Plecharina T613-3

Čo jednému chýba, iný môže mať...
Užívateľov profilový obrázok
arcibalt
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 121
Dátum registrácie: 01 Okt 2006, 16:01
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: SK: RK, DK
Kontaktovať užívateľa:

Plecharina T613-3

Príspevok od užívateľa arcibalt » 10 Jan 2007, 11:53

Mozte mi niekto poradit kde by sa este dala kurit nejeka plecharina na T613-3 bud v SK, alebo CR. Jedna sa o bezne skorodovane miesta ako lemy prednych blatnikov atd. [/b]

Užívateľov profilový obrázok
Erik
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 807
Dátum registrácie: 25 Nov 2004, 22:24
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Erik » 10 Jan 2007, 12:07

CR S.O.S. V Brne alebo Krnepo v Prahe. Inac len zo sukromnych zasob majitelov...

Užívateľov profilový obrázok
arcibalt
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 121
Dátum registrácie: 01 Okt 2006, 16:01
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: SK: RK, DK
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa arcibalt » 10 Jan 2007, 13:55

OK, dakujem. Prosim ta mohol by si ma blizsie navigovat ako sa tam da dostat, brat by mal ist bud. tyzden do ciech tak by sa tam mohol zastavit, vdaka.

ladis
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1113
Dátum registrácie: 02 Aug 2006, 18:00
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ladis » 10 Jan 2007, 14:14


Zbyněk

lemy zadních blatníků

Príspevok od užívateľa Zbyněk » 10 Jan 2007, 19:27

Už aby se někde objevily lemy zadních blatníků na T 613.Občas zaslechnu, že se něco chystá ale nikde nic není.
Zbyněk

Užívateľov profilový obrázok
Erik
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 807
Dátum registrácie: 25 Nov 2004, 22:24
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Erik » 10 Jan 2007, 21:01

Lemy zadnych blatnikov budem mat ak sa rozhodnem na jar rozrezat kasnu jednej mojej 613 co mam na ND...

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 10 Jan 2007, 21:27

Pro zručného autoklempíře není zvláštního problému si zadní lem na T613 vyrobit. T613 není Favorit, aby se vyplatilo hledat ve fabrice formu na zadní blatníky (stejně už je z ní něco jiného nebo je v kovošrotě), kus jí uříznout a poslat na taiwan, aby ti klucí žlutí pak mohli po paletách posílat zpět do Evropy stovky kusů lemů v ceně cca 200 CZK za kus..... :D

Užívateľov profilový obrázok
Roman Maďar
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2189
Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Bernolákovo
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Roman Maďar » 10 Jan 2007, 21:36

Erik napísal:Lemy zadnych blatnikov budem mat ak sa rozhodnem na jar rozrezat kasnu jednej mojej 613 co mam na ND...
Myslíš lemy z tej rozrezanej, alebo potrbuješ len vzor?

Užívateľov profilový obrázok
Erik
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 807
Dátum registrácie: 25 Nov 2004, 22:24
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Erik » 11 Jan 2007, 02:12

NIe nie, lemy rozrezanej. Tie su v poriadku, tak ak by niekto potreboval, tak by sme sa vedeli dohodnut.... Ale stale rozmyslam ci to mam urobit, lebo kasna je celkovo este dobra a je mi ju luto len tak ju rozrezat do srotu...

Užívateľov profilový obrázok
Erik
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 807
Dátum registrácie: 25 Nov 2004, 22:24
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Erik » 11 Jan 2007, 02:17

To je ona...
Prílohy
DSC00247small.jpg

Užívateľov profilový obrázok
Derick
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 363
Dátum registrácie: 15 Mar 2005, 01:22
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3
Tatra 613-3
Tatra 613-4
Bydlisko: Prešov
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Derick » 11 Jan 2007, 02:31

Erik:neni leošie ju dať do povodného stavu,požiarnej ochrany ako na ND? škoda jej :cry:

etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa etienne » 11 Jan 2007, 09:07

Ja si myslim, ze sa zlutovavat netreba - inak by sme kazdy mali niekolko desiatok tatier :-) Treba aj darcov organov :-)

Užívateľov profilový obrázok
Roman Maďar
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2189
Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Bernolákovo
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Roman Maďar » 11 Jan 2007, 09:52

Myslím, že je škoda ju rušiť, ak má papiere.

