Strana 1 z 5

Tuning

Napísané: 09 Jan 2007, 22:05
od užívateľa LD
napiste mi prosim ake tuningove upravy mate na svojich t613, pripadne co by sa hodilo ci a ako sa da znizit predok, kolkatky elektrony a pneu pasuju najleppsie a ako zvysit vykon motora.popripade pripojte foto....vdaka

Napísané: 09 Jan 2007, 22:20
od užívateľa etienne
Ziadne.

Napísané: 09 Jan 2007, 22:28
od užívateľa Ronald Bergmann
TATRA nepotrebuje tuning :lol:

Napísané: 09 Jan 2007, 22:29
od užívateľa ladis
Na motor je nejlepší pořádné D.U.CH.A.D.L.O.!!!

Napísané: 09 Jan 2007, 22:30
od užívateľa etienne
Najlepsie triturbo, to odporucam :D

Napísané: 09 Jan 2007, 22:31
od užívateľa ladis
A to třetí turbo je na co? Kdyby omývání přirození vlažnou vodou přestalo stačit?

Napísané: 09 Jan 2007, 22:34
od užívateľa lada
TATRA je prostě TATRA.Ta žádný tuning nepotřebuje :!: Na hraní jsou škodovky :wink:

Napísané: 09 Jan 2007, 23:06
od užívateľa radek
No fota zrovna nemám po ruce, ale předek jde snížit nemýlím-li se až o 127 mm, i když běžnější úpravou je snížení o 83 mm (aby šlo ještě bezpečně parkovat třeba u Hypernovy, a jinde kde mají ty vysoké obrubníky), elektrony se dávají 19", šíře 8", s roztečí 5x114,3 a středovým otvorem 52 mm, na rozumné zvýšení výkonu motoru (bez nebezpečí mechanického poškození) stačí instalace iridiových svíček (jak jednomu známému v Maďarsku změřili na válcové brzdě, jedna svíčka přinesla výkon tuším 8 kW, takže krát 8 to je cca 64kW navíc) + sání se doplňuje bavlněným konusovým vzduchovým filtrem Green. Jo a je vhodné vyměnit trysky prvních stupňů obou karburátorů za hodnotu 314. S tímhle chvíli pojezdit, je to velmi příjemné a živé a časem, když budeš chtít pokračovat v úpravách, dá se ještě přitvrdit na časování rozvodu a na výfukovém traktu.

Napísané: 09 Jan 2007, 23:10
od užívateľa LD
super tipy. a ako znizit ten predok?

Napísané: 09 Jan 2007, 23:15
od užívateľa Luboš
No dobrá, já se teda přiznám, z nouze to trochu otuněné je. :oops:

Přední čiré blikače - T613-4 Model 95
Boční čiré blikače - druhovýroba na Škodu Favorit
Stěrače - T613-4 Model 96
Znak na masce - nalepovací suvenýr z kopřivnického musea

Napísané: 09 Jan 2007, 23:39
od užívateľa michal heky
Já mám vytuněný výfuk -- vyhnily mi asi příčky.
Teď se za mnou otáčí víc lidí a já si připadám jako větší king.

Napísané: 09 Jan 2007, 23:46
od užívateľa radek
Jednoduše, instalují se tam vzpěry McPherson z BMW 318i, jen je třeba upravit délky řídících tyčí..... Nebo se dá snížený podvozek objednat na zakázku vyrobit, ale je to dost drahé.

Napísané: 10 Jan 2007, 00:25
od užívateľa kovoo
ale páni 8) , keď je tuning prevedený v rozumnej miere a skonkrétnym účelom=citom nevidím v tom taký problém :D , ale kto určí čo je to rozumná miera :roll:

Napísané: 10 Jan 2007, 00:50
od užívateľa Erik
Ja som na nej sice ziadne upravy nerobil, ale dalo by sa to nazvat ako mierny tuning :D . Cire predne smerovky, na prednej kapote tie plastove srandy na zlepsenie privodu vzduchu, 4-kove narazniky, spataky z Lancie Thesys, elektorny 15 palcove origos tatrovacke, palubovka potiahnuta semisom, atd :) . No ale to iste by sem mohol napisat aj zdicho :wink: . No k tomu znizovaniu- robia to aj krnepaci v Prahe, tam to mas sice drahe, ale najistejsie. Este som pocul o jednej amaterskej uprave- ze ak sa na aute dlhsiu dobu nejazdi, hodit do kufra 6 vreciek cementu a nechat ich tam par mesiacov- unavia sa tak pruziny bez dalsich neziaducich vplyvov- ale chytal som sa za brucho ked som o tom pocul :lol: .A k zvysovaniu vykonu- ak by som mal klasicky karburatorovy stvorkvalt, tak by som postupoval vymenou karbecov za priamy vstrek, 5° prevodovka, znizene hlavy mozno az prevrtanie valcov na vacsi objem, ostre vacky diferak 3,9 atd...

Napísané: 10 Jan 2007, 09:54
od užívateľa ondrej
Radek - nevedel som, že si taký tuner, 100 bodov! :lol:

Luboš - a čo tvoj tuning interiéru? tie koberčeky sa mi tiež akosi nezdajú :wink:

Napísané: 10 Jan 2007, 10:12
od užívateľa Ambiciózní tajemníček
lada napísal:TATRA je prostě TATRA.Ta žádný tuning nepotřebuje :!: Na hraní jsou škodovky :wink:
Tuning nepotřebuje žádné auto, ale udělat se dá (jak nám říká praxe) na čemkoliv. Ale ten dotaz na začátku tohoto vlákna je prostě úchvatný. Řekněme, že lze mít určitý obdiv k lidem, kteří se snaží s nějakými rozumnými výsledky o úpravu továrního provedení vozu, ale takoví lidé se zpravidla neptají na internetu, co mají dělat. Odpovědi jim místo anonymů ve fóru dává jejich vlastní mozek.

Napísané: 10 Jan 2007, 10:25
od užívateľa radek
To víš Ondreji, to jsou zúročená léta nasbíraných zkušeností, přeci je nenechám padnout v zapomnění, když někomu můžou pomoci.....

Napísané: 10 Jan 2007, 10:27
od užívateľa tomas
Radek, fajn tipy, idem na to :-)

Inak nevravi sa uprave vzhladu skor styling, jak tuning?

No ja sa vyjadrim radsej len ku podvozku, v SOS maju, teda mali pruziny z M96, alebo 97, uz neviem. Su kratsie okolo 7-8cm a 1ks stal okolo 1700Kc.
Podvozok (tlmice, pripadne aj pruziny) na objednavku spravi HP sporting.

A teraz jednu historku. V jednej firme ma dokonca presviedcali, ze mi votunia brzdy, daju vacsie kotuce a brzdice.

Napísané: 10 Jan 2007, 21:11
od užívateľa Luboš
Ondrej - a tomu se taky dá říkat tuning? Místo vlněných koberečků napadných zákeřným molem jsem tam akorát zatím nechal jenom gumové rohožky. Ale asi jo, je to přece jen úspora hmotnosti, to tuneři taky dělají. :) To jsem zvědavý, jestli je ještě všechny najdu, aby se daly použít aspoň jako vzor...

Napísané: 10 Jan 2007, 21:17
od užívateľa vasa26
tohle je 613333333tuning :lol: :lol: :lol: :lol: