T 603
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 97
- Dátum registrácie: 05 Jan 2007, 12:21
- Tatry, ktoré vlastním: T 613
T 613-2
T 613-3
T 613-3
T 613-3 - Bydlisko: Týniště nad Orlicí
- Kontaktovať užívateľa:
T 603
Jsou tu na prodej nové karburátory na Tatru 603.Cena 2000Kč/ks.
Dále nová skla koncových světel Tatra 603/3 za 2000Kč/pár,nové poklice na Tatru 603 cena 3500Kč. S cenama nevím zda půjde hýbat,má to na prodej jeden pán od nás z práce,tak mě napadlo,zda by se to někomu mohlo hodit.Láďa
Dále nová skla koncových světel Tatra 603/3 za 2000Kč/pár,nové poklice na Tatru 603 cena 3500Kč. S cenama nevím zda půjde hýbat,má to na prodej jeden pán od nás z práce,tak mě napadlo,zda by se to někomu mohlo hodit.Láďa
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1113
- Dátum registrácie: 02 Aug 2006, 18:00
- Kontaktovať užívateľa:
A já osel jsem si myslel, že poklice na T613 jsou dražší... Ony totiž podstatně méně vydrží neboť jsou pouze chromované, nikoliv nerezové. A které "tieto" zaneseš do šrotu? Ty na T603, co jsi koupil za 1.600Sk nebo ty na obrázku na T613? Za ty na obrázku bych ti 1.000Kč dal. Je to málo? Dost? Uráží tě nízká nabídka?
Když u mě byl v létě Zdicho, cpal jsem mu poklice na T603 zadarmo. Nechtěl. Prostě proto, že jich je dost. Z každé T603 zbudou, nereznou, dají se pěkně leštit, takže dokud je někdo neprohne o pankejt, jsou stále hezké. V kovošrotu 40Kč/kg. Nechápu proč bych o ně měl packat. To s poklicemi na T613 je situace jiná. Reznou a nejsou na ně pružinky. A protože chromování je poměrně drahé (nemáme-li kamarády, že...), je i cena poklic na T613 vyšší. Dát 400Sk za jednu poklici na T603 je IMHO nerozumné a k ceně 3.500Kč za čtyři kusy snad nemá cenu nic psát. Ale jak už tu několikrát více lidí psalo, každý má právo utratit za libovolný díl libovolnou částku. Ve světle toho co jsem psal výše mi přijde věta "Tieto zanesiem do šrotu a kúpim si tie za tých 3500 Kč." nesmyslná (cítím z ní ublíženou nasranost - a doufám, že se mýlím)
Když u mě byl v létě Zdicho, cpal jsem mu poklice na T603 zadarmo. Nechtěl. Prostě proto, že jich je dost. Z každé T603 zbudou, nereznou, dají se pěkně leštit, takže dokud je někdo neprohne o pankejt, jsou stále hezké. V kovošrotu 40Kč/kg. Nechápu proč bych o ně měl packat. To s poklicemi na T613 je situace jiná. Reznou a nejsou na ně pružinky. A protože chromování je poměrně drahé (nemáme-li kamarády, že...), je i cena poklic na T613 vyšší. Dát 400Sk za jednu poklici na T603 je IMHO nerozumné a k ceně 3.500Kč za čtyři kusy snad nemá cenu nic psát. Ale jak už tu několikrát více lidí psalo, každý má právo utratit za libovolný díl libovolnou částku. Ve světle toho co jsem psal výše mi přijde věta "Tieto zanesiem do šrotu a kúpim si tie za tých 3500 Kč." nesmyslná (cítím z ní ublíženou nasranost - a doufám, že se mýlím)
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1113
- Dátum registrácie: 02 Aug 2006, 18:00
- Kontaktovať užívateľa:
Mohl by jsi mít pravdu odborníku, ale z toho "inzerátu" to chápu tak, že jde o "trojkové" poklice hladké, nerezové, zatímco ty máš na mysli asi to co je vidět v tomto vlákně: http://www.tatraportal.sk/forum/viewtopic.php?t=2052
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1505
- Dátum registrácie: 26 Jún 2006, 08:26
- Tatry, ktoré vlastním: Šestsettrojky
- Bydlisko: Karwin
- Kontaktovať užívateľa:
No ani ty šestsettrojkové trojkové puklice nebyly všechny z nerezu..mám čtyři kusy tzv. trojkových puklic a jsou zrezlé jak liška..a to hloubkovou korozí..ladis napísal:Mohl by jsi mít pravdu odborníku, ale z toho "inzerátu" to chápu tak, že jde o "trojkové" poklice hladké, nerezové, zatímco ty máš na mysli asi to co je vidět v tomto vlákně: http://www.tatraportal.sk/forum/viewtopic.php?t=2052
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Poklice na T603 a T613 jsou ocelové, pochromované. Z nerezu jsou jen ty jednoduché poklice na T2-603. Existovala také mírně jiná varianta, která se používala jen s ozdobným mezikružím, ale o chromovaných jsem ani nikdy neslyšel.
Nová replika té šestsettrojkové se na burzách prodává asi za 1200 Kč.
Jozef: Jestli jsou nové, měl bych zájem ikdyž jsou bez pružinek. Navrhni cenu.
Nová replika té šestsettrojkové se na burzách prodává asi za 1200 Kč.
Jozef: Jestli jsou nové, měl bych zájem ikdyž jsou bez pružinek. Navrhni cenu.
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 97
- Dátum registrácie: 05 Jan 2007, 12:21
- Tatry, ktoré vlastním: T 613
T 613-2
T 613-3
T 613-3
T 613-3 - Bydlisko: Týniště nad Orlicí
- Kontaktovať užívateľa:
Ahoj lidičky,koukám,že se tu rozběhla debata... No já sám jsem v Chotusicích u Čáslavy měl tu čest potkat poklice na Tatraplána a jejich cena byla 1500Kč za kus!!! Já sám bych za ně tedy takovou cifru nedal,ale domnívám se,že takový čítající Němec ty peníze za to asi dá... Proto jsem sem vyvěsil tedy i ty na 603ku. Slyšel jsem již větu "každá věc má svého kupce" a třeba i tyhle poklice svého pána najdou.
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Němec spíš ne, ale Čech jo. Jestli byly bez kazů a originální a v tom provedení s tím krásným nápisem, tak to bych za ty dvě dopředu asi taky obětoval, kdybych je měl na co nabouchnout.... Ale to už je díl na půl století staré auto, které dost získalo na ceně. Trojky a třináctky by tohle mělo potkat až v dalších desetiletích...
- Kontráš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 505
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 08:02
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Ostrava
- Kontaktovať užívateľa:
jen doplním... poklice na T2-603 model 67 jsou taky ještě chromované. Vypadají skoro stejně jako Ty nerezové M68 akorát mají po obvodu ještě menší prolis jako např M64. Chromované poklice M68 jsem ještě neviděl ale všechno je možné..... v přelomových letech 66-68 se přecházelo z chromu na nerez u různých součástí. Je to možné pozorovat i na bočním lištování a olištování pod bočními okny.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 18 neregistrovaných