Ambiciózní tajemníček

Príspevok od užívateľa Ambiciózní tajemníček » 11 Jan 2007, 10:37

Derick napísal:Erik:neni leošie ju dať do povodného stavu,požiarnej ochrany ako na ND? škoda jej :cry:
Když mu to zaplatíš a uděláš, jistě bude s Tebou souhlasit, že to je lepší. Navrážet prachy a spoustu času (z čehož se nic už nevrátí) do další trojky jinak může za lepší než zbavit se toho (prodat, darovat, zrušit) považovat jen blázen.

etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa etienne » 11 Jan 2007, 11:45

AT: Jak vravis. Presne to som myslel len som to akosi nechcel az tak priamo napisat :-) A trojek je predsa najviac :-)

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 11 Jan 2007, 11:59

Já budu řešit obdobný problém. Také mám hasičskou trojku s nadprůměrně zachovalou karosérií. Kromě předních blatníků, ríšánek a pár provrtaných dír ve střeše se na tom snad nic dalšího vyvařovat nebude, ovšem tlumiče jsou v háji, rezervní motor, co do toho mám, také potřebuje trochu oživit, nemá to doklady a už to bude druhá trojka, co budu mít.

Torzo toho auta bylo sice koupené na velmi nízkou cenu, ale po nějakém rozumném zprovoznění je to bez finanční ztráty neprodejné... Tak co teď, dílů bych z toho do budoucna využil jenom pár.

TatraplanuZdar

Príspevok od užívateľa TatraplanuZdar » 11 Jan 2007, 12:09

Koľko by to stálo po rozumném sprovoznění tak aby na tom nebola finančná strata? Nie všetci majú 613-ky aj keď je pravda že taká chromka by bola lepšia, trojku ešte ťažko považovať za veterána...
Ale raz bude. Inak nejaké odkladacie priestory pre autá zaujímavé za nejaké 10-20 rokov mám. Ale opravovať by som to teda nechcel.

Užívateľov profilový obrázok
Erik
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 807
Dátum registrácie: 25 Nov 2004, 22:24
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Erik » 11 Jan 2007, 12:11

No ak by ta Tatra mala v buducnosti nejaku historicku hodnotu, urcite by som ju nerozoberal. Je to klasicka trojka, v zachovalom stave (vyvarit by bolo treba zadne nosniky, trojuholnikove okienka, malu skorodovanu cast v kufri) so super motorom, ale rozkradnuta. Pouzijem z nej plecharinu na moju trojku(hlavne blatniky a podbehy) A ostatne diely odlozim do zasob, nakolko su vsetky v prehnane dobrom stave. Napriklad aj ramy okien nedobastlene ziadnymi dierami od spatnych zrkadiel krasny chrom, dokonca aj vnutri dveri absolutne nedotknute...

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 11 Jan 2007, 12:47

TatraplanuZdar napísal:Koľko by to stálo po rozumném sprovoznění tak aby na tom nebola finančná strata? Nie všetci majú 613-ky aj keď je pravda že taká chromka by bola lepšia, trojku ešte ťažko považovať za veterána...
Ale raz bude. Inak nejaké odkladacie priestory pre autá zaujímavé za nejaké 10-20 rokov mám. Ale opravovať by som to teda nechcel.
Zatím jsem tak na 80% rozhodnutý, že se letos zprovozní a pár let si ji nechám.

Tak orientačně, na kolik by to vyšlo:
- pořízení 5 000
- doprava 2 000
- dokompletování interiéru a světěl 10 000
- oprava karosérie vlastními silami 5 000
- tlumiče (to jsem optimista) 10 000
- nejnutnější oprava motoru + tlumiče 5 000
- doklady + převod 5 000
- nějaké pneu 6 000
- nějaká baterie 2 000
- nějaké další základní ošetření (auto mnoho let stálo) 5 000
-----------------
Tak, to jsme na už 55 000 jenom s materiálem a všechno to jsou víceméně minimální výdaje na zprovoznění auta aby řádně prošlo na STK a dalo se s tím chvíli jezdit. Už takhle je to na hraně a to v tom není započítáno nějakých 300-400 hodin mé práce a určitě se tam mohou vyskytnout ještě další tisícové položky, bez kterých to nepůjde.

Užívateľov profilový obrázok
Derick
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 363
Dátum registrácie: 15 Mar 2005, 01:22
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3
Tatra 613-3
Tatra 613-4
Bydlisko: Prešov
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Derick » 11 Jan 2007, 17:16

NO ja som myslel,že či nebude mať dajaku väčšiu hodnotu preto,lebo jeto hasická Tatra :) A nie ako trojka

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 20 neregistrovaných