zhanam nejake zvukove nahravky motora t613 al. videa
- Lukáš_613
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 126
- Dátum registrácie: 17 Aug 2007, 17:03
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru. Raz hádam dačo splaším... :-)
Na začiatok by som chcel T 613-3, ak sa podarí - Bydlisko: Podbrezová okr. Brezno
- Kontaktovať užívateľa:
zhanam nejake zvukove nahravky motora t613 al. videa
zhanam nejake zvukove nahravky motora t613 al. videa. Ak niekto nieco mate prosim vas dajte mi vediet. Co su na tatraportali mam. dik
- Lukáš_613
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 126
- Dátum registrácie: 17 Aug 2007, 17:03
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru. Raz hádam dačo splaším... :-)
Na začiatok by som chcel T 613-3, ak sa podarí - Bydlisko: Podbrezová okr. Brezno
- Kontaktovať užívateľa:
Lubosovi
Vynikajuce, dakujem moc, mate este daco ?? taketo videjka alebo zvuka ????
Ten klepot newem co je. ani ten dym, alke necham sa poucit
Ten klepot newem co je. ani ten dym, alke necham sa poucit
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
No Jerry byl asi neblíže. Nechal jsem "odborníky" v servisu seřídit ventily a takto vypadá jejich draze placená práce. Motor v tomto řežimu běžel dokupy asi 30 minut a výsledek je úplně vydřená jedna sací vačka a zničené vahadlo. Hold když v našem státě může dělat automechanika i totální debil, tak to kolikrát ani jinak končit nemůže...
-
- Diskusný nováčik
- Príspevky: 1
- Dátum registrácie: 09 Sep 2007, 21:32
- Kontaktovať užívateľa:
Opravdu skvělá nahrávka Luboši, bohužel některé tóny jsou falešné, řekl bych přímo destruktivní. Prosím Tě na ty odborníky si narazil kde, píšeš, že oprava byla luxusně ohodnocena a pak představení na 30 minut. Hold v našem státě si nechali lidi „opravit“ auto u debilů a klasik by dodal, zbyli oči pro plač! Otázka zní: Značkoví či neznačkoví odborníci.
- PETR 613
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 632
- Dátum registrácie: 18 Okt 2006, 17:29
- Tatry, ktoré vlastním: T 613-3 88´
kancelář ČNR ČSSR
http://www.skodaclub.wbs.cz/ - Bydlisko: OSTRAVA , CZECHOSLOVAKIA
- Kontaktovať užívateľa:
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 240
- Dátum registrácie: 11 Dec 2006, 13:21
- Kontaktovať užívateľa:
Problém je v tom, že T613 vůbec ventilovou vůli nemá mít 0,1 mm, ale obdobnou ostatním motorům. Jenže skutečnou ventilovou vůli jen těžko někdo změří, a tak se měří vůle mezi vačkou a vahadlem a tato vůle musí být zákonitě v poměru ramen, na kterých působí ventil a vačka, úměrně menší. A chyba nastává v tom, že pojem ventilová vůle je tak zažitý, že i sám výrobce Tatry ho používá v dílenské příručce, kde uvádí, že ventilová vůle má být 0,1 mm. Budeme-li hákliví na přesné formulace, je tento výrok chybný a zavádějící.
A to nemluvím o tom, že pokud mají vahadla vlivem běžného opotřebení v sobě žlábek, pak není ani možné vůli nastavovat podle měrky 0,1mm, neboť k rozměru měrky se přičítá hloubka žlábku, a tudíž by pak vůle byla příliš velká. Vyžaduje to tedy jisté specifické zkušenosti (které se těžko přebírají z běžné konfekce), aby vůle byla nastavena optimálně.
A to nemluvím o tom, že pokud mají vahadla vlivem běžného opotřebení v sobě žlábek, pak není ani možné vůli nastavovat podle měrky 0,1mm, neboť k rozměru měrky se přičítá hloubka žlábku, a tudíž by pak vůle byla příliš velká. Vyžaduje to tedy jisté specifické zkušenosti (které se těžko přebírají z běžné konfekce), aby vůle byla nastavena optimálně.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných