Strana 2 z 5

Napísané: 10 Jan 2007, 21:21
od užívateľa Luboš
A pak nemá být nedostatek zadních chromkových nárazníků! :) Zrovna bych jeden potřeboval...

Napísané: 10 Jan 2007, 21:36
od užívateľa jano_f
Jeden tuner je/bol na predaj na stranke http://www.rychleji.cz/xchanger/rychlej ... ATRA&a_s=1 + klik na Tatra 603 veterán.

Motor z centraly, sedacky z bohviecoho a budiky zo skodnej.

Napísané: 10 Jan 2007, 21:39
od užívateľa Roman Maďar
Hups, zevraj weteran? :lol:

Napísané: 10 Jan 2007, 21:52
od užívateľa vasa26
Tatra 2.0 Eleg.com.serv.kniha Kombi zajímavé... :lol:

Napísané: 10 Jan 2007, 21:53
od užívateľa jano_f
ehm, za 299 000 CZK.
Urcite bude po 100% renovacii s novou klukovkou a tlmicmi :)

Napísané: 10 Jan 2007, 22:19
od užívateľa jano_f
Ospravedlnujem sa. pristrojovka vyzera byt z koncernu, kombinatu alebo narodneho podnik ci co to bolo
http://www.dobrakoupe.cz/tatra/tatra.asp?idCar=58557

Napísané: 10 Jan 2007, 22:23
od užívateľa Palo
Za tu by som aj 100 000,-Skk dal keby som mal vypité...

Napísané: 10 Jan 2007, 22:26
od užívateľa vasa26
jééé má 613 budíky to znám moment najdu...

Napísané: 10 Jan 2007, 22:27
od užívateľa Luboš
To vypadá, že je tam nějak dobastlený celý přístrojový štít z T613, sedačky vypadají také jako základ T613 + dodělaná opěrka, na motor se raději dívat nebudu... :roll:

Napísané: 10 Jan 2007, 22:34
od užívateľa vasa26
kříženeček 603 613...letěl do kotle :lol:

Napísané: 10 Jan 2007, 22:44
od užívateľa jano_f
Co znamena "letela do kotle". to uz ako nie je medzi nami? A na Tvojej (dovolim si tykat) fotke ma este/uz lavicu, namiesto separatnych sedadiel (ak je to teda ona)

Napísané: 10 Jan 2007, 22:46
od užívateľa jano_f
A dole v tom maili je cas 9.1.2007. cize???[/quote]

Napísané: 10 Jan 2007, 22:54
od užívateľa vasa26
ne jedná se o podobný bastard,palubka letěla do kotle mimo přístrojů.Tykat mi můžeš.Nejedná se o stejný vůz.Jen ta podobnost :lol:

Napísané: 10 Jan 2007, 22:58
od užívateľa vasa26
výsledek :wink:

Napísané: 11 Jan 2007, 02:23
od užívateľa Derick
To je perfektný tuning,tá603ka :lol: Fakt super :D

Napísané: 11 Jan 2007, 10:06
od užívateľa Ambiciózní tajemníček
Taky jsem viděl jednu 603 s vytuněnou palubní deskou z T613. Ale není to ani jedna z těch dvou zde zveřejněných. Takže už víme o třech. Zdá se, že to byl oblíbený tuning. Jestlipak je mezi těmi třemi vozy nějaká spojitost nebo to prostě napadlo tři lidi nezávisle na sobě?

Napísané: 11 Jan 2007, 10:16
od užívateľa etienne
Podla mna nezavisle od seba - chceli ist s dobou. tak ako kedysi na T613-1 sa davali sedadla s opierkou lebo to bolo modernejsie, ina palubovka lebo bola novsia atd, chceli aj 603kari ist s dobou :-)

Napísané: 11 Jan 2007, 10:34
od užívateľa Stevo
Inac som celkom zvedavy ci na mna bude niekto o 20 rokov nadavat ze som 4:3 navi vymenil za 16:9 :shock:
:D

Napísané: 11 Jan 2007, 12:02
od užívateľa Luboš
Určitě... :D

Napísané: 11 Jan 2007, 14:32
od užívateľa Zdicho
Erik napísal:Ja som na nej sice ziadne upravy nerobil, ale dalo by sa to nazvat ako mierny tuning :D . Cire predne smerovky, na prednej kapote tie plastove srandy na zlepsenie privodu vzduchu, 4-kove narazniky, spataky z Lancie Thesys, elektorny 15 palcove origos tatrovacke, palubovka potiahnuta semisom, atd :) . No ale to iste by sem mohol napisat aj zdicho :wink: . No k tomu znizovaniu- robia to aj krnepaci v Prahe, tam to mas sice drahe, ale najistejsie. Este som pocul o jednej amaterskej uprave- ze ak sa na aute dlhsiu dobu nejazdi, hodit do kufra 6 vreciek cementu a nechat ich tam par mesiacov- unavia sa tak pruziny bez dalsich neziaducich vplyvov- ale chytal som sa za brucho ked som o tom pocul :lol: .A k zvysovaniu vykonu- ak by som mal klasicky karburatorovy stvorkvalt, tak by som postupoval vymenou karbecov za priamy vstrek, 5° prevodovka, znizene hlavy mozno az prevrtanie valcov na vacsi objem, ostre vacky diferak 3,9 atd...
Erik, my god!!!

Já bych určitě na auto nedal "tie plastové srandy", "spataky z Lancie Thesys" a už vůůůůbec nééé semish na palubku :? :cry: :wink: