Výfuk, zvody a rozvodové remene

Čo jednému chýba, iný môže mať...
Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 17 Sep 2007, 13:01

myslím, že tu ešte treba podotknúť, že pán Dvořáček má tiež pozitívny vzťak k Tatre a možno je ten jeho vzťah aj hlbší a trvalejší, ako krátkodobé nekritické vzplanutie nejakých "hejtatrovákov",
prikladám preto jeho citáciu ako odkaz od neho:
"..já s Tatrou začal dělat z tradice a srdcového přesvědčení a ne pro peníze a jestli si někdo myslí že jsou v tom jen peníze tak je na omylu.... "

lada
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 97
Dátum registrácie: 05 Jan 2007, 12:21
Tatry, ktoré vlastním: T 613
T 613-2
T 613-3
T 613-3
T 613-3
Bydlisko: Týniště nad Orlicí
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa lada » 17 Sep 2007, 19:20

Něco zase malinko k tématu, než jenom pomluvy.
Měl by někdo zájem o rozvodové řemeny na T613?

Užívateľov profilový obrázok
Tatřík
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 180
Dátum registrácie: 27 Máj 2007, 20:19
Tatry, ktoré vlastním: T613/3 , r.v. 1989
Bydlisko: Chrudimsko
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Tatřík » 17 Sep 2007, 21:58

Laďo, máš recht, dost bylo zbytečných řečí. Zájem o řemeny by byl, otázka zní, jak ho uspokojit? :)

lada
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 97
Dátum registrácie: 05 Jan 2007, 12:21
Tatry, ktoré vlastním: T 613
T 613-2
T 613-3
T 613-3
T 613-3
Bydlisko: Týniště nad Orlicí
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa lada » 17 Sep 2007, 23:10

Uspokojit poptávku lze. Jedná se o řemeny ContiTech CT 689 137Z. Cena je bez DPH 690,-Kč / ks. Kdo je pro?

Užívateľov profilový obrázok
Tatřík
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 180
Dátum registrácie: 27 Máj 2007, 20:19
Tatry, ktoré vlastním: T613/3 , r.v. 1989
Bydlisko: Chrudimsko
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Tatřík » 18 Sep 2007, 07:27

Já bych byl.

Užívateľov profilový obrázok
ziza
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 426
Dátum registrácie: 12 Máj 2007, 10:56
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ziza » 18 Sep 2007, 14:02

D.A. napísal:Jo a tenhle hájvej 613 NENÍ ziza, ať se zase zbytečně neklevetí :!: :!: :!:
Trochu pozdě!

Aaale co už... koukni na ní, nám s Mary Loo nějaký ten škrábenec nemůže ublížit. :wink:

Pro ostatní: nepiště, nevolejte, nic nemám, všechno jsem už dávno a dobře prodal. :lol: :wink:

Míra
Diskusný nováčik
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 05 Sep 2007, 09:03
Kontaktovať užívateľa:

Rozvodové řemeny Tatra 613

Príspevok od užívateľa Míra » 20 Sep 2007, 17:03

Rozvodové řemeny jsem koupil u nás v Autodílech 13.9.2007
Prílohy
řemeny 2.jpg

Míra
Diskusný nováčik
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 05 Sep 2007, 09:03
Kontaktovať užívateľa:

Rozvodové řemeny

Príspevok od užívateľa Míra » 20 Sep 2007, 17:05

ještě jedno foto
Prílohy
řemeny.jpg

Užívateľov profilový obrázok
PETR 613
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 632
Dátum registrácie: 18 Okt 2006, 17:29
Tatry, ktoré vlastním: T 613-3 88´
kancelář ČNR ČSSR
http://www.skodaclub.wbs.cz/
Bydlisko: OSTRAVA , CZECHOSLOVAKIA
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa PETR 613 » 20 Sep 2007, 17:16

A pak že nerostou

marko

Príspevok od užívateľa marko » 20 Sep 2007, 18:21

Pre Blavákov odporúčam AUTOLUX, s rozvodmi a pod. by určite nemali mať prolémy.

Užívateľov profilový obrázok
Eda
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 989
Dátum registrácie: 30 Máj 2004, 00:41
Tatry, ktoré vlastním: T613 Elektronic ´93
Bydlisko: Moravská Ostrava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Eda » 21 Sep 2007, 00:42

beru dostupnost remenu contitech jako beznou vec. Jedna se o opravne reciprocni zbozi za ukradene bunkry f Sudetnlant. Udajne je budou vyrabet do roku 2056.

Užívateľov profilový obrázok
Eda
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 989
Dátum registrácie: 30 Máj 2004, 00:41
Tatry, ktoré vlastním: T613 Elektronic ´93
Bydlisko: Moravská Ostrava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Eda » 21 Sep 2007, 00:48

ale rupena to taky mela jeste nedavno skladem. Co si budem nalhavat. Echt kontinental je asi lepsi. V ostrave napriklad dostupne v prodejne "Gufero" v arealu "budoucnost" na cihelni ulici a dale prodejne "skodna" na namesti vitkovice.
ale polozme si otazku.
Co budeme delat, majitele vstrikovych motoru, az prestane NGK dodavat BCPR7E (precijenom, muzou to brat i z obchodniho hlediska)
Hummel /JIPAP/ prestane dodavat olejaky a vzduchaky
a Visteon zadni svetla :twisted:
.
.
.
to bude sucho po plesine

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 21 Sep 2007, 01:00

Ti Visteon jsou co zač?

*radek*

Príspevok od užívateľa *radek* » 21 Sep 2007, 07:29

No coby Edo, svíčky začnete používat jakékoli jiné, třeba "favorití" od Brisku (cena je dobrá a užitné vlastnosti pro motor z 60tých let více než optimální), vzduchový filtr se tam dá z jiného bagru/kombajnu, než jaký se používá nyní (Hummel u M96-97, Coopers u M93 až M95) a místo toho železného kýblu na mokrou olejovou vložku se vyrobí a našroubuje příruba na (ve světě již mnoho let běžně užívaný) klasický šroubovací plechový olejový filtr, který se vybere rozměrově a průtočně z příslušného katalogu. Kde vidíš nějaký problém?

*radek*

Príspevok od užívateľa *radek* » 21 Sep 2007, 07:34

A nedělej si prdel z Luboše, už touto dobou určitě lustruje všechny možné obchodní rejstříky a hledá společenství Visteon, aby mohl opět něco nasadit do diskuze na téma kvality a ceny replik zadních světel..... :D

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 21 Sep 2007, 07:35

tiež si myslím, že so sviečkami NGK sa to pre Mi trocha preháňa a hocijaké iné značkové sviečky príslušnej teplotnej hodoty ich v pohode nahradia,
Radku - s tým olejovým filtrom to nie je zlý nápad - máš už aj niečo vytipované? Asi to bude chcieť vyrobiť nejaký medzikus...?

Užívateľov profilový obrázok
Roman Maďar
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2189
Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Bernolákovo
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Roman Maďar » 21 Sep 2007, 09:19

To Eda, jasne sme sa dohodli, že moje nové obchodné označenie ponecháš v tajnosti, tak co blbneš?

Užívateľov profilový obrázok
Mojžo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 4098
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
Bydlisko: mám
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Mojžo » 21 Sep 2007, 15:24

"ve světě již mnoho let běžně užívaný" je aj ten systém ako má Tatra. Čo je na tom predsa zlého? Podľa mňa nič. Je to iné, ale zlé mi to nepríjde.

Opel Vectra 1.8i 16V, BMW 525i, to sú autá ktoré majú vložku a nie celý filter. kupríkladu

napríklad aj Tatra 603, tam je dokonca filter opätovne použiteľný :lol:

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 21 Sep 2007, 17:33

Radek se vyjímečně netrefil, mám na práci důležitější věci, než pátrat po nějakém Edově Visteonu. :P

Matěji, ten "tatra" systém je náročnější na servis, bandasku musíš při každé výměně oleje vymýt a ten hnusný olejem nasáklý papír nějak opatrně vyhodit, zatímco jednorázový filtr jen vyšroubuješ, vyhodíš a dáš nový a při troše štěstí se ani neupatláš.

honza700

svicky Mi

Príspevok od užívateľa honza700 » 21 Sep 2007, 20:44

staci se kouknout do navodu k obsluze a vidim, že nejen ngk , ale i Bosch FRWR6DC a FRWR7DC se da vklidu pouzit :wink:

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní