorů, budu rád.
Prílohy
VDO.jpg

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Re: T613 speciál

Príspevok od užívateľa miloš » 24 Mar 2008, 23:57

je to tohle co hledas?

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní