Tuning

Čo jednému chýba, iný môže mať...
LD

Tuning

Príspevok od užívateľa LD » 09 Jan 2007, 22:05

napiste mi prosim ake tuningove upravy mate na svojich t613, pripadne co by sa hodilo ci a ako sa da znizit predok, kolkatky elektrony a pneu pasuju najleppsie a ako zvysit vykon motora.popripade pripojte foto....vdaka

etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa etienne » 09 Jan 2007, 22:20

Ziadne.

Ronald Bergmann
Diskutujúci
Príspevky: 42
Dátum registrácie: 12 Apr 2006, 20:52
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Ronald Bergmann » 09 Jan 2007, 22:28

TATRA nepotrebuje tuning :lol:

ladis
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1113
Dátum registrácie: 02 Aug 2006, 18:00
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ladis » 09 Jan 2007, 22:29

Na motor je nejlepší pořádné D.U.CH.A.D.L.O.!!!

etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa etienne » 09 Jan 2007, 22:30

Najlepsie triturbo, to odporucam :D

ladis
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1113
Dátum registrácie: 02 Aug 2006, 18:00
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ladis » 09 Jan 2007, 22:31

A to třetí turbo je na co? Kdyby omývání přirození vlažnou vodou přestalo stačit?

lada
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 97
Dátum registrácie: 05 Jan 2007, 12:21
Tatry, ktoré vlastním: T 613
T 613-2
T 613-3
T 613-3
T 613-3
Bydlisko: Týniště nad Orlicí
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa lada » 09 Jan 2007, 22:34

TATRA je prostě TATRA.Ta žádný tuning nepotřebuje :!: Na hraní jsou škodovky :wink:

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 09 Jan 2007, 23:06

No fota zrovna nemám po ruce, ale předek jde snížit nemýlím-li se až o 127 mm, i když běžnější úpravou je snížení o 83 mm (aby šlo ještě bezpečně parkovat třeba u Hypernovy, a jinde kde mají ty vysoké obrubníky), elektrony se dávají 19", šíře 8", s roztečí 5x114,3 a středovým otvorem 52 mm, na rozumné zvýšení výkonu motoru (bez nebezpečí mechanického poškození) stačí instalace iridiových svíček (jak jednomu známému v Maďarsku změřili na válcové brzdě, jedna svíčka přinesla výkon tuším 8 kW, takže krát 8 to je cca 64kW navíc) + sání se doplňuje bavlněným konusovým vzduchovým filtrem Green. Jo a je vhodné vyměnit trysky prvních stupňů obou karburátorů za hodnotu 314. S tímhle chvíli pojezdit, je to velmi příjemné a živé a časem, když budeš chtít pokračovat v úpravách, dá se ještě přitvrdit na časování rozvodu a na výfukovém traktu.

LD

Príspevok od užívateľa LD » 09 Jan 2007, 23:10

super tipy. a ako znizit ten predok?

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 09 Jan 2007, 23:15

No dobrá, já se teda přiznám, z nouze to trochu otuněné je. :oops:

Přední čiré blikače - T613-4 Model 95
Boční čiré blikače - druhovýroba na Škodu Favorit
Stěrače - T613-4 Model 96
Znak na masce - nalepovací suvenýr z kopřivnického musea
Prílohy
votunena_tatra.jpg

Užívateľov profilový obrázok
michal heky
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 719
Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
Tatry, ktoré vlastním: T613-3
Bydlisko: Praha, Kobylisy
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa michal heky » 09 Jan 2007, 23:39

Já mám vytuněný výfuk -- vyhnily mi asi příčky.
Teď se za mnou otáčí víc lidí a já si připadám jako větší king.

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 09 Jan 2007, 23:46

Jednoduše, instalují se tam vzpěry McPherson z BMW 318i, jen je třeba upravit délky řídících tyčí..... Nebo se dá snížený podvozek objednat na zakázku vyrobit, ale je to dost drahé.

Užívateľov profilový obrázok
kovoo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 316
Dátum registrácie: 30 Dec 2005, 18:37
Bydlisko: TT
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa kovoo » 10 Jan 2007, 00:25

ale páni 8) , keď je tuning prevedený v rozumnej miere a skonkrétnym účelom=citom nevidím v tom taký problém :D , ale kto určí čo je to rozumná miera :roll:

Užívateľov profilový obrázok
Erik
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 807
Dátum registrácie: 25 Nov 2004, 22:24
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Erik » 10 Jan 2007, 00:50

Ja som na nej sice ziadne upravy nerobil, ale dalo by sa to nazvat ako mierny tuning :D . Cire predne smerovky, na prednej kapote tie plastove srandy na zlepsenie privodu vzduchu, 4-kove narazniky, spataky z Lancie Thesys, elektorny 15 palcove origos tatrovacke, palubovka potiahnuta semisom, atd :) . No ale to iste by sem mohol napisat aj zdicho :wink: . No k tomu znizovaniu- robia to aj krnepaci v Prahe, tam to mas sice drahe, ale najistejsie. Este som pocul o jednej amaterskej uprave- ze ak sa na aute dlhsiu dobu nejazdi, hodit do kufra 6 vreciek cementu a nechat ich tam par mesiacov- unavia sa tak pruziny bez dalsich neziaducich vplyvov- ale chytal som sa za brucho ked som o tom pocul :lol: .A k zvysovaniu vykonu- ak by som mal klasicky karburatorovy stvorkvalt, tak by som postupoval vymenou karbecov za priamy vstrek, 5° prevodovka, znizene hlavy mozno az prevrtanie valcov na vacsi objem, ostre vacky diferak 3,9 atd...
Prílohy
erik6134big.jpg

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 10 Jan 2007, 09:54

Radek - nevedel som, že si taký tuner, 100 bodov! :lol:

Luboš - a čo tvoj tuning interiéru? tie koberčeky sa mi tiež akosi nezdajú :wink:

Ambiciózní tajemníček

Príspevok od užívateľa Ambiciózní tajemníček » 10 Jan 2007, 10:12

lada napísal:TATRA je prostě TATRA.Ta žádný tuning nepotřebuje :!: Na hraní jsou škodovky :wink:
Tuning nepotřebuje žádné auto, ale udělat se dá (jak nám říká praxe) na čemkoliv. Ale ten dotaz na začátku tohoto vlákna je prostě úchvatný. Řekněme, že lze mít určitý obdiv k lidem, kteří se snaží s nějakými rozumnými výsledky o úpravu továrního provedení vozu, ale takoví lidé se zpravidla neptají na internetu, co mají dělat. Odpovědi jim místo anonymů ve fóru dává jejich vlastní mozek.

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 10 Jan 2007, 10:25

To víš Ondreji, to jsou zúročená léta nasbíraných zkušeností, přeci je nenechám padnout v zapomnění, když někomu můžou pomoci.....

Užívateľov profilový obrázok
tomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2325
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomas » 10 Jan 2007, 10:27

Radek, fajn tipy, idem na to :-)

Inak nevravi sa uprave vzhladu skor styling, jak tuning?

No ja sa vyjadrim radsej len ku podvozku, v SOS maju, teda mali pruziny z M96, alebo 97, uz neviem. Su kratsie okolo 7-8cm a 1ks stal okolo 1700Kc.
Podvozok (tlmice, pripadne aj pruziny) na objednavku spravi HP sporting.

A teraz jednu historku. V jednej firme ma dokonca presviedcali, ze mi votunia brzdy, daju vacsie kotuce a brzdice.

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 10 Jan 2007, 21:11

Ondrej - a tomu se taky dá říkat tuning? Místo vlněných koberečků napadných zákeřným molem jsem tam akorát zatím nechal jenom gumové rohožky. Ale asi jo, je to přece jen úspora hmotnosti, to tuneři taky dělají. :) To jsem zvědavý, jestli je ještě všechny najdu, aby se daly použít aspoň jako vzor...

vasa26
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1827
Dátum registrácie: 08 Jún 2006, 22:23

Príspevok od užívateľa vasa26 » 10 Jan 2007, 21:17

tohle je 613333333tuning :lol: :lol: :lol: :lol:

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 36 neregistrovaných