Tuning

Čo jednému chýba, iný môže mať...
Užívateľov profilový obrázok
Stevo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1180
Dátum registrácie: 10 Feb 2004, 09:41
Tatry, ktoré vlastním: taka bordova
Bydlisko: Garáž
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Stevo » 11 Jan 2007, 14:38

Ja si najmä pockam ako vymenis karby za priamy vstrek 8)

Užívateľov profilový obrázok
Erik
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 807
Dátum registrácie: 25 Nov 2004, 22:24
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Erik » 11 Jan 2007, 15:10

No nedal by si, ale mas ich tam- hlavne tie spataky :wink: .
Stevo, mozes niekedy prist kuknut- jeden moj kamarat sa na to prave chysta :wink:

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 11 Jan 2007, 15:33

Přímý vstřik benzínu do válce na motoru 613? No čumím Eriku, taková odvaha se hned tak nenajde......

Užívateľov profilový obrázok
Stevo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1180
Dátum registrácie: 10 Feb 2004, 09:41
Tatry, ktoré vlastním: taka bordova
Bydlisko: Garáž
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Stevo » 11 Jan 2007, 15:47

Erik napísal:Stevo, mozes niekedy prist kuknut- jeden moj kamarat sa na to prave chysta :wink:
Wau, co na tom ti mantaci v nemecku potom robili desatrocia - nechapem :twisted:

Užívateľov profilový obrázok
Erik
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 807
Dátum registrácie: 25 Nov 2004, 22:24
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Erik » 11 Jan 2007, 17:18

Desatrocia robili to aby to vymysleli, a kedze je to uz vymyslene, tak nieje problem pouzit to. Kazdopadne v dnesnej dobe je mozne vsetko- je to iba otazkou penazi...

Užívateľov profilový obrázok
Stevo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1180
Dátum registrácie: 10 Feb 2004, 09:41
Tatry, ktoré vlastním: taka bordova
Bydlisko: Garáž
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Stevo » 11 Jan 2007, 17:40

:roll: ok, ako myslis

Užívateľov profilový obrázok
Zdicho
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1174
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 00:22
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Čórtův hrad
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Zdicho » 11 Jan 2007, 18:27

Erik napísal:No nedal by si, ale mas ich tam- hlavne tie spataky :wink: .
Stevo, mozes niekedy prist kuknut- jeden moj kamarat sa na to prave chysta :wink:
Jsou z Lancie Thema, viz.: http://images.google.cz/imgres?imgurl=h ... image&cd=1

tomcat1
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 52
Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 20:11
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Ba-oklolie
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomcat1 » 11 Jan 2007, 19:07

Erik evidentne nevie, aky je rozdiel medzi priamym a nepriamym vstrekom. Vacsina ludi povazuje centealne vstrekovanie za nepriame a viacbodove (MPI) za priame. Ale nevedia ze je to tak len u niektorych najnovsich modelov.

Užívateľov profilový obrázok
Erik
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 807
Dátum registrácie: 25 Nov 2004, 22:24
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Erik » 11 Jan 2007, 19:15

Tomcat, taky hlupy zase niesom a viam aky rozdiel je medzi tymito druhmi vstrekovania. Posledne modely 613 a 700 mali- ako vsetci vieme vstrekovanie- avsak nepriame. T 613 ako aj T 700 s priamym vstrekom som v zivote nevidel. Napad upravit tento motor namontovanim priameho vstreku je podobny ako namontovat do tohto isteho motora turbo. Je to vsak konstrukcne dost zlzite a uprava motora na obidva sposoby si vyzaduje vela konstrukcnych zmien a tiez aj velmi dobre nastavenie vsetkych jeho sucasti. Navyse u priameho vstreku je problem velmi dobre naprogramovat riadiacu jednotku aby mala uprava aky taky efekt. Ako som uz ale pisal.. V dnesnej dobe je mozne vsetko- je to len otazkou penazi.
Som presne vedel ze tu zase niekto zacne robit zo mna hlupaka...

Užívateľov profilový obrázok
Erik
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 807
Dátum registrácie: 25 Nov 2004, 22:24
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Erik » 11 Jan 2007, 19:18

Zdicho: :oops: :oops: :oops: som sa sekol :wink:

Užívateľov profilový obrázok
Erik
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 807
Dátum registrácie: 25 Nov 2004, 22:24
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Erik » 11 Jan 2007, 19:28

A vobec- spravanie niektorych ludi vobec nechapem- namiesto otazky- "Erik nemal si nahodou na mysli nepriame vstrekovanie" sa tu objavila odpoved "Erik evidentne nevie aky je rozdiel medzi priamym a nepriamym vstrekovanim..." Tomcat z coho si usudil ze je to take evidentne?

tomcat1
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 52
Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 20:11
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Ba-oklolie
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomcat1 » 11 Jan 2007, 19:45

Sorry, neodhadol som ta. Ale s tymto omylom sa stretavam casto aj u "odbornikov", takze som na to alergicky.
Inac priame vstrekovanie mali uz cez 2. svet. vojnu Merserschmidt-y a myslim ze aj MB 300 SL Gullwing. Ale bolo to mechanicke aku u diesla.

Užívateľov profilový obrázok
Erik
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 807
Dátum registrácie: 25 Nov 2004, 22:24
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Erik » 11 Jan 2007, 19:53

JJ- v pohode, nic sa nedeje... :wink:

neregistrovany_603

Príspevok od užívateľa neregistrovany_603 » 11 Jan 2007, 20:06

....)))...

Užívateľov profilový obrázok
Stevo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1180
Dátum registrácie: 10 Feb 2004, 09:41
Tatry, ktoré vlastním: taka bordova
Bydlisko: Garáž
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Stevo » 12 Jan 2007, 09:43

:lol: Uz sa tesim na ten motor ;-)

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 12 Jan 2007, 15:13

Ambiciózní tajemníček napísal:Taky jsem viděl jednu 603 s vytuněnou palubní deskou z T613. Ale není to ani jedna z těch dvou zde zveřejněných. Takže už víme o třech. Zdá se, že to byl oblíbený tuning. Jestlipak je mezi těmi třemi vozy nějaká spojitost nebo to prostě napadlo tři lidi nezávisle na sobě?
táto úprava vôbec nebola až tak neobvyklá, robili ju na požiadanie aj pracovníci Tatra-servisu (spravidla na súkromné T603)

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 12 Jan 2007, 21:57

Kterého Tatra-servisu? :o

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 13 Jan 2007, 16:13

Luboš napísal:Kterého Tatra-servisu? :o
poznal som napr. veľmi peknú T603, ktorá patrila bývalému klampiarovi Tatra servisu v Bratislave. Tam bol implantovaný o.i. aj prístrojový štít z T613. Bola to vôbec prvá T603, v ktorej som sa viezol a ktorú som aj šoféroval, mám na ňu pekné spomienky...

Jaro
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 50
Dátum registrácie: 07 Jan 2007, 19:54
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Kontaktovať užívateľa:

Tuning

Príspevok od užívateľa Jaro » 14 Jan 2007, 11:30

Padla tu myšlienka "naprogramovanie " riadiacej jednotky. Má k tomu niekto
prístup? Ďakujem

Ambiciózní tajemníček

Re: Tuning

Príspevok od užívateľa Ambiciózní tajemníček » 15 Jan 2007, 09:04

Jaro napísal:Padla tu myšlienka "naprogramovanie " riadiacej jednotky. Má k tomu niekto
prístup? Ďakujem
Když si řekneš, co bys tam chtěl mít...

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný