Dostal sa mi do rúk motor E1/1 v.č. 07403.Mal Al-Fer válce a hliníkový olejový chladič.Neviem či to bola dodatočná úprava pri oprave motora ale plechy k chladiču boli vr ovnakej kvalite nastriekané a podobnom stave.Dokonca plech nad chladičom bol bez dier ktoré sú určené pre úchyt staršieho chladiča.Luboš napísal:No nestačilo, asi všichni kromě tebe jsou doufám rádi, že jsme si vyjasnili, že žádný chladič "umiestnený šikmo medzi hlavami" neexistuje a ti kdo to dostud nevěděli, tak už mají jasno v tom, která ze dvou variant patří na motor E1/I. Já opravdu nevím, proč se někdy ty tak vehementně bráníš zveřejňování příspěvků, které mají alespoň nějakou informační hodnotu...
Shanim olejovy chladic pro T613/3 do motoru E1/I
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1006
- Dátum registrácie: 16 Dec 2004, 17:46
- Tatry, ktoré vlastním: ---
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať užívateľa:
- tomas
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2325
- Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
- Kontaktovať užívateľa:
Precoby nemohol byt povodny motor. Vsak pri vymene motora len vyrazili na ventilator povodny typ a cislo, pritom to moze byt novy motor, napriklad typ 4, alebo na novy motor len dali povodne veko.
Ja mam tiez 4kovy motor so starym cislom a pritom sa s tym motorom nic nerobilo a je povodny, len ma vyrazene stare cislo. Zrejme pri celkovej oprave auta sa vymenila karoseria - typ 4 a aj motor sa dal novy, tiez 4kovy.
Ja mam tiez 4kovy motor so starym cislom a pritom sa s tym motorom nic nerobilo a je povodny, len ma vyrazene stare cislo. Zrejme pri celkovej oprave auta sa vymenila karoseria - typ 4 a aj motor sa dal novy, tiez 4kovy.
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1006
- Dátum registrácie: 16 Dec 2004, 17:46
- Tatry, ktoré vlastním: ---
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať užívateľa:
Luboš ale tu nikdo nevytvára výmysli ani legendy.Nevšimol som si ani či tu niekto písal že verí,v niečo čo je tak alebo tak.Jedine Ty sa tu snažíš ukázať ako bojovník za pravdu ktorý tvrdí na základe tohoto: To nebylo možné ani za socialismu, aby ... ý důvod... že motory E1/I boli vyrobené len tak ako mali.
Inak mne osobne je to jedno a pátrať či sa nejaká "anomália" v ich výrobe vyskitla určite nebudem.
Inak mne osobne je to jedno a pátrať či sa nejaká "anomália" v ich výrobe vyskitla určite nebudem.
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
No já jen dodám, že pár karburačních motorů E1/I produkovaných v závěru roku 1991 a osazených od nových, tedy přímo z motorárny, výfukovým traktem s katalyzátory, pro překonání údobí odladění a náběhu modelu 613-4 (asi došly karoserie a hydrospojky?) a nutnosti splnit podmínku odběratele - osazení systému snižující emise", byly vyjma zmíněného výfukového traktu osazeny též výhradně válci Al-Fer, hliníkovým, tedy "speciálovo-čtverkovým" olejovým chladičem a tzv. "naturálovými" motorovými hlavami s ventilovými sedly z tvrdého materiálu. Protože to nebyly motory "613-4", nebyly vybaveny "čtyřkovým" zadním víkem a tedy ani regulací teploty pomocí ovládání spojky ventilátoru. Osobně znám tyto motory servisované ve Slaném dva, oba časem a najetými kilometry "přišly" o katalyzační výfukový trakt, zbylé úpravy oproti klasickým E1/I na nich zůstaly zachovány. Podobně nestandardní specifikace motoru E1/I příslušela i všeobecně známému "hráškovi" - tedy Evilově 613-3, na té se však v průběhu doby podepsalo opravami a výměnami mnoho lidí, že určit původnost řešení už prakticky není možné.....
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
- Pelda
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 275
- Dátum registrácie: 30 Okt 2006, 00:01
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3, r. v. 1987
- Bydlisko: Zastávka u Brna
- Kontaktovať užívateľa:
Zdravím a děkuji za pomoc, nabídky a příspěvky. Chladič už jsem sehnal, nový, v Krnepu za 4 500,-. Zjistil jsem, že tam mají, měl jsem náhodou i cestu do Prahy, tak jsem ho koupil. Nebyl zrovna levný, ale myslím si, že na těchto věcech by se šetřit nemělo. Není to ten hliníkový, ten je podle mého opravdu do čtverky, já jsem potřeboval to staré provedení, do E1/I, ten co je umístěný kolmo na motor, jak výše napsal Roman Řezníček. Kdyby jste ještě někdo potřebovali, tak ještě mají.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 5 neregistrovaných