T613 speciál

Čo jednému chýba, iný môže mať...
miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Re: T613 speciál

Príspevok od užívateľa miloš » 24 Mar 2008, 17:47

Servoposilovac rizeni,klimatizace, el,stahovani oken, centralni zamykani, zadni polohovatelna sedadla, sterace a ostrikovace svetel, zvyseni bocniho vedeni vsech sedadel, prodlouzeny rozvor karoserie, alferove valce, zvyseny obsah valcu na 4.0, hlinikovy chladic oleje, posilovac spojky,elektricke palivove cerpadlo, tempomat, zpetna zrcatky seriditelna z prostoru kabiny . Vyjmenoval jsem jen podstatne zmeny pri opomenuti cele rady designovych zmen, povetsinou vzdy k lepsimu pro speciala..... Takze zadne privarene plechy navic, Lubosku.....

etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Re: T613 speciál

Príspevok od užívateľa etienne » 24 Mar 2008, 17:57

4.0 ? Polohovatelne zadne sedacky ? To som nikdy nevidel...

Este by som pridal druhy el. obvod zapalovania, odlisna palubovka, autoradio s diktafonom, indikacia opotrebovania brzdovych dosticiek...

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Re: T613 speciál

Príspevok od užívateľa miloš » 24 Mar 2008, 18:00

polohovatelne zadni sedacky ma kazdy special, nebo alespon mel, dokud nekdo neznaly nezmrvil ty drzaky s valeckama a 4.0 motor nemely vsechny specialy,ale vlastni ho dokonce jeden registrovany ucastnik portalu v jednom svem specialu a o 1 dalsim vim.

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Re: T613 speciál

Príspevok od užívateľa miloš » 24 Mar 2008, 18:04

determalni skla,kryt volantu, hodiny, zvetseni uhlu otevirani zadnich dveri atd,atd.....

Užívateľov profilový obrázok
michal heky
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 719
Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
Tatry, ktoré vlastním: T613-3
Bydlisko: Praha, Kobylisy
Kontaktovať užívateľa:

Re: T613 speciál

Príspevok od užívateľa michal heky » 24 Mar 2008, 18:11

No já nevím, já to vidím podobně jako Luboš. Možná až na to servo to jsou detaily, které lze dodělat i do jakékoli jiné tatry za pár kaček. Alfer válce? Děkuji nechci, 4.0 jsi vzal kde?? Doteď jsem žil v domění, že speciál má klasických 3,5l. No a prodloužený rozvor jsem měl možnost si vyzkoušet a znatelně hůř se mi s tím manévrovalo.

Nicméně já vám ty vaše speciály ze srdce přeju, asi si i dokážu představit to úsilí uvést je historicky původního stavu se všemi těmi ,,vymoženostmi" a kdybych tohle hypoteticky absolvoval i já, taky bych ho pak neprodal:-)

Osobně si ale myslím, že kdybych přelezl ze své trojky do speciála, žádná podstatná změna to nebude a bude to zas ,,jen" tatra. (Tu možnost jsem ještě neměl, takže se třeba pletu - kdo mně ho půjčí? :wink: )

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Re: T613 speciál

Príspevok od užívateľa Luboš » 24 Mar 2008, 18:12

Milošku, to je výměna kus za kus nebo přivaření kusu plechu. Objem válců jsi zřejmě špatně přeměřil/spočítal, ale i tak je to jen zcela prostá výměna díl za díl, nic zásadního. Podobné změny či inovace proběhly u řady 613 několikrát, ale výrazně jiné auto z toho nikdy nevzniklo, pořád je to jenom o detailech. Výrazný rozdíl je možné spatřovat třeba mezi T2-603 a T613, ale co vidíte tak zásadně odlišného na autech, které mají na 95% stejný skelet, stejnou karosérii, stejný motor, jsou postaveny na stejném podvozku, bržděny stejnými brzdami a sedíte v nich na stejných sedačkách, to opravdu nechápu...

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Re: T613 speciál

Príspevok od užívateľa miloš » 24 Mar 2008, 18:21

Michal se priznal, ze ve specialu jeste nikdy nesedel a Tebe Lubosku se ptat ani nebudu, protoze mi je jasne,ze ne.Uz samotny posez ve specialovych sedackach Ti da jiny pocit, nez ve 3. Jizdni vlastnosti long karoserii jsou navic vyrazne lepsi nez u kratkych 613.
Pokud se vratim k Michalovi- ano to vse se da dnes predelat do trojky, ale proc by to nekdo soudny vubec delal?Navic by to ani nebylo za par kacek, jak jsi zde zminil.

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Re: T613 speciál

Príspevok od užívateľa Luboš » 24 Mar 2008, 18:44

Miloši, já jsem neseděl v žádném autě, to všechno můj dvojník... :D

Užívateľov profilový obrázok
bazilisak
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 897
Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
Kontaktovať užívateľa:

Re: T613 speciál

Príspevok od užívateľa bazilisak » 24 Mar 2008, 18:48

Na jednoho Speciala jsem byl v Otrokovicích v bazaru asi v r. 97 , byl stříbrný, no a v té době proti mé 3 ce to byl luxus. Ta přístrojovka, interiér, tuším i klima tam byla, no supr.Jen ta koroze po 17 letech provozu byla značná- ale v tom roce to nevyšlo tak draho spravit . Jediný problém tam byl s techničákem, bylo to na těch modrých značkách- a majitele byl problém sehnat, tak to bylo spíš bez TP. No a nestálo to moc. Nevíte někdo o tomto autě?

Užívateľov profilový obrázok
michal heky
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 719
Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
Tatry, ktoré vlastním: T613-3
Bydlisko: Praha, Kobylisy
Kontaktovať užívateľa:

Re: T613 speciál

Príspevok od užívateľa michal heky » 24 Mar 2008, 18:56

Tempomat, elektrická zrcátka a stahování oken, klimatizace, centrální zamykání, elektrické čerpadlo -- to stojí pár korun. Kupovat kvůli tomu speciála, renovovat ho a všechny ty historické srandičky v něm zprovozňovat, jako to chce Tom, tak až potom je to teprv darda. Proto jsem se ho ptal, co je na tom speciálu tak speciálního.

Ve speciálu jsem neseděl, to je pravda, ale s několika longy už jsem se svezl a řekl bych, že jízdní vlastnosti závisí (při 100% technickém stavu podvozku, pochopitelně) spíš na použitých tlumičích, diskcích a pneumatikách.

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Re: T613 speciál

Príspevok od užívateľa miloš » 24 Mar 2008, 19:00

Luboš napísal:Miloši, já jsem neseděl v žádném autě, to všechno můj dvojník... :D
Aha tak to vse vysvetluje... :lol:
Bazilisak: Jake modre znacky? cizinecke?

etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Re: T613 speciál

Príspevok od užívateľa etienne » 24 Mar 2008, 19:21

Michal: Tempomat sa da zohnat ? Do specialy si prosim ten VDO. Dam 5000 Sk, ked hovoris ze nieje problem zohnat.

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Re: T613 speciál

Príspevok od užívateľa miloš » 24 Mar 2008, 19:26

Ja uz se ani nechci vyjadrovat...... Skoro vsechny jmenovane dily jsem shanel do meho prvniho speciala a vsechny staly balik. A vubec nemluvim o jejich dostupnosti.

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Re: T613 speciál

Príspevok od užívateľa miloš » 24 Mar 2008, 19:28

napr. nove el. cerpadlo z 1203 stalo 3.200,- kc...............

kovooner

Re: T613 speciál

Príspevok od užívateľa kovooner » 24 Mar 2008, 19:41

Jizdni vlastnosti long karoserii jsou navic vyrazne lepsi nez u kratkych 613.
:shock:
to je taký bullshit.... to sú vždy iba subjektívne názory. A ten 4.0L superengine..... :mrgreen:

Standa
Diskutujúci
Príspevky: 35
Dátum registrácie: 13 Nov 2006, 12:50
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Dobris
Kontaktovať užívateľa:

Re: T613 speciál

Príspevok od užívateľa Standa » 24 Mar 2008, 19:46

Miloši, já myslím,že tady vůbec nemá cenu vysvětlovat, proč je speciál zajímé auto. To bohužel tady dokáže pochopit jen málo lidí.

Užívateľov profilový obrázok
603-1 pepa
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 225
Dátum registrácie: 16 Júl 2005, 14:08
Kontaktovať užívateľa:

Re: T613 speciál

Príspevok od užívateľa 603-1 pepa » 24 Mar 2008, 19:48

No Lubošku, tak zkus posadit někdy svůj originál (sebe) do Speciála nebo jakého koliv longa.
Hned poznáš že je něco jinak. Somozřejmě změna k lepšímu.


Moje dojmy z prodloužené karoserie jsou víc než pozitivní. Je pohodlnější na jízdu a stabilitu auta.

Luboš napísal:Miloši, já jsem neseděl v žádném autě, to všechno můj dvojník... :D

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Re: T613 speciál

Príspevok od užívateľa miloš » 24 Mar 2008, 19:53

Standa napísal:Miloši, já myslím,že tady vůbec nemá cenu vysvětlovat, proč je speciál zajímé auto. To bohužel tady dokáže pochopit jen málo lidí.
Asi tak nejak, Stando. Jak mohou zrovna na Tatrawebu a zrovna Tatrafandove mit takove nazory? Myslim si ze vim proc,ale radsi to nebudu ani sirit.

Užívateľov profilový obrázok
bazilisak
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 897
Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
Kontaktovať užívateľa:

Re: T613 speciál

Príspevok od užívateľa bazilisak » 24 Mar 2008, 20:00

miloš bukáček napísal:
Luboš napísal:Miloši, já jsem neseděl v žádném autě, to všechno můj dvojník... :D
Aha tak to vse vysvetluje... :lol:
Bazilisak: Jake modre znacky? cizinecke?
Ano, cizinecké , už si nepamatuju , co na nich bylo, myslím ,že to někdo dal do bazaru , a pak byl nezvěstný či co . Jinak Special je Super Luxus , jen tuším to má krátký diferák - to je jediná jeho chyba !

Užívateľov profilový obrázok
bazilisak
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 897
Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
Kontaktovať užívateľa:

Re: T613 speciál

Príspevok od užívateľa bazilisak » 24 Mar 2008, 20:02

miloš bukáček napísal:
Standa napísal:Miloši, já myslím,že tady vůbec nemá cenu vysvětlovat, proč je speciál zajímé auto. To bohužel tady dokáže pochopit jen málo lidí.
Asi tak nejak, Stando. Jak mohou zrovna na Tatrawebu a zrovna Tatrafandove mit takove nazory? Myslim si ze vim proc,ale radsi to nebudu ani sirit.
Že by to bylo tou téměř typicky českou vlastností ? Nahlas závidí ?

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 16 neregistrovaných